Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Masz rację...

 

popełniłem głupotę...wdając się w niepotrzebne dyskusje.

 

Teraz prośba :

 

....proszę przestać mnie przytaczać i robić niepotrzebny szum wokół mojej osoby... to piszę oficjalnie...chcesz Kolego być mądrzejszy- znajdź oryginalną serwisówkę w języku angielskim, zapoznaj się, zrób kopiuj/ wklej, wtedy wszystkim będzie łatwiej i wniesiesz coś konkretnego do w/w tematu.... a nie trzep niepotrzebnie piany. I nikt nikogo nie nazwał g...kiem... przynajmniej nie ja....

 

 

P.S.

 

aaaa... napisałem 4 lata - no mój błąd... ale chyba przez pomyłkę...

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację...

 

popełniłem głupotę...wdając się w niepotrzebne dyskusje.

 

Teraz prośba :

 

....proszę przestać mnie przytaczać i robić niepotrzebny szum wokół mojej osoby... to piszę oficjalnie...chcesz Kolego być mądrzejszy- znajdź oryginalną serwisówkę w języku angielskim, zapoznaj się, zrób kopiuj/ wklej, wtedy wszystkim będzie łatwiej i wniesiesz coś konkretnego do w/w tematu.... a nie trzep niepotrzebnie piany. I nikt nikogo nie nazwał g...kiem... przynajmniej nie ja....

 

 

P.S.

 

aaaa... napisałem 4 lata - no mój błąd... ale chyba przez pomyłkę...

napisales, napisales '4 lata'. mimo, ze chciales sie z tego wykrecic :D przez pomylke? no, ale dalej blednie. ja to specjalnie sciagnalem blednego manuala! dlatego m.in. ciagnalem watek. najlepsze, ze gdybys powiedzial 60mth, bez tych 4 lat to pewnie bym przyjal info od speca i skonczyl temat. jednak te 4 lata zapalily mi czerwona lampke w glowie i razem z 60 mth poddalem prawidlowosc Twojej odpowiedzi w watpliwosc, bo tyle z tabeli umialem 'wyczytac', w dodatku jak ktos wymienia olej silnikowy co 4 lata to lepiej jego rad nie sluchac :D dziwi Cie to? koledzy zas Tobie wtorowali, a ja dopytywalem, bo mi nie pasowalo - czym zrazilem ludzi do siebie :D jednak to ja jestem deb*lem, bo nie uwierzylem na slowo, jak sie okazalo w bledna informacje.

 

dociekliwosc Was boli? czy tylko nie chcieliscie, zeby Wasza glupota wyszla na jaw? :D

 

mnie oskarza sie o pisanie nieprawdy, ktora inni moga wziac za pewnik. natomiast glupoty pisane przez uzytkownikow z 3500 postow to mantra i prawda objawiona, z ktora nie wolno dyskutowac :D

 

"chcesz Kolego być mądrzejszy- znajdź oryginalną serwisówkę w języku angielskim, zapoznaj się, zrób kopiuj/ wklej, wtedy wszystkim będzie łatwiej i wniesiesz coś konkretnego do w/w tematu.... a nie trzep niepotrzebnie piany." - a skad Geniuszu mialem wiedziec, ze bazuje na blednie przetlumaczonej serwisowce?! gdybym mial prawidlowa, to bym nie musial pytac, bo byloby to napisane! 'initial' - mimo Waszego zdania deb*lem nie jestem i czytac potrafie, lepiej od niektorych tutaj - jak widac. gorzej u mnie z dopowiadaniem, wymyslaniem, interpetowaniem i wykreceniem sie z wlasnych slow.

 

"I nikt nikogo nie nazwał g...kiem... przynajmniej nie ja...." - nie 'glupkiem', tylko napisalem 'deb*lem roku'. moze nie wprost, ale latwo wywnioskowac do kogo mnie sprowadza 4jku slowami: "No "haha" bo to bzdura :D Masz na zadanie domowe przeczytać tą tabelkę ale się zastanowić co tam tak na prawdę jest napisane". jakbym mogl tam cokolwiek wiecej wyczytac. tu trzeba bylo cos wiedziec, a reszte - ze to podobnie jak w innych manualach - zalozyc.

 

niestety poki bedzie sie mnie bezpodstawnie atakowac, bede bronil sie i przytaczal, jak wprowadziles mnie w blad i czemu dopytywalem.

