racing86 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Witam.Jak po dłuższej przerwie odpalam motocykl to pracuje on przez krótką chwilę na bardzo bardzo wysokich obrotach, po kilku sekundach wchodzi na takie jakie powinien miec na ssaniu. co jest tego przyczyną i jak mozna to ustawić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Jak wciśniesz ssanie to obroty spadają? Możliwe, że gdzieś łapie lewe powietrze. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
racing86 Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Jak wciśniesz ssanie to obroty spadają? Możliwe, że gdzieś łapie lewe powietrze. Tak, spadają. Kilka sekund po odpaleniu ma strasznie duze obroty. Potem spadają na takie jakie powinny byc na ssaniu. Sprawdzilem i nie znalazłem miejsca gdzie by mógł łapac lewe powietrze. Może to kwestia regulacji gaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 u mnie w kawie tez wchodził na ssaniu na wysokie-bardzo wysokie obroty( morderstwo dla zimnego silnika)!ja poprostu dozowałem tym cięgnem od ssania odpowiednio!nie dawałem na maxa tylko tak z "wyczuciem" wyciągałęm cięgno ssania zeby nie wskoczył na wysokie obroty! tylko w kawach GPZ/GPX 600 to był standard- nie wiem jak jest u ciebie! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.