Skocz do zawartości

[XJ600s] Jak prawidłowo wypoziomować zbiorniczek płynu hamulcowego?


laboko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zdejmowałem ostatnio kierownicę i po jej ponownym montażu nie jestem pewien, czy prawidłowo zamocowałem zbiornik płynu hamulc. Kierownicę ustawiłem pod troche innym kątem. I teraz: czy zbiornik hamulcowy powinienem wyrównać używając poziomicy, czy jakoś inaczej? Bo pewnie ma to znaczenie jak jest ustawiony, choćby po to żeby prawidłowo ustalic ilość płynu hamulcowego? Znowu poziomicę trudno przyłożyć, ponieważ górna powierzchnia zbiornika jest nieznacznie pochylona. Już sam nie wiem co o tym myśleć. Proszę o rady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę że aż taka dokładność (na tyle żeby używać poziomnicę) jest mocno przesadzona.Nawet jeżeli zbiorniczek będzie delikatnie przechylony nie powinno to wpływać negatywnie na prawidłowe działanie układu hamulcowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia. Ustaw tak aby było widać ile jest płynu. Chodzi o to by górna granica poziomu płunu była w połowie okienka gdy motocykl stoi na centralnym. Jest to tylko iformacja dla Ciebie że z płynem jest OK.

Pamiętaj tylko że układ musi być hermetycznie zamknięty i bez wycieków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom. Nie ma co sie brandzlować z poziomem jak moto i tak w zakrętach sie kładzie. Zeby wiedziec stan plynu to jest okienko i zobaczysz czy jest czy nie ma. A jak chcesz wiedziec dokladnie to zajrzyj do srodka.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymyśliłem dwa sposoby:

1 przyłóż poziomicę do przedniej ścianki zbiorniczka tak jak sprawdza się pion ściany.

2 nalej płynu i wizualnie zobaczysz jak się układ powierzchnia.

Ja u siebie ustawiłem tak żeby mi się wygodnie hamulec naciskało i i jakoś żyje z myślą że zbiorniczek jet trochę krzywo. Dla mnie bardziej liczy się ergonomia no ale mogę się mylić więc nich mnie kto poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymyśliłem dwa sposoby:

1 przyłóż poziomicę do przedniej ścianki zbiorniczka tak jak sprawdza się pion ściany.

2 nalej płynu i wizualnie zobaczysz jak się układ powierzchnia.

Ja u siebie ustawiłem tak żeby mi się wygodnie hamulec naciskało i i jakoś żyje z myślą że zbiorniczek jet trochę krzywo. Dla mnie bardziej liczy się ergonomia no ale mogę się mylić więc nich mnie kto poprawi.

 

Witam

z poziomem, o ktorym Ty piszesz nie ma zadnego problemu, wystarczy nalac plynu i wszystko wiadomo. Pytanie z pewnoscia dotyczylo przesuniecia w osi przod tyl a nie na boki, tak wiec te rady nie pomagaja. Z kolei ten poziom rzeczywiscie nie ma znaczenia gdy odchyly sa niewielkie nawet gdy sa zauwazalne...

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...