 

podsumuje:

 

polska instrukcja jest blednie przetlumaczona - nie moglem tam wyczytac prawidlowej informacji. napewno tez nie wyczytalem takich bzdur jak Ty.

wprowadziles mnie w blad, z czego rozwinela sie owa dyskusja. jedna 'oczywista' tabela, tylko Twoja pomylka nieco innej rangi. nie mowiac, ze w gorsza strone - rzadkich serwisow.

poniekad obaj zorbilismy z siebie debilie. ja niewiedza, Ty niewiedza i brakiem umiejetnosci czytania. jednak ja od poczatku zwrocilem uwage, ze jestem swiezakiem.

 

slepy upor i brak umiejetnosci przyznania sie do winy.

Edytowane przez emes321

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie, wiem, wiem, że ........

ale pojawiła się opcja zakupu bardzo ładnie utrzymanego DRZ 400 (2007r), moto w bardzo, bardzo ładym stanie, śliczne, prawdziwy przebieg niecałe 10 tys km, serwisowany w SUZUKI PL, cena akceptowalna, ale max moich możliwości. Jest tylko problema, że to wersja SM czyli mniejsze kółka. Zakup kompletu kół do enduro raczej nie możliwe, bo kasy brak, ale te Suzi ma jeszcze fabryczne gumy które trzeba już zmienić bo mają 10 lat.

Teraz pytanie czy dało by się kupić komplet opon na te 17 calowe koła które pozwolą w miarę bezpiecznie mi pojeździć trochę po lekkim bardzo terenie, i czasem po asfalcie do stacji paliwowej :). Ile komplet takich opon kosztuje i na jaki model zerknąć, rozmiar, producent ?

Tu muszę zaznaczyć któryś już raz :), żadnych żwirowni, skoków, taplania się w błocie. Wiejskie polne drogi, drogi w lesie.

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sm a enduro to nie tylko koła. sprawa badana, i wymiana jednego na drugie to spora część "nowego" (używanego) motocykla. Lepiej kupić dwa...

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super Moto to ja mam w postaci Suzuki GSR 600 :P .. ;), Na leśną , polną drogę nim nie pojadę, ale takim SM DRZ 400 z właściwymi oponami, może ... ?

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W doooope z tym motocyklami. Obejrzałem tego DRZ 400 SM, mechanicznie fajny , silniczek ładnie pracuje, wyjątkowo ładnie jak na singielka, ale kurna motor rdzewiak z UK, trzeba by go rozebrać i malowanie ramy od nowa zrobić :( Niestety na zdjęciach nie wyglądał na rdzewiaka :)

ps.

tak w ogóle DRZ bardzo fajny jest, oglądałem już drugiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W doooope z tym motocyklami. Obejrzałem tego DRZ 400 SM, mechanicznie fajny , silniczek ładnie pracuje, wyjątkowo ładnie jak na singielka, ale kurna motor rdzewiak z UK, trzeba by go rozebrać i malowanie ramy od nowa zrobić :( Niestety na zdjęciach nie wyglądał na rdzewiaka :)

ps.

tak w ogóle DRZ bardzo fajny jest, oglądałem już drugiego

napisz od razu gdzie + link do ogloszenia, zeby inni sie nie fatygowali. tez raczej bede bral drzte. propos UK, mialem okazje sie kiedys przejechac anglikiem, masakra. hebel po lewej, biegi po prawej :D

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

propos UK, mialem okazje sie kiedys przejechac anglikiem, masakra. hebel po lewej, biegi po prawej :D

 

Te dżwignie to idzie wytrzymać, ale ta kierownica po prawej stronie to makabra> Wcale się nie dziwię, że te motory mocno rdzewieją. Z tak zamontowaną kierą nie da się ominąć żadnej kałuży i sprzęt co chwile w wodzie moczony :)

 

Konkretnie tego z linka poniżej wnikliwie oglądałem. Technicznie motocykl ładnie utrzymany, silnik pięknie pracuje, czuć powera z tego singla, pali na dotyk, fajnie wali w ten akcesoryjny wydech. Wydaje się, że tych KM to jakby więcej ma niż 40 :) Oponki bardzo ładne.Wszystko moim okiem sprawne i nie skatowane. Silnik po obu stronach nie poczochrany kamieniami, nie obtarty, bez rys, obić. Niemniej korozja na ramie osłabia. Nie widać jej na zdjęciach ale jest sporo. Należało by wydłubać mechanikę z ramy i w zasadzie całą polakierować. Może komuś to nie przeszkadza, zwłaszcza jak moto pójdzie w teren. Koszty spore, czasu w ujjjj na to pójdzie i kasy. Był by tańszy z najmniej 1500-1000 zł to dla mnie miało by sens, choć też nie wiem bo czasu na grzebanie się nie mam.

