Skocz do zawartości

Suzuki GSXR 750 - Bandit 1200


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, mam dylemat co kupić - sprzeta chciałem zmienić już na początku tego sezonu, ale nie zdążyłem. Taraz mam dylemat, chcę wydać max 26000 zł w tej cenie mogę mieć Bandytę 1200 K7 ( tak myślę ) lub GSXR 750 K5.

Wiem że to duża rozpietość, sprzęty zupełnie z innej bajki, ale do Bandyty mam sentyment ( teraz jeżdzę tylko 600, ale 1200 ma szwagier i tez prubuję ). Więc B1200 nie robi na mnie wrażenia, jest on wygodniejszy od GSXR, ale birąc pod uwagę moje podboje najdalej byłem na lotnisku w Szymanach ( ze 200km ) to chyba wolę jednak ostrzejszy sprzęt. Pytanie tylko czy jest duża różnica w odczuwalnych osiągach. Niestety GSXR bedzie starszy i model K5 i chyba tu jest najwiekszy problem biorąc pod uwagę że bedę nim jeżdził długo ze 4 lata ( nie mogę drażnić żony ). Gdyby kasy starczyło na K6 ( zmiana modelu ) to chyba bym sie niezastanawiał.

 

Doradzcie coś, może macie jakieś swoje doświadczenia w podobnych problemach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołoż do K6 i jazda tez to kupuje tylko albo K6 albo K7 zobaczymy jakie beda fundusze ale polecam!

 

gsxr to typowy sport tor i te sprawy choc slyszalem ze wygodnie sie nim jezdzi i mozna spokojnie zrobic 300-400km

 

bandit niewiem nie jezdzilem ale sadze ze to cos podobnego do FZ6 ktorym smigalem 2 sezony. w sumie to sam sobie musisz odpowiedziec na pytanie co sprawia ci frajde czy jazda typowo sportowa czy bardziej turystyczna ja wybralem sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze? nikt za ciebie nie podejmie decyzji. co najwyżej poczytasz sobie powtórki z ocen, które już na forum są, a w skrócie przedstawiają się jak w twoim pytaniu. fakty są takie, że jak cię ciągnie do zapie...nia, to sobie weź tego gixxera. tylko może wcześniej przejedź się gdzieś takim, żeby nie okazało się po zakupie że kolana i/ lub nadgarstki jednak nie dają rady. do komfortu jazdy łatwo się przyzwyczaja...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy napisali powyżej:

 

GSXR - sportowy(typowy ścigacz, pozycja pochylona ale podobny łatwy w prowadzeniu)

Bandit - sportowo-turystyczny(turystyk, pozycja bardziej wyprostowana, łatwo sie prowadzi mimo masy)

 

Więc jak masz okazje to przejedż sie i tym i tym i zdecyduj :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że jeżdziłem dużo B 1200 i raczej też się przyzwyczaiłem do osiągów. Na Bandycie jeżdziłem niestety, nie jeżdziłem na żadnym ścigu i nie mam skali porównawczej. Wiadomo najlepiej się przjechać tylko gdzie, ja nie mam takich możliwości.

Nie chcę znowu kupić ściga a póżniej się okaże że to raczej nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj do wiosny, umów się na jazdy testowe, weź gixxera i zrób nim traskę.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tylko tyle - w/g mnie Bańdziorek 1200 jest o wiele bardziej praktyczny a też potrafi pokazać pazurki :P

 

ale oczywiście to jest tylko takie moje skromne zdanie (też myślę nad kupnem B-12)

 

POZDR>

Edytowane przez przemek3578
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tylko tyle - w/g mnie Bańdziorek 1200 best o wiele bardziej praktyczny a też potrafi pokazać pazurki :wink:

 

ale oczywiście to jest tylko takie moje skromne zdanie (też myślę nad kupnem B-12)

 

POZDR>

Jest takie przyslowie: NIE MYŚL TYLE BO CIE ZGWALCĄ MOTYLE

 

Przemo, nie zastanawiaj sie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest takie przyslowie: NIE MYŚL TYLE BO CIE ZGWALCĄ MOTYLE

Wrócił z gwałtu i sie przechwala :)

Moja odpowiedź bedzie stronnicza i wyjątkowo subiektywna.

Kupuj B12 S. Sprzet uniwersalny a jak Klaudiusz wspomniał do 200km/h nie odstaje od scigów a elastyczność dużego Bandyty jest o wiele większa.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj B12 S. Sprzet uniwersalny a jak Klaudiusz wspomniał do 200km/h nie odstaje od scigów...

 

troche te rozwazania bez sensu... moim skromnym zdaniem... to jak porownac 2.0 TFSI 200 HP i 2.0 TDI 170 HP :biggrin:

 

dodatkowo pozycja calkiem inna, waga wieksza, zawieszenie troche gorsze :icon_mrgreen:

 

i nie piszcie bzdur, moje 3/4 '05 wciagnie kazde b12 :buttrock:

 

 

 

pozdro600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...