Skocz do zawartości

Membrana dolotowa


adoado0
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym się dowiedzieć czy jakoś powinno się wymieniać te "blaszki" od dolotu? To znaczy jednemu koledze pękły i wpadły do cylindra i narobiły trochę syfu dlatego pytam po jakim czasie by warto je wymienić ? Prawdopodobnie mam fabryczne od 99 niby nie dużo czasu ale kto wie. Poza tym czy jeżeli wymienie np na nowe Boyesen'a to doczuję jakiś efekt? Zapewne poprawi się reakcja na gaz ale czy to będzie zmiana znacząca czy jednak pomijalna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ogół w skuterach i pochodnych ścigaczach 2T niedużej pojemności membranki wymienia się 10tys km przebiegu.

Jednak już po 5 tys można zajrzeć na nie w jakim są stanie.

Co do zaworu, jego się praktycznie nie wymienia w ogóle, ale membranki jak najbardziej są one elementem, który się zużywa.

Jeśli membrany sa już dosyć zużyte, wymienisz na nowe to napewno spostrzeżenia z jazdy będą inne niż na starch zużytych memebrankach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz. Jednak juz sie zdecydowalem na wymiane. Kilka osob powiedzalo mi dzis, ze roznica bedzie odczuwalna a poza tym przy okazji bede miec spokojna glowe. Zdecydowalem sie na Boyesen'a z serii Pro. Koszt z przesylka ok 100 zl wiec gra niewarta swieczki. Zakladam je na fabryczna "ramke".

Edytowane przez adoado0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ogół w skuterach i pochodnych ścigaczach 2T niedużej pojemności membranki wymienia się 10tys km przebiegu.

Jednak już po 5 tys można zajrzeć na nie w jakim są stanie.

Co do zaworu, jego się praktycznie nie wymienia w ogóle, ale membranki jak najbardziej są one elementem, który się zużywa.

Jeśli membrany sa już dosyć zużyte, wymienisz na nowe to napewno spostrzeżenia z jazdy będą inne niż na starch zużytych memebrankach.

 

Możesz uzasadnić terminy wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz uzasadnić terminy wymiany?

 

No tak jak napisałem niektórzy asekuracyjnie wymianiają po 10 lub nawet po 5 tys km.

Jednak po takim przebiegu wystarczy jedynie sprawdzić ich stan. Żadko kiedy ulegają uszkodzeniu.

Jedyne co to z biegiem czasu moga się zniekształcić, poładować albo coś takiego.

Wtedy są problemy z moto, odpalanie, zachowanie silnika po odjęciu i dodaniu gazu.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli ogranicznik listków nie jest zdjęty, pracują w fabrycznym zakresie nie powinny pekac, mogą sie ewentualnie odkształcic, ale to praktycznie tylko w wypadku metalowych listków. nie widziałem żeby carbon sie odkształcał.. po drugie mam motor z przebiegiem 30 tys na fabrycznej membranie i listki sa oryginalne i jakos nie trzeba ich wymieniac, wiec twoje 10 tys nie wiem z kad sie zwieło..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zależy właśnie od rodzaju materiału membran, wielkości itp.

Dlatego nie da się tak określic dokładnie po jakim przebiegu wymieniać membrany jedni już po 10 tys wymianiają bo im już coś zaczyna nie działać tak jak powinno inni przejeżdżają grubo ponad 20 a nawet 30 tys km i działa wszystko jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...