Cypis Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Witajcie,Odebrałem dzis swoja F3 po pelnym serwisie (synchro, czyszczenie gaznikow, rozrzadm swiece, zawory itd.)Generalnie calkiem inny motor niz przedtem, pozostal jednak pewien mankament. Mianowicie, wystepuje dosc wyrazne "zająknięcie" w zakresie ok. 4 - 5,5 tys obr. Motor jakby delikatnie sie przydusza, po czym przekraczajac 5,5 tys obr wyrywa jak strzala. Popytalem kolesi z innymi F3 i mowia ze maja podobnie i ze "ten typ tak ma" i ze ciezko idelanie wyregulowac 10-letni motor. Ile w tym prawdy? Czy u Was tez wystepuja takie lekkie zająknięcia?Pozdr,S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Ja mam podobnie, ale serwis zwalal to na wine K&N :) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRedzio Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Ja niczego takiego nie zauważyłem. U mnie ciągnie równo od dołu do właśnie coś koło 6tys. a potem, to już tryb 'rakietu' się załącza :) Cytuj pozdrMichał, WrocławKTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Ja mam F2 i tez nie mam podobnych objawów. Ciągnie równo. Do przodu ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Ja mam F2 i tez nie mam podobnych objawów. Ciągnie równo. Do przodu ;-) Mati ale słabiej bo masz zdławiona na niemcy wesje do 98 KM :) :crossy: :lalag: ;) moja ma pełne 100 KM ;) :P Też nie zauważam takich oznak generalnie od ok 6000 obrotów CBR 600 dostaje dobrego kopa poniżej tych obrotów jest troche mulowata ale nie powinna mieć własnie "dziury w obrotach" tylko w miare równo przyspieszać .Wcześniej tego nie było ?jesli pojawiło sie to teraz to po prostu podjedź do tego warsztatu który robił ci regulacje i powiedz co i jak moze uda im się poprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Wlasnie mam cos takiego w Suzuki (dlawi sie przy 4-5 tys) i w piatek mam zamiar rozebrac moto i sprawdzic co jest nie tak :bigrazz:. Slyszalem ze to moze byc wina uszczelki (nieszczelnosc) i ze bierze lewe powietrze.. No nic w piatek napisze co to bylo/jest ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 CBR f2 mają tzw. dziurę w obrotach... i nie znaczy to że coś jest nie tak, ten typ tak ma ...cbr f3 raczej miały poprawiony układ zasilania i wyeliminowano przypadłość z f2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cypis Opublikowano 27 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Witajcie,Mala wskazowka... dzisiaj zamontowalem sportowy wydech przelotowy i sytuacja ulegla znacznej poprawie. Jest niewielkie zajakniecie przy ok. 5 tys obr ale w calym zakresie motor zachowuje sie duzo lepiej, a wspominana "dziura" daje sie juz ledwo wyczuc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 a ja powiedział bym że to gażniki do czyszczenia i regulacjii, właśnie w mojej hondzine coś takiego wystąpiło. identyczny objaw jaki u ciebie tylko że pomiedzi 7000 a 8000. zadławiene sie i ogień. podobie jak w nierozgrzanym poprawnie sprzecie. jak zrobię gaźniki to sie odezwę jak sprawa sie zakończyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaal Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Ja mam podobną dziure w suzuki gs 500e, moto jest po wymianie filtra, regulacji i czyszczeniu gaźników, dziura między 6-7 tyś i za huhu nikt nie może pomóc :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 może membrany już nie takie jak kiedyś, albo źle wyregulowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastergit Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Miałem podobna sytuacje po zmianie wydechu z org. na sportowy ale po wyregulowaniu gazników w serwisie problem zniknoł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.