https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dr-z-400sm-2008-kat-a2-w-super-stanie-dodatki-wr-crf-ktm-klx-ID6zoPVw.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=43777085

 

Normalnie zakochałem się w pracy w gangu tego silnika. Co duży singiel to jednak singiel. Pięknie gada

Motor nie wydaje się ciężki.

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dżwignie to idzie wytrzymać, ale ta kierownica po prawej stronie to makabra> Wcale się nie dziwię, że te motory mocno rdzewieją. Z tak zamontowaną kierą nie da się ominąć żadnej kałuży i sprzęt co chwile w wodzie moczony :)

 

Konkretnie tego z linka poniżej wnikliwie oglądałem. Technicznie motocykl ładnie utrzymany, silnik pięknie pracuje, czuć powera z tego singla, pali na dotyk, fajnie wali w ten akcesoryjny wydech. Wydaje się, że tych KM to jakby więcej ma niż 40 :) Oponki bardzo ładne.Wszystko moim okiem sprawne i nie skatowane. Silnik po obu stronach nie poczochrany kamieniami, nie obtarty, bez rys, obić. Niemniej korozja na ramie osłabia. Nie widać jej na zdjęciach ale jest sporo. Należało by wydłubać mechanikę z ramy i w zasadzie całą polakierować. Może komuś to nie przeszkadza, zwłaszcza jak moto pójdzie w teren. Koszty spore, czasu w ujjjj na to pójdzie i kasy. Był by tańszy z najmniej 1500-1000 zł to dla mnie miało by sens, choć też nie wiem bo czasu na grzebanie się nie mam.

https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dr-z-400sm-2008-kat-a2-w-super-stanie-dodatki-wr-crf-ktm-klx-ID6zoPVw.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=43777085

 

Normalnie zakochałem się w pracy w gangu tego silnika. Co duży singiel to jednak singiel. Pięknie gada

Motor nie wydaje się ciężki.

hehe, z tym anglikiem to nie do konca zart :P

 

faktycznie po zdjeciach moto wyglada bardzo ladnie. nieskatowany w terenie, bo w koncu to SM. co do korozji rowniez, w koncu Anglia. wilgoc wlazla i nie wyszla :D w teren raczej nie pojdzie, za duzo roboty (kolo, opony, hamulec przedni, przelozenia biegow, zawias itd.), ale rame pomalowac warto, by nie postepowalo. super drogo byc nie powinno; praca wlasna + lakiernik pare stowek. tylko jednak nie jest to moto "w stanie rzekłbym idealnym" - jak to napisano w ogloszeniu. znowu cena nie jest bardzo wygurowana, SM sa przewaznie drozsze od E/S. nie chcial Ci zejsc z ceny za te rame? co do wagi, 145kg to nie jest niewiadomo ile, aczkolwiek wiecej niz mam obecnie, w dodatku wyzej zawieszony srodek ciezkosci. jednak dla mnie to najlepszy kompromis.

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wagi to teraz jeżdżę motorkiem 200 kg na mokro ważącym.

145 kg na mokro w DRZ jak piórko się wydaje, to przecież 2 worki ziemniaków mniej albo jeden ogromny :D

Tak się drapię po łysinie, czy aby na pewno SM-em nie pojeżdżę po lekutkim terenie ?. Zmienić opony na agresywniejsze i tu do Was pytanie Kochani, czy na te małe kółka 17 calowe są jakieś sensowne opony na polną drogę co by się wgryzały trochę w twardsze podłoże ? Żadne żwirownie czy przeprawy wodne, nigdy !

