WojtekW Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Witam serdecznie!Nie bedzie latal nikt w okolicach Ostrzeszowa majacy pojecie o regulacji zaworow (najlepiej jakby to juz robil w DR lub podobnym). Narzedzia mam - warszatat czeka, zapewnione socjalne w postaci browaru i uczciwa zaplata po robocie. Oczywiscie w razie koniecznosci przywioze/odwioze. Ktos chetny? pozdrawiamWojtekDr 600wojtek(@)motocykle.org Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 nie chce mi sie pisać wiecej jak : http://suzukidr.pl/warsztatart.php?article=regzawor . mysle ze jest wystarczajaco dokladnie podane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Wiem, wiem. :icon_razz: To byla moja pierwsza lektura.Chcialem poprostu miec support kogos obeznanego. A noz,widelec wyszlo by jescze cos innego. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 dr jest takim poczciwym motorem do tego a zwłaszcza 600:) proste, sprubuj a mechanika stanie sie twoim hobby:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Mechanika generalnie opbca mi nie jest. Duuuuuuza grzebalem przy UAZIE :icon_evil: ale zaworow w moto jescze nie regulowalem, a wiem juz z doswiadczenia,ze obserwowanie kogos "na zywo" do czytania tutoriali to hm.... nie to samo :buttrock: Kto mi doradzi co jescze innego moglo byc przyczyna utraty komprechy? Ja jakos obstawiam te odprezniki. Ma ktos inny pomysl? Najpierw zrobie te zawory,zeby miec pewnosc ze to nie llu. Pozdro Witam Wyregulowalem zawory (chociaz luzy byli prawie idealne) i sie okazalo,ze to nie to.Dodatkowo zauwazylem cos takiego, jak krece walem (widok na zawory ssace) cos jakby przeskakuje. Co to moze byc?Dodatkowo czasami jest tak,ze nie mozna obrocic walem , bo cos blokuje. Za chwile jest ok.Pomocy bo sil mi juz brak :flesje: PozdrawiamW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 (edytowane) ciezko cokolwiek z tego filmu wywnioskować - jest za krótki. jakbyś mogł zrobić film w ktorym wał sie obraca kilkukrotnie to moze bedzie lepiej. nie wiem w jaki sposob obracales walem ale polecam dekielek serwisowy albo krecenie kolem na biegu a nie kopajke.dziwne to cykanie. w swojej dr 650 sam nie robilem regulacji jeszcze ale robilem w staruszce dr 500 z 84 roku i nie bylo czegos takiego. za to wyczuwalny byl luz na dzwigienkach. jesli masz watpliwosci co do cykania a nie dojdziesz do tego czemu nie masz kompresji to warto by bylo zobaczyc na walek rozrzadu w jakim jest stanie.ale to jeszcze nie teraz. przyjzyj sie tez tej dzwigni od dekompresatora, moze faktycznie sie cos zablokowalo i dupa. Edytowane 27 Lipca 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 zdejmuj pokrywe glowicy i ocen w jakim stanie jest walek rozrzadu i dzwigienki , pewnie wymagaja regeneracji, utrata kompresji to cos najszybciej z dekompresatorem i systemem jego wlaczania/wylaczania no chyba ze pierscionki poszly :/. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 28 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 To wlasnie nastepny krok bedzie, ale czuje ze wlasnie pierscienie szlak trafil. Bo raz po raz cos sie przyblokuje. Zreszta narazie nei ma co gdybac. Rozbiore to jutro i dam znac jak wygladaja wszystkie sprawy. PozdrawiamW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 jak bedzies zmiał jakieś problemyy z ta "klępą":) to napisz na gg ostatnio robiłem w niej głowice wiec moze cos Ci doradze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 dzieki! nie wiem czy jutro zdaze, a w srode jade juz na urlop. jesli sie nie uda to na pewno odezwe sie za jakis tydzien.Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 mi w dr 125 udalo sie ustawic "na oko". za drugim razem bylo ok. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Jak bedziesz cos kombinował przy moto to sie odezwij to podlece.. Ja co jakiś czas składam motorki i moge pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekW Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Dzieki!Nie omieszkam dac znac. Nawet po Ciebie przyjade jak trzeba. :buttrock:Ale teraz od srody tygodniowy urlop - nie ma to tamto - trzeba sie luzowac ;D pozdrawiamW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.