Jump to content
Sign in to follow this  
monter

Nowe obręcze kół do junaka

Recommended Posts

Witam, właśnie zaczynam swoja zabawę z odnawianiem Janka i mam takie pytanie, mianowicie zamierzam kupić nowe obręcze kół w sklepie SKUTERA. Czy któryś z forumowiczów ma już takowe obręcze u siebie? Jak one się sprawują podczas centrowania? i co z jakością chromu???? Pozdrawiam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A no te współczesne obręcze sprawują się tak że są krzywe jeszcze jak są nowe. Cos jak nowe czesci do rusków - przed uzyciem naprawić! A co do chromu to trudno mówic ale to pewnie też jest jakiś ekologiczny, chiński chromik na bazie sklonowanych pomidorów. Lepiej poszukaj dobrych obreczy i daj do chromu, albo odświez swoje jesli nie mają wyraźnych wgniotów, wżer czy odkształceń. pozdro.


MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej Zakładać 18 cali od Jawy 350;] Chrom mocny obrecze wytrzymałe i tanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej Zakładać 18 cali od Jawy 350;] Chrom mocny obrecze wytrzymałe i tanie.

Pozostaje problem iliści szprych - bo jeśli się nie ,mylę, to Jawa ma ich 36 lub 38 na koło - a Junak 40;

Jeśli się mylę, to sorki - ale tak coś mi się kojarzy.....

Edited by Paolo350

Share this post


Link to post
Share on other sites

A no te współczesne obręcze sprawują się tak że są krzywe jeszcze jak są nowe. Cos jak nowe czesci do rusków - przed uzyciem naprawić! A co do chromu to trudno mówic ale to pewnie też jest jakiś ekologiczny, chiński chromik na bazie sklonowanych pomidorów. Lepiej poszukaj dobrych obreczy i daj do chromu, albo odświez swoje jesli nie mają wyraźnych wgniotów, wżer czy odkształceń. pozdro.

 

Czy miałeś do czynienia z tymi felgami? Jeździłeś na nich? :biggrin:

Osobiście zakładałem te felgi szprychując i centrując koła do motocykla kolegi.

I o ile o ich zachowaniu w trakcie eksploatacji nic nie mogę powiedzieć, o tyle ich wygląd i zachowanie podczas montażu rokują dobrze.

Są minimalnie szersze od oryginałów, ale nie ma to znaczenia.

I na pewno będą lepsze od oryginalnych krzywulców, po krawężnikach i studzienkach.

 

Co do chińskiego chromu to mogę się akurat wypowiedzieć przy innej okazji, bo zdarza się

że prostuję felgii po strzale i o dziwo ten chiński chrom nie odpryskuje pod naciskiem siłownika i odkształcania felgii. Czego nie można powiedzieć o dotychczas spotkanych felgach chromowanych w kraju :biggrin:

 

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się składa że zakładałem felgi z owego sklepu do kilku SHL M11. I bardzo tego żałuję - nie warte swej ceny a przy okazji odejscie od oryg. wzoru motocykla. Wróciłem do lakierowanych obręczy czyli takch jak były fabrycznie.pozdro.


MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się składa że zakładałem felgi z owego sklepu do kilku SHL M11. I bardzo tego żałuję - nie warte swej ceny a przy okazji odejscie od oryg. wzoru motocykla. Wróciłem do lakierowanych obręczy czyli takch jak były fabrycznie.pozdro.

 

A kto ci powiedział, że w junaku były chromowane felgi?

Może w jakiejś wersji eksportowej, ale standardowo były malowane i takie moim zdaniem wyglądaja najlepiej w tym motocyklu, ale to moje subiektywne zdanie :banghead:

 

O Odejsciach od oryginału, możnaby długo ...

Już polakierowanie motocykla jest odejściem od oryginału, jedynie motocykl zachowany do naszych

czasów w stanie takim, w jakim dotrwał, niezależnie od stanu jest oryginalny.. :banghead: ale czy oto chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzieś kiedyś słyszałem złe opinie o tych felgach. Problem występował przy centrowaniu. Te współczesne są ponoć dożo sztywniejsze od oryginału, w związku z tym centrowanie ich to nie lada sztuka.

Ale to tylko zasłyszana opinia - nie miałem z nimi do czynienia. Skutecznie odstrasza mnie cena, ale niestety oryginały szybują w góre. Niedługo bardziej będzie opłacało się ( finansowo ) kupić te z Dębicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kto ci powiedział, że w junaku były chromowane felgi?

Może w jakiejś wersji eksportowej, ale standardowo były malowane i takie moim zdaniem wyglądaja najlepiej w tym motocyklu, ale to moje subiektywne zdanie ;)

 

O Odejsciach od oryginału, możnaby długo ...

Już polakierowanie motocykla jest odejściem od oryginału, jedynie motocykl zachowany do naszych

czasów w stanie takim, w jakim dotrwał, niezależnie od stanu jest oryginalny.. :clap: ale czy oto chodzi?

 

Autor tematu pytał o jakośc chromu stąd moja odpowiedź. A czy były takie czy malowane w Janku to nie mój biznes. Nie znam sie na chińskich sprzętach. :clap:

 

A 100% oryginalne moto możesz zobaczyć poniżej, jedna z moich SHL. Tak jak wyszła z fabryki + dodatkowe bagażniki.

http://bikepics.com/pictures/1117910/

 

pozdro.


MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...