Dla mnie to chyba jedyna opcja zakup SM które z definicji nie są wytarte i obdarte do blachy :D

Nie targowałem się o cenę, bo jeszcze planu nie mam jak w tym moto ramę pomalować, jak go rozebrać i ile by to kosztowało. Tam tej korozji ogrom nie ma, ale jest dla mnie za dużo. Wolał bym nawet bez targowania się kupić bez korozji :)

Druga sprawa co mi nie pasuje to zakup od Anglika, nie lubię takich sytuacji rokujących na pokręcenie. Gdyby nie to to byśmy targowali już :) Na plus, że lampa zrobiona z przodu i badania techniczne. Dla mnie na minus, że w tym moto za dużo zamienników i tuningu :) wolał bym full oryginał aczkolwiek wydech bym taki chciał mieć :)

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wagi to teraz jeżdżę motorkiem 200 kg na mokro ważącym.

145 kg na mokro w DRZ jak piórko się wydaje, to przecież 2 worki ziemniaków mniej albo jeden ogromny :D

Tak się drapię po łysinie, czy aby na pewno SM-em nie pojeżdżę po lekutkim terenie ?. Zmienić opony na agresywniejsze i tu do Was pytanie Kochani, czy na te małe kółka 17 calowe są jakieś sensowne opony na polną drogę co by się wgryzały trochę w twardsze podłoże ? Żadne żwirownie czy przeprawy wodne, nigdy !

Dla mnie to chyba jedyna opcja zakup SM które z definicji nie są wytarte i obdarte do blachy :D

Nie targowałem się o cenę, bo jeszcze planu nie mam jak w tym moto ramę pomalować, jak go rozebrać i ile by to kosztowało. Tam tej korozji ogrom nie ma, ale jest dla mnie za dużo. Wolał bym nawet bez targowania się kupić bez korozji :)

Druga sprawa co mi nie pasuje to zakup od Anglika, nie lubię takich sytuacji rokujących na pokręcenie. Gdyby nie to to byśmy targowali już :) Na plus, że lampa zrobiona z przodu i badania techniczne. Dla mnie na minus, że w tym moto za dużo zamienników i tuningu :) wolał bym full oryginał aczkolwiek wydech bym taki chciał mieć :)

 

pojezdzic, pojezdzisz. mniejsze przednie kolo - trudniejsze pokonywanie przeszkod i zakretow. wieksza tarcza + nizsze kolo = tarcza blizej ziemi > latwo pogiac. zawias nie powienien Ci rzutowac. patrzylem na sklepopon.pl, dostaniesz nawet kostki na 17" tyle, ze drozej nizeli w popularnych rozmiarach enduro 21/18". nawet powiedzialbym drogo 250-400zl szt., mitasy 240zl. w SM masz 120/70/17 i 140/70/17, a w S jest 80/100/21 i 120/90/18. musisz jedynie dobrac odpowiednia szerokosc do felg SM, zeby nie byl zbyt mocny naciag (za waska wzlgedem felgi) i dodatkowo duza wysokosc (profil) - zeby miesa troche bylo - odsunac felgi od ziemi + amortyzacja. czyli jakies 100-120/90-100/17 - przod, 120-140/80-90/17 - tyl.

 

Tak, SMy sa uzytkowane inaczej, ale jak spojzysz na ceny to sie to na nie przeklada. kwestia wyboru, co wolisz. czy enduro nieco taniej, czy SM drozej. wg nie warto dokladac do SM. lepiej wlozyc kase w tanszy S - sam robisz, wiesz, ze dobrze. typowym DualSportem jest wlasnie S, fabrycznie wychodzil na szutrowych oponach.

 

jak nie ma tam duzo rdzy to rame pomalujesz za pare stowek. nawet miejscowo, samemu zrobisz :D

 

ja jestem zdania, ze zawsze jest jakis powod sprzedazy i cos do zrobienia po zakupie. lepiej wiedziec przez zakupem co :P

 

zakup na tzw. niemca to faktycznie jest pewne ryzyko.

 

przeglad to tam pikus - 100zl ;) nie wiem czy i tak nie straci waznosci niewbity w dowod w ciagu miesiaca, bynajmniej sam swistek.

 

czesci tuningowe to raczej plus, o ile sa markowe i nie maja przykryc przeszlosci wypadkowej. wydech nowy kupisz od 500zl, np dominator. tuningowe sa tansze od oryginalow. do mojej xlrki 2300zl netto w aso.

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wykład z oponami. Czyli da rady przedszkole terenowe uprawiać :)

Mus wysokie gumy kupić jakby co. Najlepiej drugi komplet kół, ale nie ma już tego gdzie trzymać, a i kasy szkoda.

