wieczny student Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Co 5 sekund na dwie sekundy obrotomierz pokazuje 8000rpm. Błąd diagnostyczny - to wiemy. Ale jaki? Bezpieczniki całe, wyłącznik zapłonu działa, silnik pali, chodzi, ale nierówno, zero kultury na wolnych obrotach. Coś z modułem? Cewka? Świece wymieniłem, ale już nie zdążyłem odpalić, bo fajrant był :flesje:. Pomóżcie :icon_biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Niepodlaczony albo uszkodzony czujnik rezerwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Gitara, dzięki :flesje:.W takim razie mam nadzieję, że na nowych świecach silnik zacznie pracować jak silnik... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Ja tez mialem ten problem z tym bledem podczas robienia synchro gaznikow jak moto byl zasilany z kroplowki :flesje:Tez mam nadzieje ze wymiana swiec pomoze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 A miałeś jeszcze przypadek z niedziałającym wiatrakiem? Przy jakiej temperaturze powinien się włączać/wyłączać? Właściciel mówi, że mu się w ogóle nie włącza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 U mie sie wlacza jak wskazowka temp. wejdzie na czerwone pole a wylacza sie po tym jak temp spadnie do mniej niz 100 stopni. W temp otoczenia takiej jak dzis i wczoraj to postoje chwile przed swiatlami to po chwili mam juz czerwone pole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 No nic, pogrzebiemy, zobaczymy. Najpierw sprawdzę, czy sam wiatrak działa, a potem zacznę szukać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Silnik dalej chodzi jak kupa. Trzeba zrobić gaźniki. Jaki powinien być prawidłowy poziom paliwa w komorach? PS: wolne obroty wkręcone na 2,5 obrotu były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Ja wiem, że kto pyta, nie błądzi... Ale kto dał Ci ten motocykl do naprawy, skoro nawet nie wiesz, jaka może być przyczyna nie włączającego się wiatraka lub bierzesz się za regulację gaźników, a nie wiesz jaki ma być poziom paliwa.. No ale nic to, kombinuj..W moim poprzednim moto wiatrak nie włączał się z powodu uszkodzonego czujnika w chłodnicy.. Jeśli elektryka będzie ok, to czujnik podłącz na krótko i włóż do gorącej wody.. Będziesz miał wtedy jasność.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 W regulacji gaznikow juz Ci nie pomoege bo sie nie znam :crossy: Ale tu masz linka do serwisowek, moze tam znajdziesz:http://jelonek.info/tcat/instrukcje/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mattir Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Co do układu chłodzenia to spróbuj zmostkować czujnik i zobacz czy się włączy. Na moje to padł czujnik od wentylatora. Ale spradz najpierw ten czujnik poprzez zmostkowanie żeby nie wymieniać niepotrzebie. Co do błędu diagnostycznego nr 8 to z tego co pamiętam jest to czujnik poziomu paliwa. Wyczyść gażniki i sprawdz przewody paliwowe.Jeśli silnik się dławi i krztusi to znaczy że dostaje za mało paliwa.Przede wszystkim nie zabieraj się za czyszczenie i regulacje gaźników jeśli nie masz o tym zielonego pojęcia bo to może się nie fajnie skończyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Spoko Panowie - silnik wreszcie chodzi jak silnik. Miał w gaźnikach cegłę zmieloną na pył oraz pozapychane 3 z czterech dysz wolnych obrotów. :D. Gruntowne czyszczenie, regulacja, synchronizacja. Jedyny sposób... A wiatrak... Spalony bezpiecznik, w sumie krótka piłka. Posprawdzałem przewody, przeczyściłem styki. Powinno być gut. Dzięki za sugestie :icon_rolleyes: . Czasem w warsztacie łatwiej o kompa z netem niż serwisówkę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.