Skocz do zawartości

YAMAHA TTR 600E


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,

Panowie do sprzedania jest moja TTRka , gdyby ktoś był zainteresowany moge podesłać lepsze foty itp.

Motocykl oczywiście jeżdzony w terenie , stoi na kostkach enduro bo sporo dojazdów asfaltem robie .

Wymianione graty do wglądu oczywiście , plus mam gdzieś oryginalny wydech :icon_razz: sprzedaje bo szukam czegoś do turystyki długodystansowej (chyba padnie na Afrike :icon_twisted: )

http://moto.allegro.pl/item1024697138_yama...lgarda_ttr.html

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie jaki najlepszy kolor tego polisporta kupic ? Bo jednak sie skusze na niego chyba skoro go tak chwalicie :P SPOKS widze ze jestes z Pucka ja jestem z karwi wiec niedaleko mieszkam jak bedziesz kiedys mial czas bo daj znac i pośmigamy razem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzałka! Powitalnie już zaliczyłem a że to mój pierwszy post i akurat tutaj to witam szczególnie szacowne grono TTRowców. Przydatny wątek, sporo odpowiedzi znalazłem na dzień dobry.

 

Wracając do tematu lampiona na przedzie (jestem w temacie bo mam wytłuczone szkiełko) to powiem że szukałem oryginału ale odpusciłem i przychylam sie do przedmówców że polisport wymiata w tym temacie i to dobre finansowo rozwiązanie chociaż są ale:

-homologacja (chyba tylko jeden model ma: IMX - notabene mocno chodzi mi po głowie chociaż delikatny się wydaje)

-świeczki ( w polisportach montowane są 35/35W a nie H4, w modelu IMX jest 2 x H3 w tym jedna w soczewce jakby komu dużo światła trzeba było)

 

 

No właśnie sama świeczka to podstawa, w moim patencie H4- świeciła ładnie.

 

Słuchajcie jaki najlepszy kolor tego polisporta kupic ? Bo jednak sie skusze na niego chyba skoro go tak chwalicie :P SPOKS widze ze jestes z Pucka ja jestem z karwi wiec niedaleko mieszkam jak bedziesz kiedys mial czas bo daj znac i pośmigamy razem :P

 

Różowy, lylowy albo lila-róż :biggrin: . To zależy od wielu rzeczy. Np od tego jakiej szminki używasz? Jakiego koloru masz wdzianka w szafie, Jaki kolor farby na włosach, jakiego koloru placki robią krowy na okolicznych łakach i jakim odcień błota masz u siebie w okolicy... :icon_mrgreen:

Albo pie**olnij sobie jakąś ze szlaczkiem...

 

Pzdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

To dla pokoleń. :icon_mrgreen:

 

Podobnie jak kolega ptr82 miałem ostatnio problemy z panewkami od przedniego zawieszenia. Tzn. dwa lata temu zmieniałem uszczelniacze i wyglądały jako tako, ale przy ostatniej wymianie wymagały już reanimacji… wiec szukanie… ostatecznie padło na sklep w UK gdzie kupił ptr82 :wink: jednak miałem problem z kartami ipt :icon_mrgreen: i lekko zdenerwowany po 4 latach na polibudzie wiem ze bez normy to się człowiek nie wysr.. :biggrin: :bigrazz: i że takie panewki muszą być znormalizowane …Podejrzane było to ze panewki na wymiar 46mm były tylko dwojakiego rodzaju a moto a takim goleniu jest więcej… W końcu natrafiłem na str hiszpańską gdzie był podany wymiar panewki (jak w TTR) i przypisany motocykl do jakich pasują i pasują do 80 % enduro z zawiasem 46mm klasyczne czy UPS.

 

Np.:

2001-2004 Yamaha WR 250F

1998-2000 Yamaha WR 400F

2001-2002 Yamaha WR 426F

1997-2003 Yamaha YZ 125

1997-2003 Yamaha YZ 250

2001-2002 Yamaha YZ 250F

1998-1999 Yamaha YZ 400F

2000-2002 Yamaha YZ 426F

1997-2004 Honda CR 125

1997-2004 Honda CR 125R itp można poszukać na stronie pivotworks

 

Ja zamówiłem do 1998-2000 Yamaha WR 400F

I tak panewki:

Bushing - 45.9 x 49.9 x 11.7 Teflon (na inny stronach podają 46x50x12)

Bushing - 44.6 x 46.6 x 19.8 Teflon

I uszczelniacze:

44.20 x 58.19 x 11.53 olejowe

44.29 x 62.53 x 11.43 kurzowe

Pasują (po wstępnych pomiarach) w środę jak będzie czas poskładam i dam znać czy na 1000% jest ok… wymiary uszczelniaczy są dziwne :icon_eek: (np. 62,53 to wymiar nie zewnętrzny, gdzie jest osadzany uszczelniacz tylko całkowity wymiar zewnętrzny) i też podają wymiar „rzeczywisty” uszczelniacza a nie, na jaka średnicę są przeznaczoną……Niestety przez ostatni miesiąc nie miałem czasu i dopiero dziś się za to zabrałem. Koszt takiego zestawy ok. 280zł mamy i uszczelniacze olejowe/kurzowe + panewki…wiec nie jest tak źle.

