Skocz do zawartości

SUZUKI GSX-R 600 K6, K7


Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie gdzieś wyczytałem że dla dość wysokiej osoby (mam 185cm) ten motorek ze sportowych 600 sie najmniej nadaje z racji tego że poprostu jest najmniejszy??

 

Czy to prawda że wysocy na takiej maszynie mają dość spory problem szczególnie przy chowaniu sie za owiewkę??

Jak sie nim jeździe na codzień?

Jakie w ogóle sa właściwości jezdne??(wiem tor to jego serce i bede śmigał)

 

Czy z 600 jest to najlepszy wybór wiem że trudno to stwierdzić bo tyle ile ludzi tyle opinii ale dla tle r6, kawy zx6r i cbr rr600 wypada jakos OK czy znacznie gorzej???

 

Jakie są Wasze opinie na temat tego motocykla, jakie są jego zaley i wady,

Edytowane przez tra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie gdzieś wyczytałem że dla dość wysokiej osoby (mam 185cm) ten motorek ze sportowych 600 sie najmniej nadaje z racji tego że poprostu jest najmniejszy??
Ja mam 182 cm wzrostu i jak dla mnie jest OK
Czy to prawda że wysocy na takiej maszynie mają dość spory problem szczególnie przy chowaniu sie za owiewkę??
w dow. os. mam wpisane "wysoki" i nie mam problemow z chowaniem sie za owiewke, obstawiam ze Ty tez takich nie bedziesz mial, a jesli nawet to szyba racingowa rozwiaze problem :biggrin:
Jak sie nim jeździe na codzień?
Zajebiscie :notworthy:

 

 

Jakie w ogóle sa właściwości jezdne??(wiem tor to jego serce i bede śmigał)
Zajebiste :biggrin:

 

 

Co do porrownania z innymi 600tkami od wielkiej 4ki to wlasciciele kazdej z marek beda chwalili i gloryfikowali swoje sprzety a prawda jest taka ze roznice pomiedzy nimi sa minimalne i tak na prawde ktorego bys nie wybral, nie ma mozliwosci zebys trafil zle. No moze za wyjatkiem Hondy :banghead: , ale tylko dlatego ze sam piszesz ze chcesz latac po torze a niestety cebra ma najslabszy silnik. Inna sprawa ze Cebra jest zajebista baza do stworzenia supersporta, vide Ten Kate tyle tylko ze trzeba "troche" zainwestowac :biggrin: . W Poznaniu chyba zaden zawodnik nie lata na 600rr, a na pewno zaden z liczacych sie.

 

 

 

P.S. Sorry za brak polskich znakow ale pisze z jakiegos szwabskiego kompa ktory takowych nie posiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinienes byc zadowolony, motocykl w odroznieniu od zx6r 07 i r6 06,07 ma dobry dół i porównywalną górę. Ale poczekałbym na 2008 model :biggrin:

 

tez bym poczekal ale mam skapy budzet domowy na motocykl moge przeznaczyc 30-33tys wieć wątpie zebym kupil K8 chociaz kto wie??? w tej chwili u boguslawskiego K7 33tys a K6 30tys poczekam do grudnia stycznia zobaczymy rozumiem ze problem wzrostu mojego 185cm nie stanowi problemu?

 

 

Ja mam 182 cm wzrostu i jak dla mnie jest OK

w dow. os. mam wpisane "wysoki" i nie mam problemow z chowaniem sie za owiewke, obstawiam ze Ty tez takich nie bedziesz mial, a jesli nawet to szyba racingowa rozwiaze problem :biggrin:

Zajebiscie :notworthy:

Zajebiste :biggrin:

Co do porrownania z innymi 600tkami od wielkiej 4ki to wlasciciele kazdej z marek beda chwalili i gloryfikowali swoje sprzety a prawda jest taka ze roznice pomiedzy nimi sa minimalne i tak na prawde ktorego bys nie wybral, nie ma mozliwosci zebys trafil zle. No moze za wyjatkiem Hondy :banghead: , ale tylko dlatego ze sam piszesz ze chcesz latac po torze a niestety cebra ma najslabszy silnik. Inna sprawa ze Cebra jest zajebista baza do stworzenia supersporta, vide Ten Kate tyle tylko ze trzeba "troche" zainwestowac :crossy: . W Poznaniu chyba zaden zawodnik nie lata na 600rr, a na pewno zaden z liczacych sie.

