Skocz do zawartości

Blaszki na tłumik


Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałem zapytać o blaszki do tłumika te po rogach co są przynitowane na trzy nity 7mm, a w nowych blaszkach które chcę wymienić były już otwory i nie zgadzają się z tymi z tłumika, i w tej sytuacji muszę wywiercić nowe otwory w tłumiku tylko wiecie co zrobić z tymi otworami starymi na tłumiku, nie było by problemu jak by te blaszki były pełne ale mają otwory i takie paski wycięte więc będzie widać stare otwory na tłumiku. A wiecie może co to za tworzywo jest na tłumiku?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad046b1de4b56d30.html

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytnij lepiej pasek z nierdzewy i wywierć dziury pokrywające się z oryginalnymi. Zanituj i po problemie.

Będzie wygladać identycznie a nie będziesz musiał kombinować z łataniem starych otworów.

 

 

Wiem a nawet jak bym chciał z nierdzewki wyciąć, to nie mam za bardzo z czego wyciąć. A już mam zakupione te blaszki i prawie 100 zł zapłaciłem więc wolał bym już te blaszki wykorzystać na tłumik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałem zapytać o blaszki do tłumika te po rogach co są przynitowane na trzy nity 7mm, a w nowych blaszkach które chcę wymienić były już otwory i nie zgadzają się z tymi z tłumika, i w tej sytuacji muszę wywiercić nowe otwory w tłumiku tylko wiecie co zrobić z tymi otworami starymi na tłumiku, nie było by problemu jak by te blaszki były pełne ale mają otwory i takie paski wycięte więc będzie widać stare otwory na tłumiku. A wiecie może co to za tworzywo jest na tłumiku?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad046b1de4b56d30.html

pozdrawiam

 

 

Tłumik jest z carbonu, nawiasem mówiąc fajny kolor.

Ja bym założył nowe blaszki - nawiercając nowe dziurki w tłumiku.

W stare dziury po nitach, które będzie widać w ażurowych wycięciach nowych blaszek też bym nity wstawił - można dać nity z mniejszymi łbmi, żeby weszły całe w wycięcia nowych blaszek - powinno fajnie wyglądać. Ewentualnie większe nity mogą wychodzić przez wycięcie i zamykać się grzybkiem na "wierzchu" nowej blaszki /mniej ładnie :buttrock: /

 

No albo wyciąć pasek z aluminiowej gietkiej blachy - ja bym po prostu ostrożnie rozbebeszył puszkę po piwie żeby nie połamać blachy i dajesz taki pasek pod te nowe blaszki co kupiłes błyszczącą stroną na wierzch będzie ją widac w ażurowych wycięciach nowych pasków, przykryje dziury w carbonie, a blacha z puszki po piwie będzie tak cienka że z tyłu nic nie będzie widać. Całosc odporna na temperaturę. -- p.s. pewnie zaraz znajdą sie znawcy i skrytykują ten drugi pomysł, że nieprofesjonalny, ale ja bym tak zrobił.

 

Trza se radzić

Edytowane przez Gienek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumik jest z carbonu, nawiasem mówiąc fajny kolor.

Ja bym założył nowe blaszki - nawiercając nowe dziurki w tłumiku.

W stare dziury po nitach, które będzie widać w ażurowych wycięciach nowych blaszek też bym nity wstawił - można dać nity z mniejszymi łbmi, żeby weszły całe w wycięcia nowych blaszek - powinno fajnie wyglądać. Ewentualnie większe nity mogą wychodzić przez wycięcie i zamykać się grzybkiem na "wierzchu" nowej blaszki /mniej ładnie /

 

Ten sposob jest chyba najprostszy i bardzo dobry i tez bym tak zrobil.

 

Niemniej mozesz jeszcze skrocic karbon z obu stron o 1-1,5 cm tak zeby odciac ta czesc z otworami i nawiercic juz wlasciwe otwory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...