Skocz do zawartości

Honda Shadow


Brumia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co słyszałem shadowka to bardzo dobry i niezawodny sprzęt, ale może niech się ktoś bardziej doświadczony wypowie:) Zresztą w dziale chopper/cruiser jest cały wątek poświęcony hondzie shadow i jej właścicielom:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że zadbana, to widać na zdjęciach, ale ten przebieg, jak na moto z 99 roku... trochę mało, choć może rzeczywiście ktoś robił tysiąc z hakiem na rok :icon_mrgreen: W takim razie powinna mieć gumy od nowości, a to oznacza ich wymianę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak: ŁAŃCUCH, 1 tarcza z przodu, tylko 45 koników i 5 biegów...... Poszukaj sobie młodszej Shadowki, albo dobrze starszej :cool: bo ta jest o 2 generacje przestarzała w porównaniu do np. VT750C '84r

Pozdrawiam serdecznie :icon_eek:

MJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego sprzecik ok godny polecenia mam taka sama nawet z tego rocznika bez awaryjny tylko co sezonowe wymiany filtry olej świece itp a reszta bez uszczerbku na dobry początek może być ale ta jest słabiutko ubrana więc tutaj też musisz troszke policzyć, że wydasz kasiorę ale wybór ok napewno nie jest to potężna maszyna ale ubrana też może się podobać i zwrócić na siebie uwagę obcych pozdro

Edytowane przez DARAS...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak: ŁAŃCUCH, 1 tarcza z przodu, tylko 45 koników i 5 biegów...... Poszukaj sobie młodszej Shadowki, albo dobrze starszej :clap: bo ta jest o 2 generacje przestarzała w porównaniu do np. VT750C '84r

Pozdrawiam serdecznie ;)

MJ

Zgadzam sie z Toba na calej linii.Ten model w Hondzie nie zostal wypuszczony przez ludzi znajacych sie na rzeczy,tylko przez ksiegowych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak: ŁAŃCUCH, 1 tarcza z przodu, tylko 45 koników i 5 biegów...... Poszukaj sobie młodszej Shadowki, albo dobrze starszej :smile: bo ta jest o 2 generacje przestarzała w porównaniu do np. VT750C '84r

Pozdrawiam serdecznie :banghead:

MJ

A co tu porownywac, przeciez to sa zupelnie inne motocykle. I co to znaczy 2 generacje przestarzala?

A w czym niby VT 750 jest taka nowoczesna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz:

 

1 generacja: moc/pojemność

w '84 70 KM a tu 45KM

2 generacja: hamulce

w '84 dwie tarcze a w tej tylko jedna

3 generacja: napęd

w '84 wałek kardana jak należy a w tej ŁAŃCUCH (tfu tfu :banghead: )

 

No widzisz - to nawet o trzy generacje HA!

 

Pozdr

MJ

 

PS. Wężykiem, panowie, wężykiem...

Edytowane przez Michael Jordan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz:

 

1 generacja: moc/pojemność

w '84 70 KM a tu 45KM

2 generacja: hamulce

w '84 dwie tarcze a w tej tylko jedna

3 generacja: napęd

w '84 wałek kardana jak należy a w tej ŁAŃCUCH (tfu tfu :banghead: )

 

No widzisz - to nawet o trzy generacje HA!

 

Pozdr

MJ

 

PS. Wężykiem, panowie, wężykiem...

No to odsylam do slownika - zeby sprawdzic co znaczy generacja

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Śmigam na VT 600 z 94 roku już 4 rok , i nie mogę ma nią powiedzieć złego słowa. A co do tego łańcucha to koledzy nie przesadzajcie , przy spokojnej jeździe 20 tyś km zrobisz bez problemu (może i więcej ) ja wymieniłem zestaw napędowy po 25 tyś. Cena zestawu (2 zębatki i łańcuch) wacha sie od 400 do 600 zł , więc taki wydatek nie jest taki straszny. Co około 500 km siknąć olejem w szpraju . Wiem że kardan jest bardziej niezawodny , ale znam gościa który wymieniał kardan i dał 1800 zł. Ogólnie shadowka jest OK .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

i dziękuje za wszystkie uwagi :icon_eek:

 

 

