acid_toxin Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Witam,Buszując na youtube znalazłem takie coś: częśc 1 częśc 2częśc 3 Jeśli było to do kosza :icon_twisted:Pozdrawiam,acid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 eeee kozackie filmiki :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olorol Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Doobre Pierwszy filmik jaki widziałem w języku PL o tej tematyce. Te filmiki będa bardzo dobre dla osób, które chcą zdawać na prawko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrf Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Uwazam, ze pare rzeczy nie zostalo do konca objasnionych badz sa troche bledne np. pewne trzymanie kierownicy (pewne trzymanie rozumiem jako mocne gdzie powinnismy raczej trzymac kierownice a nie trzymac sie kierownicy), szybkie jednoczesne wcisniecie hamulcy (uwazam, ze te szybkie wcisniecie przedniego hamulca zapewni nam zerwanie przyczepnosci), usztynienie ramion podczas awaryjnego hamowania (przy usztywnionych ramionach ciezko niedoswiadczonemu kierowcy rozluznic je by moc w ostatniej chwili w razie czego ominac przeszkode) oraz prawidlowe trzymanie nog na podnozkach (chyba podnozek powinien byc pod srodstopiem a nie przed palcami) Oczywiscie moge sie mylic gdyz mam maly staz :) pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizc Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 "...Jednym z najbardziej niebezpiecznych manewrów jest hamowanie na łuku. Można go wykonać bezpiecznie tylko przy zachowaniu szczególnej ostrożności, w wyjątkowych sytuacjach, np. podczas pokonywania ostrych zakrętów czy omijania pieszego..." A ja myślałem że podczas pokonywania ostrych zakrętów zamiast hamowania na łuku, grożącego uślizgiem i glebą, należy zacieśnić przeciwskręt i dodać gazu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acid_toxin Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 (edytowane) "...Jednym z najbardziej niebezpiecznych manewrów jest hamowanie na łuku. Można go wykonać bezpiecznie tylko przy zachowaniu szczególnej ostrożności, w wyjątkowych sytuacjach, np. podczas pokonywania ostrych zakrętów czy omijania pieszego..." A ja myślałem że podczas pokonywania ostrych zakrętów zamiast hamowania na łuku, grożącego uślizgiem i glebą, należy zacieśnić przeciwskręt i dodać gazu :icon_mrgreen: popieram :flesje: zwykle nie ma czasu na to żeby wyprostowac motocykl, przyhamowac a potem znów pochylic...ale film jest adresowany raczej dla kompletnie początkujących, chcących zdawac na prawko kat. A (choc przeciwskręt był :crossy: Edytowane 21 Sierpnia 2007 przez acid_toxin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 i te ruszanie pod górkę jakieś dziwne. raz, że mówią tylko o tylnym hamulcu a dwa, że jak się rusza pod górkę to się na niej stoi raczej, więc jak najpierw wrzucić bieg, nacisnąć hamulec a potem go stopniowo zwalniać? bez przedniego nie da rady... bo raczej stoi się na hamulcu na górce. i dobry motorek do nauki :-d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 filmiki mało precyzyjne, ale do zdawania egzaminu przydatne... są pewne rozbieżności instrukcji jazdy w porównaniu do szkoły jazdy niniejszym forum... dyskusyjne hamowanie na zakręcie... czasami trzeba hamować, jeśli przeszkody nie jesteś w stanie ominąć... jeżeli za szybko nie jedziesz i za gwałtownie nie dasz po heblach, to zobaczysz jak są skuteczne i.. trzyma się drogi. Prawdziwy kłopot jest, gdy jedziesz na skraju przyczepności, i bardzo mocnym wychyleniu... To pierwsze filmiki po polsku, które widziałem, może wkrótce pojawi się coś dla bardziej zaawansowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draniec Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 filmiki mało precyzyjne, ale do zdawania egzaminu przydatne... są pewne rozbieżności instrukcji jazdy w porównaniu do szkoły jazdy niniejszym forum... dyskusyjne hamowanie na zakręcie... czasami trzeba hamować, jeśli przeszkody nie jesteś w stanie ominąć... jeżeli za szybko nie jedziesz i za gwałtownie nie dasz po heblach, to zobaczysz jak są skuteczne i.. trzyma się drogi. Prawdziwy kłopot jest, gdy jedziesz na skraju przyczepności, i bardzo mocnym wychyleniu... To pierwsze filmiki po polsku, które widziałem, może wkrótce pojawi się coś dla bardziej zaawansowanych.wyedytuj tego posta i zastosuj kilka powszechnie znanych znaków interpunkcyjnych, bo za cholerę nie można tego posta zrozumieć. Nie wiadomo kiedy piszesz swoje opinie, a kiedy cytujesz?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.