SMa znacznie łatwiej to fakt, a moto musi był w pięknym stanie. Nad tą ramą do polakierowania jeszcze pomyślę, ale sprawa z kupnem od niemca-anglika rozwala system niestety jak na dziś. Muszę poczytać, poszukać co z tego niedobrego może wyniknąć.

Kurcze pieczone te DRZty to jak nowe w salonach były to całkiem niedrogie motorki, ale już ich chyba nowych ludzie nie kupują.

Jak będziesz się rozglądał w Niemczech za sprzętem dla siebie to proszę Cię zerkaj przy okazji na DRZta dla mnie, nawet SM do przyjęcia, oby śliczny jak zagraniczny :)

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wykład z oponami. Czyli da rady przedszkole terenowe uprawiać :)

Mus wysokie gumy kupić jakby co. Najlepiej drugi komplet kół, ale nie ma już tego gdzie trzymać, a i kasy szkoda.

SMa znacznie łatwiej to fakt, a moto musi był w pięknym stanie. Nad tą ramą do polakierowania jeszcze pomyślę, ale sprawa z kupnem od niemca-anglika rozwala system niestety jak na dziś. Muszę poczytać, poszukać co z tego niedobrego może wyniknąć.

Kurcze pieczone te DRZty to jak nowe w salonach były to całkiem niedrogie motorki, ale już ich chyba nowych ludzie nie kupują.

Jak będziesz się rozglądał w Niemczech za sprzętem dla siebie to proszę Cię zerkaj przy okazji na DRZta dla mnie, nawet SM do przyjęcia, oby śliczny jak zagraniczny :)

przedszkole :D pamietaj, ze mniejsze kola wpadaja w mniejsze dziury ;) koszt opon duzy. moze byc, ze 1 przednia i 2 tylne opony wyjda tyle co drugi kpl. kol z oponami w 21/18" ;) dalej dla mnie to przerost formy nad trescia, bierz S'ke. fajne chodza po 12, dolozysz te 3k i masz igle. tamten 14.5 do oplat, tez Cie wyjdzie wiecej.

 

nad rama pomysl, bo z zew. po zdjeciach na zajazd nie wyglada. troche stargowac, troche pracy wlasnej i wartosc moto rosnie. szlifniecie > srodek wiazacy rdze > podklad epoksydowy > kolor.

 

co do kupna "na niemca" kupilem tak 2 auta w zyciu i wszystko ok. wiadomo mozna sie niezle wkopac. glowna przyczyna stosowania tej metody jest opoznienie cla (clo 7 dni od przekroczenia granicy) i nastepnie przerzucenie go na kupujacego z nowa data na umowie. dodatkowo 'handlarz' nie placi dochodowego (brak podstawy), nie musi miec dzialalnosci gosp. jednak nieuczicwi wykorzystuja to by wciskac kradzione i inne kwiatki. osoba kupujaca na niemca 'spisuje' umowe bezposrednio z poprzednim wlascicielem (albo i nie :D ), przez co brak w kwitach 'handlarza' i co za tym idzie jakiejkolwiek jego odpowiedzialnosci - jego tam nie bylo :) w niemczech nie prowadzi sie ewidencji - takze dziala - w UK nie wiem, ale pewnie podobnie, stad metoda. oczywiscie w miedzyczasie jest tez falszowanie umow i takie tam. lepiej unikac - taka ruletka. ze strony kupujacego nie ma praktycznie zadnych plusow, poza teoretycznie nizsza cena, nieraz lepiej gosciowi doplacic by przerejestrowal na siebie. mozna kupic kradzione, albo niezgodne z umowa - chociaz w drugim przypadku to chociaz cos zostanie po kasie ;) mozna probowac sie zabezpieczyc, ale nie ma ~100% pewnosci jak przy zakupie osobistym od wlasciciela w papierach (wlasciciel wbity w dowod rej.). potarguj sie z nim o te rame + inne, jak cos ugrasz to daj mu tyle ile chcial wyjsciowo i powiedz, ze w zamian spisuje umowe przez siebie. on od anglika wczoraj, potem teleport i Tobie dzis juz odsprzedaje on. nie wiem tylko, czy clo musi placic pierwszy polski wlasciciel, czy jedynie termin 7 dni obowiazuje. ogolnie dochodowy placi sie od roznicy kupna/sprzedaz takze to tez nie jest nie wiadomo co. jak kupil za 8k, bo taniej to raczej nie i jest na 18% to wyjdzie kolo 1200zl podatku.