 

 

 

P.S. Sorry za brak polskich znakow ale pisze z jakiegos szwabskiego kompa ktory takowych nie posiada.

 

dzięki stary za takie info utwierdziles mnie w przekonaniu ze gsx-r to najlepszy wybró pod względem cena/jakość pozdrawiam i jeszcze raz thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

dzięki stary za takie info utwierdziles mnie w przekonaniu ze gsx-r to najlepszy wybró pod względem cena/jakość pozdrawiam i jeszcze raz thx

ale pamiętaj że yamaha ma tańsze cześci , szczególnie plastiki które jakoś dziwnie sie rysują... :notworthy:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pamiętaj że yamaha ma tańsze cześci , szczególnie plastiki które jakoś dziwnie sie rysują... ;)

 

 

no tak tylko za nowa yamahe r6 07 trzeba zaplacic 37tys u boguslawskiego a za gsxr600 tylko 33tys wiec 4tys piechota nie chodzi a i tak bede mial AC i tak wiec ryba! kupuje gsxr:d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak tylko za nowa yamahe r6 07 trzeba zaplacic 37tys u boguslawskiego a za gsxr600 tylko 33tys wiec 4tys piechota nie chodzi a i tak bede mial AC i tak wiec ryba! kupuje gsxr:d
Ja bym sie jeszcze przyjzal ZX-6R. U Boguslawskiego 2007 rocznik stoi niewiele ponad 30k, a to podobno fajny sprzet jest, szczegolnie do latania po torze. Z drugiej zas strony pewnie na poczatku roku znane beda szczegly pucharow markowych na 2008 rok i na pewno bedzie mozna kupic jakis sprzet w pakiecie startowym po atrakcyjnej cenie. Ja bym poczekal na twoim miejscu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sie jeszcze przyjzal ZX-6R. U Boguslawskiego 2007 rocznik stoi niewiele ponad 30k, a to podobno fajny sprzet jest, szczegolnie do latania po torze. Z drugiej zas strony pewnie na poczatku roku znane beda szczegly pucharow markowych na 2008 rok i na pewno bedzie mozna kupic jakis sprzet w pakiecie startowym po atrakcyjnej cenie. Ja bym poczekal na twoim miejscu.

 

 

tak tak zgadza sie ale jak kupię sprzęt w pakiecie pucharowym to zobowiązuje mnie to do startu na torze w zawodach GIXER CUP a niestety nie czuje sie na silach jeszcze bylem 5 razy do tej pory w poznaniu i niezle mi szlo ale czas 2:10 to wiele ze duzo po drugie mam 1 miesięcznego syna i niewiem jak będzie wygladała sytuacja ze startami mogę dać rade a mogę nie dać zawody i kwalifikacje odbywaja sie w weekendy a je zawsze mam zajęte przez żonę i dziecko wiec wiesz ... pozatym żona w tym momencie w ogóle nie zgadza sie na kupno motocykla wiec w domu mam niemcy ale sądzę że do grudnia stycznia ja przekonan napewno!!

 

myślałem raczej żeby kupic sprzeta w jakiej dobrej cenie posmigać w tym sezonie co będzie 2008 z kumpalmi po torze ile lezie i na ile żona pozwoli a przez zimę wyszykować maszynę i startowac w gixer cup za dwa sezony!!!! pozdrawiam

 

a zx6r no fajny sprzecik i wsumie dużo nie kosztuje ale jak go kupie to marzenia o gixer cup poszly sie j*b....!:D a jednak to mnie kręci!!

Edytowane przez tra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej kupić sobie 1000 K7 w USA za 9tys $? lub jakąś mniejszą pojemność... które będą pewnie sporo tańsze,a o ile to nie wiem. (;

 

 

alez oczywiście że lepiej tylko pokaż mi nowa 1000K7 za 9tys

 

K7 http://www.suzukicycles.com/products/GSXR1000K7/Default.aspx 11,399$

 

K6 http://www.suzukicycles.com/products/GSXR1000K6/Default.aspx 10,999$

 

do tego dochodzi sprowadzenie takiego motyckla dowiadywałem sie kozt ok 8-10tyś ze wszystkim. wiec licząc 11,399x2.65=30200+ koszt transportu opłaty z rejestracja to 10tys co daje kwotę 40tyś.

