Skocz do zawartości

Wasze odczucia powyżej 130km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, często widzę w waszych postach opisy waszych podróży po trasach z predkością 160-200km/h...Jak to jest, że nie buja wami i nie zwiewa was z motocykla???

 

Dzisiaj musiałem sie przekonac czy na 100% mam odblokowane moto, i bujnołem sie do 190km/h, droga była prosta, ale nie wyobrażam sobie poginać po trasie tak szybko, czułem jak trzęsie mi moto, mało nie zwiało mnie z moto, a waże 85kg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Poniewaz twój motocykl jest zaprojektowany do osiągania mniejszych predkości, to tak jak na skuterze jedziesz te 80km/h to wydaje ci sie ze zaraz skuter sie rozpadnie, a na powaznym motocyklu te 80km/h ledwo poczujesz.... :rolleyes:

pozdr

Edytowane przez bolo_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, często widzę w waszych postach opisy waszych podróży po trasach z predkością 160-200km/h...Jak to jest, że nie buja wami i nie zwiewa was z motocykla???

 

Dzisiaj musiałem sie przekonac czy na 100% mam odblokowane moto, i bujnołem sie do 190km/h, droga była prosta, ale nie wyobrażam sobie poginać po trasie tak szybko, czułem jak trzęsie mi moto, mało nie zwiało mnie z moto, a waże 85kg...

 

no przy około 130 przełączam na 2 i jakoś się bujam :rolleyes:

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

primo: to nie są typowe prędkości dla nakeda

secundo: to nie są prędkości dla 500ccm pochodzącego konstrukcyjnie sprzed ładnych kilkunastu lat (rama, zawieszenia)

tertio: to nie są prędkości dla kogoś do nich nienawykłego, kto nie nauczył się prowadzić w takich przypadkach

 

czyli wszystko się da, kwestia tylko odpowiedniego motocykla i praktyki. no, a przede wszystkim dróg; tak sobie przez ostatnie dni latając patrzyłem na zegarek, i jakoś specjalnie powyżej 100kmh wskazówka nie zaglądała... inna sprawa, że drogi lubię kręte, boczne i wioskowe :rolleyes:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jakoś specjalnie powyżej 100kmh wskazówka nie zaglądała...

 

Kolego Jeszua wydaje mi się, że chodzi ci o drogi polne lub szutrowe, bo inaczej nie mogę sobie wyobrazić tych kosmicznych prędkości :icon_razz:

Ja jak wyjeżdźając z garazu to mam dużo więcej :)

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze pare dni temu czułem sie jak ty! mialem kawe ZL600! jak jechalem 130/140 myslalem ze mi łeb urwie i zdmuchnie z drogi! pare minut temu wróciłem z 1 przejazdzki fazerem i powiem ci ze tutaj 130 to jest spacer:) pewne prowadzenie-idzie jak po szynach-ped wiatru o niebo mniejszy-w ogóle inna bajka! jak kiedys tam zmienie na jeszcze wiekszą pojemnosc moto to pewnie fazer znowu bedzie jak zabawka którą miota na drodze! to jest kwestia motocykla! raz jechałem na xx to sie wystraszylem-jade przez lasek, zero naporu powietrza, kierownica nawet nie drgnie- patrze na zegary i 160! szok:) wydawało mi sie ze jade z 80!

pozdrawiam

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, często widzę w waszych postach opisy waszych podróży po trasach z predkością 160-200km/h...Jak to jest, że nie buja wami i nie zwiewa was z motocykla???

 

Dzisiaj musiałem sie przekonac czy na 100% mam odblokowane moto, i bujnołem sie do 190km/h, droga była prosta, ale nie wyobrażam sobie poginać po trasie tak szybko, czułem jak trzęsie mi moto, mało nie zwiało mnie z moto, a waże 85kg...

 

 

 

Jak miałem fzr w wersji streetfighter to prędkości na trasie były 180-210km/h i nie było źle. Co do zwiewania to poprostu przy wyższych prędkościach musisz ''przykleić'' się do zbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, moja pszczółka jest zaprojektowana do miniecia 1 kosmicznej wiec mogę spokojnie opsać wrażenia.

Powyżej 130 kłade sie na bak i jest git. powyżej 150/160 mam wrażenie tunelu, moto samo sie trzyma prostej niechetnie skreca i trzeba to robic stanowczo i długo ale to zapewne efekt żyro kół i owiewek też.

 

Co do zdmuchiwania, tak ma każde moto, prędzej czy później jak sie jedzie wyprostowanym pęd powietrza chce zdjac kierowce z moto pomagają owiewki, hamulce albo zmiana moto :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zamiar zakupić sobie mini owiewką (28cm) nie droga, i bardzo ładnaa...może dzięki niej nie będzie mnie z moto zdmuchiwało, oczywiście kłądłem sie na baku przy ok 150, ale musze powiedzieć ze jestem zajebiście podjarany:))) nigdy nie sądziłem że tyle bede śmigał na moto, a tu prosze, aż strach pomysleć co będzie jak przesiąde sie na litra...Chociaż poprzednio smigałem ''ścigaczem''(50ccm, ok 100km/h) i moto bardzo ładne, ale chyba nakedy bardziej sie sprawdzają, niż ścigi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zamiar zakupić sobie mini owiewką (28cm) nie droga, i bardzo ładnaa...może dzięki niej nie będzie mnie z moto zdmuchiwało, oczywiście kłądłem sie na baku przy ok 150, ale musze powiedzieć ze jestem zajebiście podjarany:))) nigdy nie sądziłem że tyle bede śmigał na moto, a tu prosze, aż strach pomysleć co będzie jak przesiąde sie na litra...Chociaż poprzednio smigałem ''ścigaczem''(50ccm, ok 100km/h) i moto bardzo ładne, ale chyba nakedy bardziej sie sprawdzają, niż ścigi..

 

 

Zalezy do czego chcesz moto :eek: i uważaj bo wkraczasz na grząski grunt :D zaraz poleca opinie o wyższości tego nad tamtym i na odwrót. Ja na przykład jestem ortodoxem i uważam że jak długo kochasz swoje moto to może to być nawet skuter :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie powiedziałem że ścigy są brzydkie itp, są zajebiste..W końcy marzyłem o Yamaszce R1 Cbr 1000, tylko zmieniły mi się poglądy...Nakedy przypadły mi do gustu, jeżeli mógłbym sie wypowiedziec, to uważam że skutery sa dla dziewczyn, a choppery??? Nie wiem co powiedziec, ale jest to tylko moje zdanie...pzdr

Edytowane przez jachuer5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...