Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki 440 LTD


Gość Mangus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam ładowania w moim kz440a i mam pytanie,czy jest to wyłącznie wina alternatora czy może jakaś pośrednia przyczyna?.Znikło mi światło pozycyjne z tyłu[żarówka jest ok,stop świeci a pozycja nie]czy może to mieć coś wspólnego zładowaniem?Problem z ładowaniem zaczął się właśnie od braku tego nieszczęsnego światła poz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przednie światła działają? Posprawdzaj wszyystkie kostki i zlącza jaki idą od akumulatora do regulatora i świateł. Kiedyś znikły mi światła mimo że żarówki były ok, cały dzień sprawdzania a winna była uszkodzona kostka schowana za akumulatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Bartek za odpowidż ale problem już rozwiązany.Kable wychodzące z silnika od strony alternatora były tak sztywne,że jeden z nich się załamał[widocznie za sprawą nagrzanego silnika]były tak twarde,że kiedy robiłem rozrusznik to widocznie któryś z nich[a są dwa żółte] się przełamał i nic nie było widać.Sprawdzałem wszystko ale nie przypuszczałem, że może być załamany jeden przewód od alternatora[był załamany w koszulce i dla tego nie mogłem nic wywnioskować].Doszedłem metodą prób i błędów i jest ok.Tak więc należy sprawdzić wszystko zanim co kolwiek się zrobi.Być może przyda się to dla kogoś z bikerów. Ps.Ja już szukałem nowego alternatora :banghead: ale jest ok. :lalag: jeszcze tylko nowa guma z przodu i heja na zloty :crossy: :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak ktoś ma problem z ładowaniem w kawasaki kz440a to niech sprawdzi przewody wychodzące od alterenatora przy silniku.Kable te potrafią być tak sztywne,że się załamują[widocznie sprawia to nagrzanie od strony silnika] i trzeba sprawdzić zdejmójąc dekiel od strony zmiany biegów.Dzisiaj to robiłem i jest ok ale była potrzeba sztukowania przewodów bo się załamały i nie było ładowania.Powodzenia jeśli ktroś ma ten problem :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

najpierw zmień mechanika, na takiego co z całą odpowiedzialnością stwierdzi, czy to altek, czy regulator. Jeżeli regulator, to kupisz za góra 150zeta nowy i z gwaranją. Jest firma w Rzeszowie, która za taką kwotę zrobi ci lepszy regler od oryginału. Już chyba w tym temacie, ktoś podawał namiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy, czy ktoś wie jak to w końcu jest z tym odlokowywaniem LTD ?? mam zablokowaną wersję na 27 km i chciałbym coś z tym zrobić, szukam w necie jakichś informacji ale nic nie mogę wygrzebać. Czy jak kupię na ebayu kompletny gaźnik z wersji USA to będe miał full moc ?? Może ma ktoś linka do jakichś informacji ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam koledzy, czy ktoś wie jak to w końcu jest z tym odlokowywaniem LTD ?? mam zablokowaną wersję na 27 km i chciałbym coś z tym zrobić, szukam w necie jakichś informacji ale nic nie mogę wygrzebać. Czy jak kupię na ebayu kompletny gaźnik z wersji USA to będe miał full moc ?? Może ma ktoś linka do jakichś informacji ...

