Skocz do zawartości

ku przestrodze: jakie miny widziałes na sprzedaż


awful
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

więc tak,jak niektórzy wiedzą- szukam od miecha następcy mojego geesa. oto co widziałem a przed czym chce ostrzec:

 

czarna yamaszka fzr600 - 1991(2?), darłowo. (zachodniopomorskie)

koles twierdzi,ze tan super wypas, przebieg udokumentowany 30k (sic!) i tylko laga mu cieknie.

 

stan faktyczny: moto malowane pędzlem w garazu(koles przyznaje to otwarcie jak juz oglądasz),opony do wymiany, łancuch do wymiany, klocki i tarcze do wymiany(tarcze cienkie jak papier- te 30k to z księzyca ,chyba,ze 300k to tak ).

lagi ciekną - nieprawda :P lagi dawno wyciekły- juz nie ma co ciec. moto lezy na glebie niemal.

oleju nigdy typ nie zmienił, pod pokrywami silnika tylko silikon- uszczelek brak. plus coś dzwoni na zdaje się 3cim garze.kończy się sprzęgło, wiesza linka gazu... ale sprzęt jeździ i jest miły dla oka :flesje:.

nie wiem czy prosty- bo bez amorów z przodu bałem sie puścić kierę- wężykował :D

 

 

 

niebieska honda CBR F1,KOŚCIERZYNA rocznik 1991(albo 2).

 

po długich bojach doszedłem,ze to pc23...ale. sprzęt miał być ok,stan bdb.faktyczny:

kazda owiewka ma przynajmniej 1 pęknięcie, kazda srubka jest inna, masa owiewek jest luźna, brakuje masy drobnych elementów karoserii :eek:, połamany tylny błotnik starł bok opony tylnej, hamulec tył- luźno się obija... prędkościomierz popsuty, licznik km nie działa, resetowalnego w ogóle brak. brak lusterka, nie działa oswietlenie przód(mijania, kierunki). wyciek spod pokrywy zaworowej.rurki do airboxa- z odkurzacza dosztukowane ;] nie odpalalismy nawet.totalna ruina.

 

 

 

srebrna suzuki gsxf 1994 - WRZESZCZ(koło AM).

 

ładna-malowanie na hajabusę prawie :D. stan ogólny bdb, tarcze niezajechane(44k km przebieg wiarygodny), łancuch ładny(dobry i drogi), oponki super- nówki,ładne pracuje. ogólnie -niby wypas.tylko lusterka mają inny kolor z przodu,na czaszce jest szpachla, boczna prawa owiewka leciutko klejona...ale...to nie sa jego oryginalne owiewki raczej...cena była ok,juz byłem w ogródku,juz witałem się z gąską... koles chciał isc po ciuchy,zeby mnie przewieźć... ;]dałem mu kasę i powiedziałem,ze sam jadę...

 

wczesniej zauwazylismy wgniecenie na tabliczce znamionowej-wyjasniło się jak się przejechałem. tam dostał. ściąga w lewo ... OSTRO ściąga w lewo...

 

 

 

czarna(fabryczna) suzuki gsxf 750-1994(albo 5) ZASPA, po szlifie na prawej burcie. lagi są luźne-widać jak sie wbije hamulec przód i kręci kierownicą. gaxnik bierze lewe powietrze- nie da sie wyregulowac obrotów ponizej 2000. delikatnie słychac łancuszek rozrzadu.

 

koleś miał zrobić te lagi- zeby się dało przejechac próbnie, obiecał,ze to zrobi, dostał namiary na larssona i serwis suzuki- i się nie odezwał. lagi pewnie krzywe,pewnie po przykręceniu tak jak powinno być- zaczęło być widac,ze krzywe.(to sugestia AdamaM)

 

 

 

gsxf600 zielona(?), 1993- CEWICE

 

tylko korespondencja: do wymiany zestaw napędowy, i uwaga- jak ja z nim gadałem to mu padły WSZYSTKIE 4 świece na raz. teraz je wymienił. tak same z siebie to wzsystkie 4 chyba nie padają ...

 

 

gsxf 750 -kolorki oryginalne, 1995(6?) - koło trąbek wielkich(na początku obwodnicy trójmiejskiej od strony tczewa) ,sprowadzony do rejestracji. przedmuch z jednego kolektora, brak obciąznika manetki, poszlifie na prawej burcie- zamalowane pędzlem :eek:. niby stan przyzwoity,ale sprzęt ze 3-4lata stal na dworzu. korozja totalis-o czym nie wspomina sprzedajacy przez telefon . wszystkie srubki do wymiany. warsztat nie podjąl się załatania kolektora bo się bali ruszać te śrubki . jak ktoś chce się bawić- moze warto go wziąć. ale tylko laweta- brak OC,brak rejestracji ,plus przedmuch,który zwróci uwagę kazdego smerfa. sprzęt jedzie prosto.a i gaźniki do lekkiej regulacji- strzela sobie schodząc z obrotów i zdaza mu się przydlawić. poza tym ladnie ;)

plus dla sprzedajacego- za poniesienie kosztów- zarejestruje w polsce dla klienta.

