Skocz do zawartości

Potrzebny pomoc przy regulacji zaworow w DR 600


WojtekW
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Nie bedzie latal nikt w okolicach Ostrzeszowa majacy pojecie o regulacji zaworow (najlepiej jakby to juz robil w DR lub podobnym). Narzedzia mam - warszatat czeka, zapewnione socjalne w postaci browaru i uczciwa zaplata po robocie. Oczywiscie w razie koniecznosci przywioze/odwioze.

 

 

Ktos chetny?

 

pozdrawiam

Wojtek

Dr 600

wojtek(@)motocykle.org

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanika generalnie opbca mi nie jest. Duuuuuuza grzebalem przy UAZIE :icon_evil: ale zaworow w moto jescze nie regulowalem, a wiem juz z doswiadczenia,ze obserwowanie kogos "na zywo" do czytania tutoriali to hm.... nie to samo :buttrock:

 

 

Kto mi doradzi co jescze innego moglo byc przyczyna utraty komprechy? Ja jakos obstawiam te odprezniki. Ma ktos inny pomysl? Najpierw zrobie te zawory,zeby miec pewnosc ze to nie llu.

 

 

 

Pozdro

 

Witam

 

Wyregulowalem zawory (chociaz luzy byli prawie idealne) i sie okazalo,ze to nie to.

Dodatkowo zauwazylem cos takiego, jak krece walem (widok na zawory ssace) cos jakby przeskakuje.

 

 

Co to moze byc?

Dodatkowo czasami jest tak,ze nie mozna obrocic walem , bo cos blokuje. Za chwile jest ok.

Pomocy bo sil mi juz brak :flesje:

 

 

Pozdrawiam

W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko cokolwiek z tego filmu wywnioskować - jest za krótki.

jakbyś mogł zrobić film w ktorym wał sie obraca kilkukrotnie to moze bedzie lepiej.

nie wiem w jaki sposob obracales walem ale polecam dekielek serwisowy albo krecenie kolem na biegu a nie kopajke.

dziwne to cykanie. w swojej dr 650 sam nie robilem regulacji jeszcze ale robilem w staruszce dr 500 z 84 roku i nie bylo czegos takiego. za to wyczuwalny byl luz na dzwigienkach. jesli masz watpliwosci co do cykania a nie dojdziesz do tego czemu nie masz kompresji to warto by bylo zobaczyc na walek rozrzadu w jakim jest stanie.

ale to jeszcze nie teraz. przyjzyj sie tez tej dzwigni od dekompresatora, moze faktycznie sie cos zablokowalo i dupa.

Edytowane przez pack84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmuj pokrywe glowicy i ocen w jakim stanie jest walek rozrzadu i dzwigienki , pewnie wymagaja regeneracji, utrata kompresji to cos najszybciej z dekompresatorem i systemem jego wlaczania/wylaczania no chyba ze pierscionki poszly :/.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wlasnie nastepny krok bedzie, ale czuje ze wlasnie pierscienie szlak trafil. Bo raz po raz cos sie przyblokuje. Zreszta narazie nei ma co gdybac. Rozbiore to jutro i dam znac jak wygladaja wszystkie sprawy.

 

Pozdrawiam

W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...