Pawik Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M438897 w jaki sposób cross moze leciec 160?glupota ludzka nie zna granic ... :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormraider Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Czytajac opis odnioslem wrazenie,ze ta linka to mu sie zerwala chyba od nadmiernego wykrecenia manetki,zeby motor te 160km/h polecial ;) Moze ma rowerowy licznik i troche przestawil wielkosc kola i teraz leci 160km/h :) Pozdro Bikepics Link to comment Share on other sites More sharing options...
enduromaster Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 a świstak siedzi i zawija tłoczki w sreberka .... transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qóba Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 A tak w ogóle jakie są realne prędkości crossów - 80tek i 125tek ? Ja na KX 80 jechałem za qmplem i mówił, że jechaliśmy 110 km/h ... Ale nie wiem czy to prawda, więc pytam czy to możliwe :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
codrusldn Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 w sumie to dlaczego miałaby tyle nie poleciec 125tka??jechałem juz honda cbx80 100km/h i to we 2,a nasze poczciwe wsk-i??? 125cc 20koni i mozna bylo sie niemi 120km/h bujac jak zadbana byla.160km/h ? mysle ze to mozliwe, no ale na crossach sie nie znam :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaWaK Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Jak 125 nie wyżyłowane lecą 170 to czemu by cross nie miał polecieć 160 ... może koleś troche zawyżył ale po zmianie przełożenia spokojni poleciała by . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baklazan Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 na kostkach ? :wink: No musiala mu sie linka gazu zaciac.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawik Posted June 28, 2007 Author Share Posted June 28, 2007 Kiedy jadac kmxem ponad 110 czulem jak moja klata stoi na przeszkodzie oporu powietrza... opor jest bardzo silny ... kolega przy 160 NSRka musi sie polozyc bo poprostu ciezko by to bylo rozwinac takowa predkosc a co do piero na crossówce... nie realne zeby crossówka leciala 160... tym bardziej jezeli ma to przelozenia takie jakie powinna miec crossówka :banghead: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baklazan Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Kiedy jadac kmxem ponad 110 czulem jak moja klata stoi na przeszkodzie oporu powietrza... opor jest bardzo silny ... kolega przy 160 NSRka musi sie polozyc bo poprostu ciezko by to bylo rozwinac takowa predkosc a co do piero na crossówce... nie realne zeby crossówka leciala 160... tym bardziej jezeli ma to przelozenia takie jakie powinna miec crossówka :banghead: Poprzedni właściciel naszej XL600 podobno leciał 150-160 nią... TO jest kamikaze... No ale XL chociaż ma owiewkę, o której bardzo dobrze się mówi, przy wyjazdach w trasy itp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiertara Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Jak 125 nie wyżyłowane lecą 170 to czemu by cross nie miał polecieć 160 ... może koleś troche zawyżył ale po zmianie przełożenia spokojni poleciała by . Jaka nie wyżyłowana 125 leci 170km/h??? :icon_mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baklazan Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 chyba pręzdej 140-150.. jak dt125 klocowata poleci 140 na oponach szosowych... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaWaK Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 (edited) Jaka nie wyżyłowana 125 leci 170km/h??? :icon_mrgreen: ta husqwarna to full cross i silnik ma wyżyłowany i mocniejszy od seryjnej 125 czaisz różnice ? chyba pręzdej 140-150.. jak dt125 klocowata poleci 140 na oponach szosowych...[/qoute] koles napisał około 160 , nie wiadomo czy mierzył czy może cisnął na maxa na ostatnim biegu , teoretycznie to 160 jest możliwe Edited June 28, 2007 by JaWaK Link to comment Share on other sites More sharing options...
enduromaster Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 to jest po prostu niemożliwe żeby sprzęt bez aerodynamiki przy pojemności 125 pojechał więcej niż 140 nawet jak ma te 40km transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baklazan Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 zdmuchnelo by was chyba :biggrin: i nie mowiac o tym, ze to na kostkach jest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ks-rider Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 (edited) w sumie to dlaczego miałaby tyle nie poleciec 125tka??jechałem juz honda cbx80 100km/h i to we 2, Licznikowo to mogles w trojke i 200 jechac :) 160km/h ? mysle ze to mozliwe, no ale na crossach sie nie znam :clap: Nie mysl zostaw to innym, :bigrazz: a jak sie nie znasz to po co gadasz ? :bigrazz: Jak 125 nie wyżyłowane lecą 170 to czemu by cross nie miał polecieć 160 ... może koleś troche zawyżył ale po zmianie przełożenia spokojni poleciała by . O czym ty czlowieku mowisz " niewyzylowana " Dla Ciebie to i 125 z moto GP pewnie wyzylowane nie beda :flesje: koles napisał około 160 , nie wiadomo czy mierzył czy może cisnął na maxa na ostatnim biegu , teoretycznie to 160 jest możliwe Wiesz teoretycznie to nosorozec i zyrafe wychrobota KTM LC4 rozwija 165 km/h ( mierzone GPS'em ) a ma troche wiecej konikow, o pojemnosci nie wspomne. Do czego wzrasta opor rzy predkosci ? Po co w " scigach " stosuje sie owiewki ? Rusz bamka jeden z drugim najlepiej w ten sposob :bigrazz: :clap: Edited June 29, 2007 by ks-rider <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts