chryczu Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 WITAM.pROBLEM JEST NASTĘPUJĄCY.JADĄC BEZ ŚWIATEŁ LICZNIK DZIAŁA POPRAWNIE.wŁANCZAJAĆ KRÓTKIE TAK SAMO, NA DŁUGICH LICZNIK WSKAKUJE OD RAZU NA 0KM/H. TO SAMO DZIEJE SIE JADĄC NA KRÓTKICH I WŁANCZAJAĆ STOP, LUB EWENTUALNIE KIERUNEK.WTEDY LICZNIK SKACZE Z KIERUNKIEM.BEZ ŚWIATEŁ MIMO KIERUNKU CZY TAM NACISNIECIA STOPU JEST OK. cZASEM NAWET I NA ŚWIATŁACH DŁUGICH/KRÓTKICH JEST OK. eLEKTRYK MOWI ZE TO MOŻE BYĆ COŚ Z MASA NA LICZNIKU. gDZIE TEGO W OGOLE SZUKAĆ? mOŻE JAKIŚ BEZPIECZNIK?gDZIE ICH SZUKAĆ?ZA JAKIE KOLWIEK SUGESTIE BEDE MEGA WDZIĘCZNY. CHYBA ,ŻE KTOŚ BEDZIE NA TYLE MIŁY I URZYCZY SWOICH ZEGARÓW NA MOMENT ZEBY SPRAWDZIC CZY PROBLEM TKWI U W MOICH ZEGARACH.CHODZI O PRZEKRECENIE MOICH ZEGARÓW DO INNEJ FAJERY.SC28. PROSIŁ BYM O JAKIEŚ INFO [email protected] ŚWIĘTOKRZYSKIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_H Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Witam Odświeżam temat . Właśnie mam takie same objawy w mojej CBR sc28. Ma ktoś jakieś pomysły Akumulator nowy , ładowanie od 13 do 14,5 Jest jeszcze problem że czasem po przejechaniu jakiegoś dystansu i wyłączeniu moto nagle nie ma prądu w akumulatorze i zapalanie na pych . A czasem jest ok nie gubi prądu. MOże wadliwy akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 I to samo dzieje sie w CBR XX Problem z masą.Panowie poszukaja w serwisówce kostki łaczącej przewody masowe ze soba.Trza ją wywalic , i połaczyć kable zachowujac wzór połaczeń z niej. BEz miernika sie nie obędzie. W XX jest ona przy lewej stronie stelażu zadupkja niedaleko śrub montujących tenże zadupek do ramy, zawinieta w instalacje.Gdzie jest w sc28 i xbr tego dokładnie nie wiem. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 dokładnie z tym samym spoktałem się w R6, elektryk z wiązki idącej do zegarów odsłonił jeden kabel, i doprowadzil do niego masę, problem zniknąl. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.