Jump to content

czy te przyrzady sie nadaja


Recommended Posts

Przygladałałem sie temu urządzeniu jak mi gazniki regulowano. Bedziesz potrzebował 2 szt do gs-ika a i osprzet czyli rurki z gwintem zeby do gaziorków podkręcic i węzyki gumowe łączące te rurki z wakuo. Sam mysle zeby kupic sobie i samemu regulowac tyle ze ja musze miec 4 :) . Regulacja to bajka troche zabawy :lalag:

 

Ps. Mysle ze te z allegro powinny sie nadac sa nawet identyczne jak te które widziąłem. Pozdro

Edited by zbyniooo
Link to comment
Share on other sites

NIe wiem jak jest w gsach ale u mnie wkrecal rurki pod gazniki..odkreca śrubki zaślepiające i tam wkręca wakuo.. wiec mysle ze u Ciebie jest podobnie choc nie daje glowy. A co do wakuo beda dobre ale lepiej poczekaj na odzew specmajstrów :lalag:

Link to comment
Share on other sites

Tak nadają się do robienia ludzi w konia bo toto kosztuje 12 zeta za szt.

To tylko zegar a gdzie dławik, króciec łączący i wężyk podciśnieniowy ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Link to comment
Share on other sites

może w specjalistycznym zestawie do synchronizacji gaźników są dławiki, zapewne ułatwiają one odczyt wskazań na tarczy, wężyki i podłączenia pod doloty nie stanowią żadnego problemu, ja osobiście dokładnie na takich zegarach synchronizowałem gaźniki w swoim moto i uważam, że jest to do zrobienia

ale jednocześnie sama synchronizacja bez regulacji gaźników nie ma sensu

pzdr bwoj

Edited by bwoj
Link to comment
Share on other sites

może w specjalistycznym zestawie do synchronizacji gaźników są dławiki, zapewne ułatwiają one odczyt wskazań na tarczy,

hehe, nie ułatwiają :icon_twisted: tylko umożliwiają !! inaczej wskazówka lata jak by miała delirium tramens (czy jak to się pisze)

Link to comment
Share on other sites

Jest prosto - zapoznaj sie najpierw z całą teorią dot. synchro, to takie pytania będą zbędne. To tak jak odrabiać pracę domową.

A w skrócie - musisz podłączyć zegary (jakiekolwiek kupisz) do gaźników poprzez rurke wkręcaną w otwór w gaźniku który na codzień zaślepiony jest śrubką. Albo kup drogo, albo kup kawałek miedzianego przewodu hamulcoweg od malucha, potnij na kawałki i nagwintuj koniec - tyż zadziała.

jak masz podłączone zegary to muszą mieć dławiki - takie kraniki ktore oganiczą latanie wskazówek zegarów przy każdym pociągnięciu podciśnienia.

 

A potem to już tylko zsynchronizować.

 

Co do samoróbek-synchro, to taniej jest kupić parę metrów przezroczystej rurki, zalać starym olejem, i to podłączyć - odpowiednik waku rtęciowego, tylko o wiele dłuższe toto musi być, bo olej nie jest tak ciężki jak rtęć. tu masz opis (oczywiście po angielsku... ) http://www.airheads.org/content/view/183/56/

 

Ale wracając do początku - masz kompa i internet, to poszukaj sobie najpierw info na temat. Bardzo pomaga.

Żyj tak, żeby Twoich pomników nie musiała pilnować policja.

Pegi na Twitterze.

 

Link to comment
Share on other sites

Witam, ja na bardzo podobnych waku, zreszta tez z allegro po ok 30zł szt robie synchro w mojej virówce i sprawdzaja sie idealnie. W virago nie musze nic gwintowac , wystarczaja same wężyki, które zakładam na koncówki w króccach ssących a dławiki kupiłem w sklepie z rybkami, są stosowane do regulacji cisnienia napowietrzania wody w akwarium (1zł sztuka). Ot i cały sprzęt, naprawde działa.

Link to comment
Share on other sites

powie mi ktos cos na temat tego olejowego waku

 

http://gs500e.free.fr/entretien/sync_tool.php

 

Kupujesz rurke przezroczystą o srednicy 4-5mm i długosci 2m. Robisz tak jak na zdjęciu , przyklejając wężyk do deseczki z podziałka i napełniasz olejem do silników 2T tak by poziom sięgał do połowy podziałki w rurce w kształcie U. Podłaczasz końce wezyka do gazników , deseczke ustawiasz w pionie i regulujesz podcisnienie tak , by olej w obu koncach był w jednym poziomie.

Link to comment
Share on other sites

jeszcze tylko pytanie

1 na jakich obrotach robic synchronizacje????????

2 czy ten wezyk bedzie wytrzymaly

3 czy ten olej musi byc do 2T czy moze byc inny

4 ile wlac tego oleju

Edited by drbig800
Link to comment
Share on other sites

jeszcze tylko pytanie

1 na jakich obrotach robic synchronizacje????????

2 czy ten wezyk bedzie wytrzymaly

3 czy ten olej musi byc do 2T czy moze byc inny

4 ile wlac tego oleju

 

1. na równych, małych. Bo jak bedą za wysokie to ci się za szybko silnik zagrzeje. Aby równe były, tak z 1000 minimum

2. węzyk bedzie - tam nie ma żadnych obciążeń mechanicznych

3. w sumie każdy płyn może być. Jakikolwiek olej jest dobry, bo nawet w ekstremalnej sytuacji jak ci go wciągnie, to tylko olej i nic się silnikowi nie stanie.

4. tak żeby go było do połowy abo ciut więcej, rurek.

Edited by Buber

Żyj tak, żeby Twoich pomników nie musiała pilnować policja.

Pegi na Twitterze.

 

Link to comment
Share on other sites

No i gratulacje! Bo to tak jest - ludzkość się daje dytkać firmom które sprzedają gadżety. No i z czystego lenistwa na ogół.....

A w końcu to czysta fizyka w praktyce jest....

 

powodzenia!

 

A z doświadczenia dodam, że 2 gaźniki to pikuś. Zsynchronizuj 4 garki..... A były motocykle 6 cylindrowe z 6 gaźnikami......

Edited by Buber

Żyj tak, żeby Twoich pomników nie musiała pilnować policja.

Pegi na Twitterze.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...