 

co do niemiec narazie bez zmian, malo ogloszen, zima i same wygorowane oferty komisow, brak prywatnych, z ktorymi latwiej utargowac.

Forum nie służy do zdobywania wiedzy, informacje znajdź sobie w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nad rama pomysl, bo z zew. po zdjeciach na zajazd nie wyglada. troche stargowac, troche pracy wlasnej i wartosc moto rosnie. szlifniecie > srodek wiazacy rdze > podklad epoksydowy > kolor.

No niby proste, ale u mnie to problem z tym, że ma być na tip top, a do tego ramę trzeba by wydłubać z motocykla i po całości polakierować, a nie jakieś łatki pryskane sprayem czy innym pistolcem. Musi być ładnie :) Rozebrać moto w proszek aby ramę zrobić ładnie to za same rozebranie i złożenie z tysiaka trzeba by wyłożyć.

Zaglądam na włoski portal ogłoszeniowy, bo niby daleko, ciepłe strony to te 1500 km bym przejechał motocyklem ;)

Niestety ZERO DRZ tam jest na dziś :(

Z taką trudną dostępnością motocykli ładnie zachowanych to niestety chcąc czy nie mus się rozglądać jeszcze za alternatywą, czyli jakieś 250 czy 450 30-40 KM

tu jest niesamowita ciekawostka, ale .... chyba bestia jak na mnie. Może Ty się zainteresuj ?

https://www.olx.pl/oferta/honda-xr-600r-350-yamaha-xt-660r-250-jak-xl-400-baja-650-fmx-gwarancja-CID5-IDocxOY.html#77e04e4859

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dżwignie to idzie wytrzymać, ale ta kierownica po prawej stronie to makabra> Wcale się nie dziwię, że te motory mocno rdzewieją. Z tak zamontowaną kierą nie da się ominąć żadnej kałuży i sprzęt co chwile w wodzie moczony :)

 

Konkretnie tego z linka poniżej wnikliwie oglądałem. Technicznie motocykl ładnie utrzymany, silnik pięknie pracuje, czuć powera z tego singla, pali na dotyk, fajnie wali w ten akcesoryjny wydech. Wydaje się, że tych KM to jakby więcej ma niż 40 :) Oponki bardzo ładne.Wszystko moim okiem sprawne i nie skatowane. Silnik po obu stronach nie poczochrany kamieniami, nie obtarty, bez rys, obić. Niemniej korozja na ramie osłabia. Nie widać jej na zdjęciach ale jest sporo. Należało by wydłubać mechanikę z ramy i w zasadzie całą polakierować. Może komuś to nie przeszkadza, zwłaszcza jak moto pójdzie w teren. Koszty spore, czasu w ujjjj na to pójdzie i kasy. Był by tańszy z najmniej 1500-1000 zł to dla mnie miało by sens, choć też nie wiem bo czasu na grzebanie się nie mam.

https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-dr-z-400sm-2008-kat-a2-w-super-stanie-dodatki-wr-crf-ktm-klx-ID6zoPVw.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=43777085

 

Normalnie zakochałem się w pracy w gangu tego silnika. Co duży singiel to jednak singiel. Pięknie gada

Motor nie wydaje się ciężki.

 

Na forum DRZ był temat o tym motocyklu. Został usunięty bo właściciel nie potrafił się zachować.

 

Jeśli chodzi o rejestracje motocykla to taką prywatną wiadomość mam od właściciela:

"Nie chce DRZ rejestrowac zeby pozniej nie czekac pol roku zeby go sprzedac (18% nie zamierzam oddawac Urzedowi Skarbowemu, ani tymbardziej nie wystawiam zadnych faktur). Mam w garazu kilka innych swoich motocykli i wystarczy icon_e_smile.gif Zarejestrowalbym gdybym jednak zostawial go sobie ale ostatnio pogadalem z paroma kumatymi kolesiami ktorzy pozjadali zeby na offroadzie, endurzeniu i crossowaniu i zdecydowanie radza zebym zostawil sobie WR'ke wiec zarejestruje Yamahe a DRZ idzie w ludzi jesli ktos chce zadbany egzemplarz. Albo niech kupuja golasy po 12 i wsadzaja kolejnych 2-3 tysie w wymiany, serwis, regulacje itd. Przeciez widac co jest w ogloszeniach (jak ktos sie zna na motocyklach).

"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...