Wracając z Gór oglądałem jeszcze coś takiego.... fajna szyba i kolorki bardziej mi sie podobają :eek: to oczywiscie moja subiektywna opinnia :cool:

 

http://www.allegro.pl/item310487172_sprzed...50_c2_2002.html

 

swoim nie dosiwadczonym okiem widzialem tez że:

 

- nie ma zadnych "wycieków" z przedniego widelca (po solidnym duszeniu na hamulcu)

- nie ma wyzlobienia na przedniej tarczy

- łancuch w polowie zielonego pola (chodzi mi o naciąg)

- opony od nowosci (podobno ten sezon bedą OK)

- główka ramy nie malowana i nie widzialem zadnego luzu...

- odpalalem na zimnym silniku... nie bylo zadnego dlawienia gasniecia itp.

 

 

na takie rzeczy zwrocilem uwage.... zapewne to nie wszystko... pytanie czy warto sie dalej nim interesowac... i wybrac sie z kims kto sie dobrze zna na motorach

 

nie wiem tez czy to nie problem że to wersja Amerykańska. Jest zarejestrowana w Polsce juz od 3 lat tylko pytanie czy nie byloby teraz problemow z przerejestrowaniem... (symetryczna przednia lampa i swiecące z przodu kierunkowskazy...)

 

 

PS. jedna tarcza to faktycznie moze i nie fajnie (słabsze hamowanie), Łańcuch - generalnie widziałem dwie powtarzajace sie opinnie, jedne ze duzo wygodniej z kardanem... czysta felga i nie trzeba sie babrac a druga... cos w stylu da sie "przezyc" i nie jest to tak bardzo upierdliwe. Ilosc konikow, hym... jak na pierwsze moto to mysle ze starczy...

 

pzdr

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

i dziękuje za wszystkie uwagi :icon_eek:

Wracając z Gór oglądałem jeszcze coś takiego.... fajna szyba i kolorki bardziej mi sie podobają :eek: to oczywiscie moja subiektywna opinnia :cool:

 

http://www.allegro.pl/item310487172_sprzed...50_c2_2002.html

 

swoim nie dosiwadczonym okiem widzialem tez że:

 

- nie ma zadnych "wycieków" z przedniego widelca (po solidnym duszeniu na hamulcu)

- nie ma wyzlobienia na przedniej tarczy

- łancuch w polowie zielonego pola (chodzi mi o naciąg)

- opony od nowosci (podobno ten sezon bedą OK)

- główka ramy nie malowana i nie widzialem zadnego luzu...

- odpalalem na zimnym silniku... nie bylo zadnego dlawienia gasniecia itp.

na takie rzeczy zwrocilem uwage.... zapewne to nie wszystko... pytanie czy warto sie dalej nim interesowac... i wybrac sie z kims kto sie dobrze zna na motorach

 

nie wiem tez czy to nie problem że to wersja Amerykańska. Jest zarejestrowana w Polsce juz od 3 lat tylko pytanie czy nie byloby teraz problemow z przerejestrowaniem... (symetryczna przednia lampa i swiecące z przodu kierunkowskazy...)

PS. jedna tarcza to faktycznie moze i nie fajnie (słabsze hamowanie), Łańcuch - generalnie widziałem dwie powtarzajace sie opinnie, jedne ze duzo wygodniej z kardanem... czysta felga i nie trzeba sie babrac a druga... cos w stylu da sie "przezyc" i nie jest to tak bardzo upierdliwe. Ilosc konikow, hym... jak na pierwsze moto to mysle ze starczy...

 

pzdr

Bartek

 

Hej,

 

ja mam świecące kierunki i nie miałem problemów z rejestracją ani z badaniami późniejszymi, a na drodze policja się też nie czepiała (jeszcze mnie na moto nie kontrolowali w ogóle). Co do łańcucha to sam napisałeś, że "da się przeżyć" i pewnie masz racją, choć osobiście nie będę tego sprawdzał raczej :( a co do mocy to zależy czy jesteś "duży" czy nie. Moich 70KM bałem się na początku, ale teraz uważam, że to wcale nie tak dramatycznie dużo w czopku. Zresztą... w sumie przy mojej spacerowej jeździe to ich nie wykorzystuję. No nie wiem. Jak uważasz :)

 

Pozdrawiam

MJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...