Skocz do zawartości

Dodadkowy pierscien na tloku w motorze wsk 125 ccm


JeLoN3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Mysle o zalozeniu dodadkowego pierscienia na tloku w motorze wsk 125 ccm. :biggrin:

I chcial bym sie dowiedziec ile by wiecej palila, jaka by byla jego sila

i czy to nie sktoci zywota silnika. :buttrock:

 

Wszystkim z gory DZIEKUJE :buttrock: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie wiesz co to da i co spowoduje to czemu chcesz to robic? Dla poprawienia własnego ,,ja,,?? Zastanów sie troche....

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie wiesz co to da i co spowoduje to czemu chcesz to robic? Dla poprawienia własnego ,,ja,,?? Zastanów sie troche....

 

 

 

 

 

:banghead: :banghead: :crossy: Napisalem ze sie ''mysle'' a zkoro to napisalem to chece sie czegos dowiedziec.ty sie zastanow co piszesz. :wink: :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak śmigałem :icon_mrgreen: Jawką 50 to upatrzyłem na giełdzie tłok z trzema pierścieniami.

Fabrycznie tłok miał dwa pierścienie. Po założeniu tego tłoka okazało sie, że silnik mocniej sie nagrzewał a wzrost mocy był nieodczuwalny. Silnik nie wkrecał sie za to szybko na obroty. Kiedy zdjąłem jeden pierścień silniczek znów ładnie pracował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Jawce 3 pierścienie zdarzają się bardzo często.

Ja nawet myślałem ze w oryginale wychodziły z 3 pierścieniami :icon_mrgreen:

 

Ja w ogarze 200 (silnik jawki) miałem 3

kumple tez mieli po trzy

 

Co do ws to masz zamiar specjalnie dotłaczać miejsce na 3 pierścień czy wypatrzyłeś gdzieś w sklepie ??

 

Według mnie jest to trochu bez sensu. Bardziej sie będzie grzać a mocy może nawet obyć na "spoconym" silniku. Może kompresja będzie większa .

 

Jeśli sie mylę to mnie poprawcie

 

Pozdrawiam

Krzysiek M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez słyszałem ,że były Jawki z trzema pierścionkami. Moja jednak na trzech nie chciała prawidłowo pracować.

Nie była to tłoka bo po zdjęciu pierścionka pracowała juz poprawnie.

Przejeździłem na trzech pierścieniach prawei 100 kilometrów więc to nie bya wina niedotartego silnika.

 

 

Zobacz tu Wicek http://moto.allegro.pl/item302518661_nowe_...50_mustang.html

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orginalna czeska jawka była na 2 pierścienie, jak ktoś chce można takie jeszcze kupić oczywiście na dwóch silnik pracował lepiej. Trzeci pierscień może spowodować wzrost kopresji przy małych obrotach. Ale silnik bedzie sie bardziej grzał i motor bedzie wolniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leon, zdejmowałeś sam pierścień, bez wymiany tłoka? Tak wynika z Twojego posta. Ja miałem Ogarka z czeskim silnikiem, 3 pierścionki. Jak będzie pracował silnik z 3 pierścionkami zalezy od jego stanu technicznego. Ja założyłem tłok, cylinder nawet nie był oddany do szlifu, korbowód był krzywy. Po odblokowaniu równe 65 km/h, bez dotarcia. Aha, zapomniałem dodać. że tłumik od S50, bo nie miałem oryginalnego.

Edytowane przez wicek15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalnie miałem dwa pierścienie. Potem kupiłem tłok z trzema i zdjąłem w końcu jeden pierścień bo moto źle pracowało.

MZpower ma rację . Jawka 50 oryginalnie miała dwa pierścieni.

Czytaj uwazniej moje posty.

Edytowane przez Leon84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...