Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

może być bez papierów bo i tak na drogę nie wyjedzie.

HONDA XR 100.

Mój chrześniak taką ogarnia i ma 155 cm wzrostu

 

Nie ma czegoś takiego ale enduro, a nie cross?

XR jest bez homologacji,wygląda jak cross -do pierwszego enduro idealne

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

mam szybkie pytanie. Coś tam w życiu jeździłem. Miałem przez jakiś czas CRF 250 R z 2006 roku (niestety została mi skradziona) trochę polatałem, amatorsko oczywiście, ale już do MX raczej nie wrócę, a enduro na CRF to jednak więcej problemów niż zabawy. Chciałbym pojeździć po szosie, więc wybór padł na supermoto. Aktualnie jestem w trakcie ogarniania kat. A prawa jazdy.

 

Wymyśliłem sobie, że KTM LC4 640 (620) będzie odpowiednim wyborem. W terenie może i bym się trochę obawiał, ale na szosie wydaję mi się, że będzie OK.

 

Teraz pytanie - czy jest realne, żeby kupić zdrowego LC4 640 w wersji supermoto w budżecie 8000 zł? Czy lepiej od razu dokładać do 10000 zł i wtedy szukać?

Patrząc po ogłoszeniach są motocykle do 10, do 8 też są, ale mniej. Z opisów wszystko to igła, jak wiadomo, ale jak to jest z aktualną sytuacją rynkową (do tej pory najświeższy temat "czy da się kupić LC4 za..." znalazłem z 2013 roku bodajże)?

 

Ewentualnie co można znaleźć innego w 4T na kategorię A o podobnych kosztach utrzymania i charakterystyce (po przygodzie z CRF raczej nie chciałbym wyczynowych torówek itp.)

 

Dzięki za odpowiedzi i sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byś byl zainteresowany. , koles ma lc4 660 do sprzedania. , w zeszłym roku robil remont za 5 tys. ..ale uparł sie na zmianę na 690 SM od kuzyna. , wspominał coś o 11 czy 12 tys za swojego lc4, maszyna naprawde ostra i zrywna.

 

Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byś byl zainteresowany. , koles ma lc4 660 do sprzedania. , w zeszłym roku robil remont za 5 tys. ..ale uparł sie na zmianę na 690 SM od kuzyna. , wspominał coś o 11 czy 12 tys za swojego lc4, maszyna naprawde ostra i zrywna.

 

Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka

 

Jakoś mi wersja 660 umknęła w poszukiwaniach, ale widzę, że ciekawe moto. Co do oferty, aktualnie nie jestem przygotowany na zakup już teraz. Powiedzmy, że to wczesna faza rozglądania się. Zbieram informację co i jak i jaki budżet szykować, ale dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano,

Zastanawiam się nad kupnem crossowki/enduro. Przeznaczenie 90% las, łąki itp 10% tor. Wczesniej jeździłem etz 251, dt 125 2001rok i troszkę ktm sx 125 2004 rok ( zrobiłem około 8mth). Od 1.5 roku nie jezdze z braku czasu, lecz teraz chce to zmienić. Kwota do 8tys zł. Myślałem nad honda crf 250 roczniki 2004-2006. Proszę o opinie i pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

nie ma co skakać ze skrajności w skrajność , ja bym wolał coś lżejszego od 660 , nie wiem 520 ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie, a co powiecie o Huska TC 250 z 2010 roku. Jest w idealnym stanie. Wygląda pięknie i sprawna podobno na tip-top.

Ma to chyba ze 35 czy 45 KM przy 100 kg wagi.

Dla leszcza który chce zjechać z asfaltu na pierwszy nie asfaltowy motor ? Podobno można ją nawet zarejestrować.

konkretnie to o tym egzemplarzu myślę

http://bikesearch.pl/husqvarna-tc-250-z-papierami-idealny-stan-ktm-IOWL.czw

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bierzesz na klatę koszta utrzymania to ok

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1500-2000 tys

 

no chłopie przy takich przebiegach to napewno nie dasz rady :D

 

natomiast jeśli chodzi o 1500-2000 km to powinno być ok

 

 

Co może być drogie w tematach eksploatacyjnych w tej Husce ?

 

generalnie wszystko ma ,,normalne'' ceny jak w innych 4T tej klasy tylko tyle że wymienia się to dosyć cześto

 

ściągnij sobie serwisówkę -strzelam że np olej trzeba wymieniać co jakieś 1000 km , pełen syntetyk plus filtr dla większości ludzi co się przesiadają z asfaltu to szok że tak często :D

 

przy 1500-2000km rocznie tłok korba itp posłuży ci długo , aczkolwiek pamiętaj że cholera wie kiedy był ostatni remont robiony a remont czegoś takiego to pewnie 5-6 tys zł lekko

 

interwały seriwsowe na wymianę tłoka są mocno przesadzone , liczone pod zawodników i dla maksymalnej bezawaryjności jako amator możesz je przeciągnąć trochę ale reszty wypada się trzymać więc zerknięcie w seriwsówke da ci pogląd na koszty

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

no chłopie przy takich przebiegach to napewno nie dasz rady :D

 

natomiast jeśli chodzi o 1500-2000 km to powinno być ok

 

He he się rozpędziłem. Chodzi o max 2 tys km w sezon i to może nawet nie. Obecnie tyle szosowym jeżdę, a dla mnie to i tak dużo. :)

 

Koledzy znający się na takich sprzętach ile ta Huska z 2010 250cm3 indykuje mocy na jakich obrotach, bo jakoś nie znajduję w necie, albo ni umiem :(

 

generalnie wszystko ma ,,normalne'' ceny jak w innych 4T tej klasy tylko tyle że wymienia się to dosyć cześto

Często, bo włoski fiat ;) czy z racji charakteru przeznaczenia i eksploatacji motocykla ? Chyba te drugie ?

Olej to lubię bardzo często zmieniać. Fajna relaksująca robota :D

 

ps.

ta Huska z linka wyżej to wygląda, wydaje się jakby nie jeżdżona, więc dla emeryta na kilka lat jej powinno starczyć :)

jakąś sympatię mam do tej marki :) dzwonie do sprzedawcy

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...