Ja mam założone filtry stożkowe i moim zdaniem ma trochę więcj mocy ale czy warto go odblokować to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również mam stożki, niestety poprzedni właściciel założyl i wywalił airboxa, mam do nich mieszane uczucia ale jak są no to już niech będą, zawsze to więcej hałasu a o to chodzi :) Konsensus jest taki, że należy kupić większy sprzęt a nie żyłować 30 letni "motór" i już się z tym pogodziłem :) tak btw jak rozwiązałeś kwestię przewodu od odmy przy tych stożkach ?? Tak by nie chlapało po ramie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do przewodu od odmy mam założony filterek paliwowy i co jakiś czas go czyszczę.Masz rację z tym żyłowaniem staruszki;kawy;.Najlepiej motór się sprawuje przy prędkościach 80-100 i obrotach 4000-5000 powyżej tej granicy to już męczarnia.Jak ktoś lubi spokojną jazdę to w zupełności wystarczy.Powiem tak-150km/h poleci i z pod świateł samochody zostawia w tyle ale na dłuższą trasę to jazda spokojna :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam koledzy, czy ktoś wie jak to w końcu jest z tym odlokowywaniem LTD ?? mam zablokowaną wersję na 27 km i chciałbym coś z tym zrobić, szukam w necie jakichś informacji ale nic nie mogę wygrzebać. Czy jak kupię na ebayu kompletny gaźnik z wersji USA to będe miał full moc ?? Może ma ktoś linka do jakichś informacji ...

Kilka dni temu miałem czyszczone gażniki i regulowane.Blokada jest przy pływakach,są tam założone czarne korki.Niestety ale jak masz filtry stożkowe to nie da się wyregulować gażnika[na zimnym chodzi super ale jak się rozgrzeje to zaczyna wariować].Aby ściągnąć blokadę trzeba zamontować oryginalny filtr powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te "czarne korki" to zaślepki dysz od wolnych obrotów a nie blokada. Regulacja na stożkach to dobranie idealnego składu mieszanki, tzn. silnik dostaje za dużo powietrza więc zabawa polega na ustaleniu poziomu paliwa, wkręceniu/wykręceniu śruby wolnych obrotów a nade wszystko dobrania odpowiednich dysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te "czarne korki" to zaślepki dysz od wolnych obrotów a nie blokada. Regulacja na stożkach to dobranie idealnego składu mieszanki, tzn. silnik dostaje za dużo powietrza więc zabawa polega na ustaleniu poziomu paliwa, wkręceniu/wykręceniu śruby wolnych obrotów a nade wszystko dobrania odpowiednich dysz.

Dziękjui Bartek Ja nie jestem fachowcem w tej dziedzinie więc mogę się nie znać ale jeśli gościu bierze kasę za robotę p;rzy gżnikach to poiwinien wiedzieć oco kaman.Widzę,że jak sam nie dojdę o co chodzi to nikt mi nie pomoże[wielki szacun forumowiczom].Będę dalej dłubać w moim moto aż dojdę do ideału. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zjadłem troche zdrowia na tym silniku to służę pomocą. Musisz pokombinować z poziomem paliwa bo to co piszesz to objaw zbyt małej dawki paliwa, dysze do tego moto to raczej nieosiągalne marzenie. Jak masz możliwośc to zostaw oryginał bo rakiety z tego silnika nie zrobisz. Stożki ktoś zalożył żeby moto lepiej wyglądało/brzmiało. Aha jak masz rozwiązane wjście z odmy bo oryginalnie wchodzi do puszki filtra?

Edytowane przez Bartek.M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zjadłem troche zdrowia na tym silniku to służę pomocą. Musisz pokombinować z poziomem paliwa bo to co piszesz to objaw zbyt małej dawki paliwa, dysze do tego moto to raczej nieosiągalne marzenie. Jak masz możliwośc to zostaw oryginał bo rakiety z tego silnika nie zrobisz. Stożki ktoś zalożył żeby moto lepiej wyglądało/brzmiało. Aha jak masz rozwiązane wjście z odmy bo oryginalnie wchodzi do puszki filtra?

Rakiety z tego moto to nie mam zamiaru robić bo moja prędkość to 80-100.Jeśli cchodzi o filtry to wyglądu nie ma bo są schowane za boczkami i prawie ich nie widać,chyba założę orginalnego airboxa.Wyjście od odmy zakończone jest zwykłym filterkiem do benzyny który co jakiś czas czyszczę.Nie mam z moją kawą większych problemów tylko teraz po czyszczeniu i regulacji gażników jak się rozgrzeje to nie mogę ustawić obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...