 

 

 

 

wpisujcie co Wy obejrzeliście i przed czym chcecie ostrzec...możecie oszczędzic innym kasy i nerwów...

 

 

DODANO: samolot kurna, jak Ty coś czasem palniesz. ugryź sie czasem w język chłopie(albo w palce), czy Ty nie widzisz czego dotryczy ten temat? czy musisz wszędzie wciskać swoje 3 grosze?

skąd wiesz ile te sprzęty kosztowały, ze się tak wymądrzasz znów?

 

chociaz w jednym masz rację: POWINNI byli podać stan faktyczny.

 

mało kto jest tak naiwny,ze wierzy,ze kupi a grosze starą nówkę, wady sa zawsze- tylko są takie- akceptowalne i nieakceptowalne. oraz kłamliwe opisy. i o to własnie chodzi- zeby ostrzec ludzi przed stanem faktycznym drastycznie nie pokrywającym się z opisem,lub ewidentna miną, na którą nie warto patrzyć.

 

oftopy sa niemile widziane- bo zaciemniają przejrzystość tematu.

Edytowane przez awful
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o stan techniczny motocykli sportowych lub sportowowo turystycznych z lat 1990 -93 to to co opisujesz wystepuje w 98% motocykli ( z tym ze wlasciciele powinni informowac o takim stanie). Musze Cie zasmucic ale dobry motor kosztuje. Sam niedawno stalem sie warunkowo ( bo stan techniczny byl idealny ) Hondy CBR F2 z 94 roku. Przegladajac oferty i jezdac do ludzi zauwazylem ze trudno znalezc maszyne w nienaggannym stanie. Ale te moto naprawde sporo mnie kosztowalo, ale nie zaluje. W kazdym badz razie jakbym mial powiedzmy 8tys zl to bym sie za zadna sportowa maszyna nie rozgladal, tylko kupil Honde CB750. Oczywiscie to jest moje subiektywne zdanie i nie musisz sie z nim zgadzac.......

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Cbr 600 F2 (F1) Topulno Kujawsko pomorskie

Motor pali ładnie silniczek super stan ale po slizgu lewej stron owiewka lewa inny kolor brak przedniego błotnika, brak stelaża i podnózka dla kierwocy i pasażera z lewej strony ( wiec ciężko sie przejechać nim chyba ze na zimne kolano :D ) wiszący tylni lewy kierunek jakas taśma przy uszczelniaczach zawieszenia przedniego i naj ważniejsze w dokumentach rok 92 wiec powinien być pc 25 a na tabliczce znamionowej 86r i pc 19 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może podawajcie ceny jakie żądają sprzedający tych "sprzętów" bo zaraz okaże się że każdy z nich kosztował około 4000 PLN co jest sumą adekwatną do opisanego stanu i ciężko w tym przypadku mówić o minie ;-)

Edytowane przez Piotrusgsx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba łatwiej było by stworzyć liste dobrych sprzetów - bo jest ich mało hmmm to chyba bedize jedank trudniej znaleść.

poprostu trzeba wybrac lepszego sprzeta igiełki sa , ale w salonach tym bardizej jest moto ma juz pare latek i miało czas sie zestarze, zmienic kilku włascicieli i zdążyło mu sie przydarzyć to i owo.

 

co do tematu

ZX12 2oo4 - Lublin czarna igiełka - po malowaniu ze spawana czaszką i brakami w plastikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamaha thundercat OPOLE

 

Kolor srebrno-żółty (taka jak moja)

 

Generalnie cena nie byla wygórowana bo 9tys za 1997 rok ale stan tragedia.

Przez tel koles mówil ze do lekkich poprawek lakierniczych, w rzeczywistosci-malowanie całości, plus spawanie plastików itp.

Silnik chodził jak betoniarka!

 

 

 

EDIT:

 

Jeżeli ten temat ma na prawdę w czymś pomóc to proponuje jeden schemat postów żeby wiadomo od razu o jakie moto chodzi i czy kogoś ta sztuka akurat interesuje.

 

Propozycja jest taka.

Na samym początku posta podajemy o jakie moto chodzi, najlepiej jeszcze wyróżnić w kolorze.

potem ewentualny opis itp.

 

Ułatwi to korzystanie z tego tematu.

