Jump to content
maciej1234

Turystyk dla dwojga spragnionych świata

Recommended Posts

Myślałem żeby ci napisać o Afryce ale nie wiem czy będzie ci odpowiadać jest dość wysoka i przede wszystkim prędkość podróżna którą podałeś wydaje mi się że nie pasuje do Afryki ale może na ten temat wypowiedzą sie posiadacze owej Hondy

 

P.S. Deauville to Honda NTV patrz post nr 3.

120 - 140 dla afryki jest OK, ale załadowana na max. może mieć problem z wyprzedzaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

120 - 140 dla afryki jest OK, ale załadowana na max. może mieć problem z wyprzedzaniem

Ja dokładnie nie znam możliwości Afryki jechałem nią ze trzy razy w życiu ale solo wiec nie wiem jak z nią tam jest dokładnie dzięki za poprawkę

Edited by elvis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja propozycja: Honda NTV 650, albo Transalp.

To już bym brał NtV .. Trampek hmmm za słaby

2 osoby z czego ,,kierownik" 120 kilo ..

 

Hmmm......a już myślałem że ktoś wspomni o Afryce, TDM lub Deauville.

Cóz....widocznie to sprzęt jeszcze nie dla mnie.

 

.......A co do ciuszków to jakoś damy radę.....

 

Hmmm tak to bym Ci AT polecał. ale hmm dwie osoby i ty zapewne też kawał chłopa jesteś to raczej jak poprzednicy Xj 900 na początek . w dobrym stanie znajdziesz..

 

Afryczkę no wiadomo fajny sprzęt.. ;) ;) :wink: ale zakładm ,że mniej miejsca jest ,,na pokładzie" jak w Xj - cie...

 

Musisz ,,usiąść" na każdym moto i zoabczyć czy wam pasi.......

 

p.s.

Ewentualnie proponuje CBR 1000F fajny wygodny i duzy.. w tych pieniądzach znajdziesz cośś

AT hmm licząc ,że masz na moto 12 .. to znajdziesz już Model rd07 z rocznika 93-95

Acer dobrze napisał ST 1100 bardzo fajny turystyk... i mało awaryjny .. :icon_razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem użytkownikiem Deauville od 2 lat. Spełnia Twoje wmagania w 100%. Poszukaj dobrej sztuki i w świaat :wink: Wygoda, ekonomia, kardan. Zintegrowane kufry oraz dobra ochrona od wiatru. Do 140kmh jedzie się komfortowo. Później zaczyna drżeć conieco.

 

Pozdrówka

 

P.s. TDM jeździłem wcześniej. Bardzo fajny motocykl, ale na powroty trochę za mocny i mocniej na nim wieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

120 - 140 dla afryki jest OK, ale załadowana na max. może mieć problem z wyprzedzaniem

 

No dokładnie ... no może jak załadowana i predkość 120 .. redukcja na 4 i maneta opór to jakoś idzie..

Ale szkdoa tak męczyć sprzęta ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm......a już myślałem że ktoś wspomni o Afryce, TDM lub Deauville.

Cóz....widocznie to sprzęt jeszcze nie dla mnie.

 

.......A co do ciuszków to jakoś damy radę.....

 

Tez kiedys myslalem Trampek i Devilka to ten sam silnik 61kM o ile w miescie i wypad nad wode jak najbardziej to w 2 osoby i z kuframi nie mowiac juz o autostradzie nie da sie trzymac podroznej 140km/h a na autostradzie to malo.

Africa, troche juz sprzet ekstremalny dla globtroterow, ale jesli lubisz takie klimaty i chcesz zwiedzac Mongolie ?

TDM zacny sprzet ja szukalem 2 sezony i nie znalazlem:-)Troche sprzet juz skomplikowany 2 pompy oleju, klopotliwe regulacje, czy nawet dolewanie oleju, brak kontrolki cisnienia czy poziomu oleju, wszystko to sprawia ze naprawde ciezko znalezc zadowalajacy stan. Kupilem CBF-a ;-) daje rade i pozycja mi pasuje pomimo 190cm wzrostu.

Moze DL czy SV, KLV? Ale nie wiem czy finansowo sie zmiescisz?

I spokojne 600 czy 650 da rade jak ktos mowi ze tylko litr to powiela kolejne mity.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o CBR 100F to masz tu ją fajnie opisaną http://www.chudzikj.republika.pl/CBR1000F.htm

 

Moze DL czy SV, KLV? Ale nie wiem czy finansowo sie zmiescisz?

I spokojne 600 czy 650 da rade jak ktos mowi ze tylko litr to powiela kolejne mity.

Jak na moje gusta to SV odpada

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wielkie dzięki za zainteresowanie.

ST - fajna maszyna, chyba najwygodniesza

Deauville - trafny wybór, fajne zintegrowane kufry

XJ - chyba trochę drobniejsza od pozostałych.....

