Skocz do zawartości

Potrzebna pomoc Honda 1100xx 97 r


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w tytule potrzebuje pomocy bo z moją Hondą coś nie tak się dzieje.

Motocykl zaczął palić mi ok 9 litrów na 100 km ( przy prędkośiach 140_160km /h a dotychczas spalanie było ok 7-7,5 litra.

Problem zaczął się wiosna kiedy motocykl był uruchamiałem po zimie i na 2 cylindrze zalewała się świeca.

Wydłubałem gaźniki rozebrałem go powyciągałem dysze niby wszystkie wkręciłem tak samo jak było wcześniej i niby było ok,bo nie robiłem większych tras i nie patrzyłem tak naprawdę ile pali

Ale jednak coś jest nie tak,motocykl jeździ b dobrze ale widzą po przejechaniu długiej trasy ok 1300 km że spalanie jest ok 9 l i okopcone z tyłu wydechy dużo bardziej niż w takim samym XX kolegi który zrobił tą samą trasę.

Dodam że przed tą "naprawą" robiłem długie trasy i spalanie było mniejsze

Podpowiedzcie co z tym zrobić czy dysze (od dołu na gaźniku) prawdopodobnie od składu mieszanki trzeba jakoś precyzyjnie wyregulować ( bo na pewno je pokręciłem)czy da się to zrobić we własnym zakresie czy je się wykręca jakąś określona ilość obrotów?

Powiem jeszcze że filtr pow jest nowy świece nowe.

Jeżeli nic Wam nie przychodzi do głowy to polećcie dobry warsztat w okolicy Łodzi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli na 2 cylindrze zalewa ci świecę to masz problem z zaworkiem pływaka.

Proponuje jeszcze raz wyjąć gaźniki i sprawdzić wszystkie zaworki w komorach pływakowych. Jak maja wyciśnięty w gumce okrąg to do wymiany. Potem ustaw na każdym gaźniku prawidłowy poziom paliwa , regulacja składu mieszanki i synchro. Filtr powietrza masz czysty?

W tym moto jest pompa paliwowa czy kranik podciśnieniowy? może kranik ma uszkodzona membranę i ciągnie paliwo do króćca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli na 2 cylindrze zalewa ci świecę to masz problem z zaworkiem pływaka.

Proponuje jeszcze raz wyjąć gaźniki i sprawdzić wszystkie zaworki w komorach pływakowych. Jak maja wyciśnięty w gumce okrąg to do wymiany. Potem ustaw na każdym gaźniku prawidłowy poziom paliwa , regulacja składu mieszanki i synchro. Filtr powietrza masz czysty?

W tym moto jest pompa paliwowa czy kranik podciśnieniowy? może kranik ma uszkodzona membranę i ciągnie paliwo do króćca?

 

Membrana jest ok jak by była uszkodzona to wyciekało by paliwo (jest specjalny króciec przez który leje się paliwo jak jest walnięta membrana)

Filtr powietrza czysty nowy.

Nie ma pompy paliwowej

Prawdopodobnie źle poustawiałem te śruby od składu mieszanki.

Zaworki (teflonowe gumki) nie są powygniatane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz o ile obrotow masz wykrecone sruby regulacji skladu mieszanki. Jesli twoje moto jest bez przerobek typu filtr pow K&N lub jakies nieorginalne wydechy.

To sruba ta powinna byc wykrecona o 2 - 2.25obr (to te od spodu gazników, blizej krocca)

 

Zobacz jak wygladaja swiece po trasie minimum 20km (maszyna musi sie dobrze rozgrzac)

 

Moze wieksze spalanie nie jest spowodowane gaziorami, tylko np. ktorys zacisk po zimie lekko blokuje i przyciera?

 

Ew. moze masz duuuzo za niskie cisnienie w oponkach ? :)

 

A skoro juz dlubales w gaznikach to moze synchro by si przydalo? XX to bestia wrazliwa na tym punkcie

 

Daj znac jak tam wyniki dochodzenia :)

Edytowane przez Gwoździu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...