 

 

Pozdrawiam nehu

Edytowane przez NEH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy jeszcze aktualne ale w Sandomierzu jest(była) do sprzedania CBR 600 pc 23 srebrno-fioletowa z 91 roku,niby w stanie orginalnym i w ogóle a to moto miało szlifa,skrzywione lagi,czasza i lewe owiewki do wymianym pekniete zegary i silnik dymił na biało.Pózniej to wszytsko ,, zrobione,, ale jak to tego juz nie wiem,ale uprzedzam jak by sie ktos chciał po to moto wybrac a koleś mówił ze nie miała szlifa,wiem bo miałem ją kupowac w takim rozbitym stanie,jak cos to mam fotki na kompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

awful jak chcesz to tą: gsxf600 zieloną z CEWIC to moge Ci sprawdzić, mieszkam niedaleko. Tylko podaj dokładny adres i nazwisko sprzedającego,

 

zlewka, jak mu wszystkie 4świece padły na raz... to tak naprawde lista potencjalnych atrakcji jest spora...

 

 

co do cen- fzr: 5800, cbr 5500, gsxf600 srebrna 5900, obie 750tki 5000. no i miną jest kazdy krzywy lub potencjalnie krzywy(nie da sie przejechać) motorek... a tak btw miną też będzie kazda tak drastyczna rozbiezność między stanem opisanym wogłoszeniu a stanem faktycznym.

 

 

 

a tak z inej beczki- za żadnego z nich nie dałbym tych 4(no,moze za pokorodowaną 750tke dałbym). koles od fzry zjechał do 4k i nie wziałem-za duzo do roboty, a to było tylko to co widać ;> . tak samo nie wziąłbym tej cebry- nawet za 2tysie-ona gro km przejechała szlifując bokiem po asfalcie... a co do ładnej gsxfki to mhmm w sumie moze i dałbym 3tysie ...a potem cala zima na wymianę ramy :buttrock: :cool:

 

pozdro

 

 

 

DODANO: a dziś kupiłem gsxf 600 97r :cool:

mam dziurawy cieknący bak, skopany regulator napięcia, nie mam lusterk , szlif na lewej, parkingówka naprawej , przedmuch na 2gim kolektorze ;P ...

ale śrubki ma oryginalne,malowanie oryginalne, idzie prosto, silnik chodzi bardzo równo - i jestem póki co zadowolony ;)

ww świadome i akceptowane.

Edytowane przez awful
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat nie ma racji bytu... sie mi wydaje :buttrock:

 

wczoraj bylem u qmpla na warszatcie: na 10 sprzetow czesc po wiekszych crash testach. wymiana lag, polek, kol, itp... reszta po mniejszych :cool: na razie jezdza nimi wlasciciele... na razie, bo kiedys trafia na rynek... chyba latwiej pisac o tych bezwypadkowych - mniej tego :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat nie ma racji bytu... sie mi wydaje :buttrock:

 

wczoraj bylem u qmpla na warszatcie: na 10 sprzetow czesc po wiekszych crash testach. wymiana lag, polek, kol, itp... reszta po mniejszych :cool: na razie jezdza nimi wlasciciele... na razie, bo kiedys trafia na rynek... chyba latwiej pisac o tych bezwypadkowych - mniej tego :cool:

... może tak może nie ... ja nie oglądałbym tej "gsxf 750-1994 Zaspa" i "czarna yamaszka fzr600 - 1991(2?), darłowo. (zachodniopomorskie)" gdybym od razu wiedział w jakim były stanie a tak zmarnowałem trochę czasu niepotrzebnie ... dobrze w sumie że niedaleko od 3 City ...

Edytowane przez kriss.g
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat nie ma racji bytu... sie mi wydaje :cool:

 

wczoraj bylem u qmpla na warszatcie: na 10 sprzetow czesc po wiekszych crash testach. wymiana lag, polek,

no...te zdrowe raczej w warsztacie nie lądują :buttrock: więc pewnie dlatego tam ich nie widziałeś :cool:

żeby nie było że nie w temacie:

pisałem już kiedyś o Thundercat'cie z Ełku - za nic nie warto jechać go oglądać. juz go nie widzę na allegro, ale był kiedyś za ~14 tyś zł z 2002 (chyba!) roku - niebiesko biały, sprowadzony z USA, w opisie "zarysowany tłumik" - w rzeczywistości poobijany i pognieciony - ogólnie szkoda słów, żeby opisywać motocykl, jechać nie warto. VFR 800 z Ełku V-tec 2002 rok, stanu nie znam, ale słyszałem (nie potwierdzone, ale bardzo prawdopodobne) że ma cofnięty licznik, obecna cena na allegro tego motocykla to 17900, przebiek ~24 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no...te zdrowe raczej w warsztacie nie lądują :buttrock: więc pewnie dlatego tam ich nie widziałeś :cool:

 

lądują, lądują :cool:

na przeglądy, wymiany oleum i takie tam klocki cy cuś. przynajmniej jeśli właściciel dba i potem nie ma być "dzwoniących łańcuszków, zaworów, łożysk, panewek, itd"

 

a żeby nie było OT, to powiem, że ze względu na kilka (w tym po jednym oglądniętym dla mnie) widzianych w nw. miejscach sprzętów doradzam ostrożność w wyprawach do:

* motopark, targowisko - na trasie kraków-bochnia

* willinger, rzeszów

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...