Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki 440 LTD


Gość Mangus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem/użytkownikiem Kawy KZ 440A LTD 81.r
Zapewne nie raz będę zadawał pytania i szukał na nie odpowiedzi, głównie w tym temacie, pierwsze z nich, to czy ten model posiadał podświetlanie zegarów, bo szczerze mówiąc nie znalazłem żadnej informacji w instrukcji którą jakiś czas temu pobrałem z sieci...

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Arecki_ELW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na to że mam otwartych kilka for, i przez przypadek napisałem tu coś co powinienem na innym i nie mam jak tego wykasować to wstawiam w to miejsce fotę z niedzielnego wypadu na grzyby... ;)

Przepraszam za OT, ale jakoś musiałem z tego wybrnąć... ;)

 

IMAG1852.jpg

Edytowane przez Arecki_ELW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patent na gmole/spacerówki jest autorstwa stary wyga, bo on był poprzednim właścicielem tej maszyny... :)

Chciałbym, żeby służył mi jak najdłużej i mam nadzieję, że tak będzie... :)

Edytowane przez Arecki_ELW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, co prawda nie mam LTD lecz H z 82r. ale to technicznie niemal identyczny motocykl. Moto rozebrałem i poznałem do ostatniej śrubki, nie rozkręciłem tylko skrzyni i przeciwwag. Swego czasu było super forum pod tym adresem http://www.armbell.com/forum/index.php?mforum=kz400, ale nie wiem co się z nim stało. Była to kopalnia wiedzy. Jako że było pytanie odnośnie gaźników to podzielę się swoją wiedzą na ten temat. Były dwie wersje mocowe 27KM (np. Niemcy) oraz 40KM. Różnica polegała na tym, że słabsza wersja ma dłuższe szklanki oraz WIĘKSZE (tak to nie pomyłka) dwie dysze paliwowe. W moim egzemplażu ktoś wcześniej wymienił szklanki na wersję oddławioną ale nie wymienił dysz co spowodowało nie tyle wzrost mocy co ogromne zużycie paliwa (ok 9l/100km). Wobec braku części zamiennych wpadłem na pomysł zastąpienia dysz innymi. Proszę się nie śmiać ale moje moto chodzi na dyszach z kuchenki gazowej. Mają one co prawda kołnierz ale mieszczą się w studzienkach, gwinty są idealne a średnice dobrane wg serwisówki. Po tym zabiegu dynamika jest na niezłym poziomie a zużycie paliwa wróciło do książkowych 4-5l/100km. Mam też patent na niezwykle drogi regulator napięcia. Jako że prądnica jest jednofazowa to wystarczy regulator z chińczyka za 30-40zł, z alledrogo i mała przeróbka w instalacji polegająca jedynie na polutowaniu przewodów. Oczywiście bardzo ważne jest jego chłodzenie (regulatora) więc masę mam podpiętą oddzielnym przewodem a reglator przykręcony na pastę termoprzewodzącą. Chodzi trzy sezony więc lipy nie ma. Pozdrawiam

Edytowane przez sharik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanie odnośnie oświetlenia, czy ktoś ma jakieś sprawdzone żarówki, bo mam wrażenie, że przód mógłby lepiej świecić, ale nie ma zbyt dużego pola manewru jeśli chodzi o mocowanie S2/BA20d no i jeszcze kwestia samego zwierciadła reflektora, czy tylko zwykła bańka, czy może semi halogen też się sprawdzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Taka zachęta, może temat nie umrze...

1.jpg2.jpg4.jpg5.jpg3.jpg

wszystkie z dnia dzisiejszego, pozdrawiam.

 

Odnośnie żarówki, jeździłem przez jakiś czas z H4 (trzeba przykleić taki paseczek-uszko z blaszki do odbłyśnika by żarówka się trzymała) ale dałem spokój i zakupiłem reflektor akcesoryjny na H4 dokładnie taki: http://allegro.pl/lampa-przednia-reflektor-cb400n-style-i5174348774.html

i muszę przyznać że jest ok, no i ma homologację.

Edytowane przez sharik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat nie umiera tylko nie ma o czym pisać bo moto cyka jak szwajcarski zegarek :biggrin:.No Sharik aleś odpicował swoją maszyne,wygląda jak nówka[szacunek za poświęcenie się odnowie sprzętu] :lalag:



Do zaworów masz zdobry dostęp więc nie będzie problemu a olej i filtr to pestka.Obyś nie miał nic więcej do dłubania przy maszynie.Powodzenia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam dylemat, bo po ostatniej naprawie (wymiana statora) mechanik stwierdził słabą kompresję na jednym z cylindrów i nie wiem czy lać 10W40 czy może jednak 20W50...

Jedno nie ma nic wspólnego z drugim. Kompresja słaba? Co to znaczy? Jakie wyniki? Potem można ustalić dlaczego. Poprzez próbę olejową dowiemy się czy to wina głowicy czy cylindrów. Jeśli tłoki, cylindry czy pierścienie to ew. można zalać gęstym. Jeśli różnica jest znaczna to obstawiłbym głowicę bo moim zdaniem pierścienie, tłoki i cylindry zużywają się raczej równomiernie.

Edytowane przez sharik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...