Afryka - dla mnie potężna, wzbudza zaufanie

 

trudno wybrać......ale czekam na więcej opinii

 

z góry dziękuję

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wielkie dzięki za zainteresowanie.

ST - fajna maszyna, chyba najwygodniesza

Deauville - trafny wybór, fajne zintegrowane kufry

XJ - chyba trochę drobniejsza od pozostałych.....

Afryka - dla mnie potężna, wzbudza zaufanie

 

trudno wybrać......ale czekam na więcej opinii

 

z góry dziękuję

 

tzn. ,że masz 160 wzrostu? i 120 kilo?

 

Bo jak tak to może być lekki problem z ,,kałdunem" bo bak masz raczej dość wysoki.. :icon_mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o CBR 100F to masz tu ją fajnie opisaną http://www.chudzikj.republika.pl/CBR1000F.htm

Jak na moje gusta to SV odpada

 

Zgadza sie moj blad, myslalem o DL V-Strom z rozpedu napisalem o SV.

Mimo wszystko najlepsze wyjscie to chyba poczciwa Dyversja 900 :icon_mrgreen:

Usiadz na niej (najlepiej z plecaczkiem) i wtedy ocenisz czy jest drobna;-)

Edited by Zbig

Share this post


Link to post
Share on other sites

JA gdybym dysponował owo gotówka i miał na celu turystykę motocyklową to bym jednak szedł w stronę ST kufry w standardzie czyli były projektowane z uwzględnieniem aerodynamiki i tył dla plecaczka napewno bardzo wygodny ale zrobisz jak chcesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wielkie dzięki za zainteresowanie.

ST - fajna maszyna, chyba najwygodniesza

Deauville - trafny wybór, fajne zintegrowane kufry

XJ - chyba trochę drobniejsza od pozostałych.....

Afryka - dla mnie potężna, wzbudza zaufanie

 

st1100 nie wiem czy najwygodniejsza, ale na pewno najcięższa :crossy: osobiście odradzam: to motocykl dla ludzi, którzy mają dość praktyki, żeby te 300kg z górą utrzymać na parkingu. poza tym do oszczędnych to paneuropa nie należy, a rzadkie wizyty na stacjach zawdzięcza raczej rekordowej pojemności zbiornika paliwa, niż oszczędnemu gospodarowaniu. ładny i solidny opis tego motocykla walnął kiedyś Pietrasik dla śm, ale to było dawno temu

nt650v: gdyby nie to, że prędkości 120-140 z takim obciążeniem to będzie dla silnika męczące, to byłby do bardzo dobry wybór. poza tym zwracam uwagę na fakt, że choć kuferki są zintegrowane, to mają małą pojemność, a brak możliwości zdjęcia wymusza korzystanie w trasie z dodatkowych toreb, żeby zawartość wnieść np. do hotelu

xj900 ciut ciężkawa, użytkownicy narzekają też na wiotki widelec. poza tym byłaby fajna

xrv750: a czy użytkownicy "pochwalili" się już "wygodą" tego motocykla..? :icon_arrow:

 

Tak więc maszyna ma być :

- wygodna (zarówno z przodu jak i z tyłu), to priorytet – szczególnie dla drugiej połowy

- używana (cóż takie realia)

- ładowna (moje 120 kg żywej wagi plus „plecaczek” niczego sobie i towar to trochę daje.......)

- prędkość podróżna 120-140 zupełnie mi wystarczy

- na początek planuję trasy głownie po asfaltach, krętych i ze sporymi różnicami wysokości (chyba zaliczymy Skandynawię), ale nie tylko

- hmm...jakby tak jeszcze rzadko odwiedzać CPN-y i stacje obsługi to byłoby naprawdę wspaniale

 

tym niemniej uwzględniając twoje niewielkie obecnie doświadczenie na jednośladach celowałbym w deauville lub xj900

albo... poczytaj jak ja wybierałem ;)

jsz

 

ps. nie chciałbym być upierdliwy (a jestem), ale podobny temat motocykla turystycznego dla początkującego był w tym dziale kilka miesięcy temu. poczytaj sobie wątki z tego wyszukiwania, na pewno jeszcze kilka pomysłów znajdziesz


„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za dotychczasowe posty.

 

Jak na razie na podium zostały Honda ST i Deuville.

Faktycznie na ST trochę mała podaż.

Za to Deauvile dużo.

 

Może macie jakieś ciekawe i pewne egzemplarze na widoku.

Zastanawiam się też nad odwiedzeniem naszych "sąsiadów".

Jak teraz wygląda cała procedura ze sprowadzeniem.

 

Może podejmiecie temat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawiam się też nad odwiedzeniem naszych "sąsiadów".

Jak teraz wygląda cała procedura ze sprowadzeniem.

 

dział "przepisy" na forum, tam jest wszystko dokładnie opisane, nawet przyklejony wątek jest. a niektóre etapy lub wątpliwości nawet po kilkanaście razy, jak się trafiali pytający z organiczną niechęcią do wyszukiwarki... :icon_arrow:

jsz


„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...