 

http://img693.imageshack.us/img693/1789/dscn2219j.jpg

 

 

Pozdro :crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loko to dopiero mój drugi wpis na tym forum ale muszę zadać Ci pytanie (poczytałem troszkie): TTR to Twoja pasja czy tak mocno ją eksploatujesz a może nie masz panny czy pić nie możesz? Jest coś w tym sprzęcie czego nierozkręcałeś??? jest jakieś forum, strona poświęcona naszym sprzętom na której nie byłeś? - nie to że źle bo sam uczę się od Ciebie miszczu. Pozdro! TTR600 RULEZ!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w tym problem, że czasu brak :banghead: . Myślę, że jak ktoś ma sprzed dłużej niż rok i trochę tam jeździ i ma zamiar pojeździć a nie sprzedawać po sezonie to zawsze jest coś do zrobienia :crossy: …TTR fajne moto ale chodzi mi po głowie od roku kawasaki W650 :icon_mrgreen: :biggrin: tylko strasznie zawyżone ceny w PL :rolleyes: . Ale kto wie kto wie...możliwe że pożegnam się z ttr i błotem. :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nabazgram coś bo już długo nie narzekałem na TTR ;) A wiec dolne łożyska amortyzatora ponad 300 zł tylko serwis brak zamienników. Komplet łożysk wachacza dostępny na pewno w larsonie i widziałem w innych sklepach koszt ok 140 zł. Pozostałe łożyska kiwaczki jeśli dobrze pamiętam były w zwykłych sklepach łożyskowych tylko że tam nie dostaniesz tulejek a jak łożysko jest padnięte to tulejka też. Z tego co mi świta nawet tam były dość drogie a w serwisie teraz strzelam coś ok 100 za sztuke może więcej bo nie pamiętam. Ale u mnie były wszystkie w dobrym stanie więc nie wymieniałem (dlatego nie pamiętam cen).

 

Ble fuj co to był za brzydki motor. (musiałem nie mogłem się powstrzymać)

 

 

EDIT:

Gmail się jednak do czegoś nadaje. Ceny z 2007 r ale pewnie co dużo się nie pozmieniało. Bo eury też było coś koło 4 ziko.

 

-lozyska igielkowe (2szt): 93317-21746 95 zł/szt.

-tulejka: 90387-1212v 32 zł

-pokrywko uszczelnacze: 23x-22129-00 30 zł

- sruba mocujaca z nakretka: 90109-104g8 50 zł

 

-lozysko igielkowe: 93315-31750 105

-tulejka: 90387-123y4 32 zł

-uszczelniacze (2 szt): 93109-17071 15 zł/szt.

-sruba mocujaca z nakretka: 90109-10554 50 zł

Edytowane przez bartek85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie poszukuje króćca łączącego kolektor z tłumikiem Laser ProDuro dedykowany do XT600 może jakoś zaadaptuje do TTR. Mam taki komin w tej fajniejszej z dwóch wersji (były on i off road) z taka grawerką na wlocie: "for racing use only" co w wolnym tłumaczeniu znaczy: "sąsiedzi cie znienawidzą".

 

 

[email protected] możemy razem pokatować sprzęty ale w związku z tym że mieszkasz bliżej obczaj jak jest z torem motocrossowym w Sobieńczycach, czy i kiedy można wjechać.

Edytowane przez spoks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nabazgram coś bo już długo nie narzekałem na TTR ;) .........

Ble fuj co to był za brzydki motor. (musiałem nie mogłem się powstrzymać)

 

 

:biggrin: Kurde a mi moja w wersji black sie widziała na poczatku całokształt, ale z czasem już tylko z wyglądu :banghead: .

A co do cen klamotów to teraz jak widze ceny do swojego to po TTR mam wrażenie że to jakaś wyprzedaż :biggrin:

ORANGE RULEZ

 

A Loko to wg mnie wymierający gatunek, on nie katuje i sprzedaje tylko rozbiera, naprawia, głaszcze. Zna każdą śrubkę i część, i zdobywa wiedze, którą sie dzieli i za to dziekujemy :notworthy:

 

Pzdr

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

murdoch2 powiadasz ze EXC400 nie koniecznie dla szejka? Dobrze wiedzieć. Apropos jakby kto chciał cudo mieć w garażu to promocja jest: http://www.allegro.pl/item1039050289_supermoto_dr650rse_supermoto.html :biggrin: Kufa lecę do providenta, naraaaaaaa!

Edytowane przez spoks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoks byłem i cena to 30 zl za wjazd na cał dzień a wpadać można w każdy dzień :P czekam tylko na nowe tarcze sprzęgłowe i możemy śmigać jak coś dam ci znać :P

Edytowane przez [email protected]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

murdoch2 powiadasz ze EXC400 nie koniecznie dla szejka? Dobrze wiedzieć.

 

Jeśli tylko brać pod uwagę ceny klamotów to pewnie że jest "cywilizowanie". Silnikowe są mniej więcej podobne, a plastiki i cała reszta często dużo tańsza niż do ttr i szeroko dostępna w zamiennikach.

Inna sprawa czestotliwość serwisu i wymian eksploatacyjnych przy ostrym lataniu. Ale ja to wszystko przełknę za te duuuzo większą radoche z latania jaką daje pomarańczowa 400-tka w porównaniu do TTR.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...