Skocz do zawartości

Jazda na jednym kole, jak dać na koło


Michał
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co ma intercars do przegrody do Virago? Wiem, ze intercars zajmuje sie samochodami.

Pytam serio, a wy sobie jaja robicie. Nie spodziewalem sie tego po tym forum. Widzialem zdjecia i wiem, ze Virazka da sie jezdzic na tylnym kole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Siemka mam pytanie, jak się nauczyć jezdzic na kole na takim moto? bo nie moge ogarnac wrzucam 2 rozkrecam jade z 5 metrów i spadam, i więcej nie ma szans. a na 3 to dla mnie ciut za szybko. Macie jakieś sposoby i rady ? dodam że moto ma około 50 km więc nawet na 5 jeszcze mozna go podniesc :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka mam pytanie, jak się nauczyć jezdzic na kole na takim moto? bo nie moge ogarnac wrzucam 2 rozkrecam jade z 5 metrów i spadam, i więcej nie ma szans. a na 3 to dla mnie ciut za szybko. Macie jakieś sposoby i rady ? dodam że moto ma około 50 KM więc nawet na 5 jeszcze mozna go podniesc :P

Zacznij od tego miejsca czytanie.

http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/950-jazda-na-jednym-kole-jak-dac-na-kolo/

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, posiadam mały problem gdyż mój lc4 400 nie chce iść na koło, z jedynki jak go wyrwie z odwinięciem manety to kawałek pojedzie a na dwójce to nie ma mowy o wstawaniu, może to być wina amortyzatora tylniego? a może jest jakiś inny powód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Mam suzuki gsx-f 750 z 2001r.

Nie wiem dlaczego ale podczas próby stawiania na koło, moto idzie na gumę ale jednocześnie przy tym koło się ślizga na asfalcie.

Rezultat? Koło 30-40cm nad ziemią i jakieś parę metrów po czym opada.

Czasem po klamie w ogóle nie podnosi koła tylko pali laczka. Ktoś coś poradzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, załóż większą zębatkę z tyłu.

Na serii trzeba naprawdę zdrowo je*nąć z klamy przy dobrze nagrzanym tyle.

Im bardziej walę z klamy tym większe prawdopodobieństwo palenia gumy.

Przy 7k rpm w miarę idzie na koło, strzał 8-9k rpm to w ogóle już nie podnosi tylko zostawia ślad na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to z ciężkie padło na seryjnym przełożeniu.

Może spuścić mu trochę ciśnienia z opony?

 

Irytujące jest to że próbuje robić jak na bandicie którym miałem okazje jeździć jakiś czas. Zwykły bandit naked 78km nie robił takich numerów i był mniej nerwowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam trochę temat tego motocykla i gumowania ;) Jajkiem da się trzaskać gumy. Kiedyś chłopak z moich okolic twierdził, że imbrykiem 750-tką nie da się gumować bo za ciężki itp. Na zlocie udowodniono mu, że się grubo myli.

Jedno podstawowe pytanie - ile lat ma tylna opona? Stan bieżnika ani producent swoją drogą, interesuje mnie wiek opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie opona śmietnik i nie klei. Inna sprawa że ten motocykl nadaje się do gumowania jak taczka na tor, ale da się. Pytanie tylko po co się męczyć.

 

http://www.campaignlive.co.uk/article/soldier-crashes-motorbike-new-army-spot/833005#

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...