 

za 42tys masz K7 od bogusławskiego jeśli sie mylę to mnie popraw za 9tyś K7 1000 biorę od reki !!!! pozatym 1000 na tor hmm tak srednio jeszcze 600 nie ogarniam dobrze a tu 1000 podbno jak sie odwija manete na maxa to sie monza latwo wypierdolic sam wodzialem w ktorys poniedzialek chyba z 4 wypadki i to same 1000 o dziwo mialy te wypadi!!!

 

 

a co do mniejszej pojemnosci dzownilem do roznych importerow ktorzy zajmuja sie socganiem nowych maszyn z USA ceny takie same jak boguslawski moze 1-2tys mniej ale nie masz gwarancji i to zadnej a u boguslawksiego jak ci rama pierdolnie to masz

Edytowane przez tra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szramer gdzieś pisał, że jak idziesz do salonu (nie wiem dokładnie do jakiego :icon_mrgreen: ) z gotówką to można kupić już za 9tys dolarów 1000 k7. Z tego co pamiętam to najdroższa była yamaha r1 (chyba 9.5tys. $).

 

10tys. za sprowadzenie moto :|? Trochę dużo, jeśli to prawda to rzeczywiście nie ma sensu sprowadzanie sprzęta..

 

pozatym 1000 na tor hmm tak srednio jeszcze 600 nie ogarniam dobrze a tu 1000 podbno jak sie odwija manete na maxa to sie monza latwo wypierdolic sam wodzialem w ktorys poniedzialek chyba z 4 wypadki i to same 1000 o dziwo mialy te wypadi!!!

No ale w k7 możesz sobie przełączyć na 120km i już masz moc jak w typowej 600 (;

Edytowane przez Witt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Najlepsze są zasłyszane wiadomości, ktoś coś tam słyszał a co dokładnie to nie jestem pewien! W takim przypadku lepiej nic nie mówić.

Co do moto może się wypowiem bo często latam w towarzystwie R6 z2004, gsxr600 z 2007, R1 z 2007 i gsxr z 2007. Nowe tysiące są naprawdę mocne, pamiętam jak jechaliśmy we trójkę, ja i dwa tysiączki, zaczęło delikatnie kropić i tylne lacze w 1000 zaczęły tracić przyczepność, niebezpiecznie było mimo że kierowcy są doświadczeni w jeździe.

Ja mogłem mocniej odkręcać z racji mniejszego momentu obrotowego. Zrobiłem moją kawa ok 3 tys km i powiem ze mocy to mi na pewno nie brakuje, a na zwykłych drogach to naprawdę ciężko jest wykorzysatać mozliwości nowej 600!!! jeżeli chodzi o R6 i przede wszystkim gsxr600 k7. Moto troszkę mniejsze od mojej ninji, ale nie wiele, różnice w przyspieszeniach nie do od czucia! Wszystkie trzy moto są naprawdę świetne i bardzo mocne. Nie czuje się dyskomfortu w towarzystwie nowych 1000, więc kupując gsxr 600 k6, k7 na pewno będziesz bardzo zadowolony!

 

pozdro :bigrazz:

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szramer gdzieś pisał, że jak idziesz do salonu (nie wiem dokładnie do jakiego :bigrazz: ) z gotówką to można kupić już za 9tys dolarów 1000 k7. Z tego co pamiętam to najdroższa była yamaha r1 (chyba 9.5tys. $).

 

10tys. za sprowadzenie moto :|? Trochę dużo, jeśli to prawda to rzeczywiście nie ma sensu sprowadzanie sprzęta..

No ale w k7 możesz sobie przełączyć na 120km i już masz moc jak w typowej 600 (;

 

 

no tak idziesz do salonu niewiem jak pojdę, trzeba mieć wizę potem trzeba załatwić transport i wychodzi na to że musisz zaplacić za niego ok 30tys PLN wiec taniej o 10tys niz w polsce u boguslawskiego to ja wole dac 10tys wiecej nie jechac do stanow placic za bilet i wizte inne rzeczy i byc z rodzina wiec kupuje u nas dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak zgadza sie ale jak kupię sprzęt w pakiecie pucharowym to zobowiązuje mnie to do startu na torze w zawodach GIXER CUP
Nie wiem jak będzie w przyszłym roku, natomiast w tym roku nie było żadnego przymusu startów w pucharze w przeciwieństwie do Yamaha CUP. No ale w sumie bez sensu jest kupować moto w pakiecie sportowym i później nie startować... w takim wypadku faktycznie oferta Bogusławskiego będzie najlepsza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...