Skocz do zawartości

Yamaha XV1900 - Co Wy na to?


Mariusz535
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jak sprzęt był wcześniej tankowany i trochę stał w garażu... niekiedy odpalony na kilka minut to nie ma konieczności od razu gnać do serwisu. Wyjdzie słońce to się przejadę i sprawdzę czy będzie dobrze wskazywało!

A tak zmieniając temat ... lać 95 czy 98?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek 63 robiłeś jakies naprawy przy takim przebiegu? Pytam o cos powaznego ? Mój ma ponad 20000.

 

Nic, tylko eksploatacja - oleje, opony, klocki i żarówki (raz mijania i 2xpostojówki). Aku oryginał - nie wyjmuję na zimę (nie chce mi się), garaż murowany nieogrzewany.

P.S. Cały przebieg jest mój :rolleyes:

 

Pytanie do Misiek:

 

jaki olej lejesz do swojej maszyny.

 

 

Pozdrawiam

 

Jaki olej? Już chyba raz napisałem na FM - nie wiem! Nie chce mi się babrać w olejach, zawsze serwis - Rapid w Poznaniu lub Adamiszyn Gorzów Wlkp.- w zależności, gdzie pasuje termin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam,

5 lat temu sprzedałem motocykl, z myślą kupna nowego na nowy sezon, niestety jak to w życiu bywa kasa się rozeszła.

 

Okazyjnie mam ogromną przyjemność dosiadać Yamahy XV1900 mojego znajomego, który kupił i nie jeździ i zależy mu, żeby ktoś czasem przegonił jego motocykl.

 

Przymierzam się do odkupienia od niego tej maszyny, ale nie wiem czy oby na pewno to coś dla mnie. Cruisery to zdecydowanie moja część motocyklizmu, ale na tej Yamaszce niestety przed każdym winklem muszę ostro zwalniać, nie do końca ją czuje, co w rezultacie nie pozwala mi cieszyć się z zakrętów.

 

Czy wynika to z moich braków w umiejętnościach, czy po prostu potwór z tą masą to autostradowy ekspres i więcej nie wymagaj?

 

Nie chce się zamykać, szczególnie po doświadczeniach z takimi osiągami w jakiejś smutnej, ale lekkiej 800cm3, ale też lubię czasem pośmigać po wioskach i ten motocykl na krętych drogach bywa męczący. Może kierować się ku power-cruiserom (V-MAX)?

 

Proszę o opinie.

Edytowane przez Gładzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widziałem jeszcze 24 latka na takim potworze. raczej goście +40 lat, coś w tym musi być.

Ja się ostro jarałem road starem, oglądałem, wąchałem, ale odpuściłem bo ten sprzęt był by dla mnie strasznie męczący, mimo to że silnik poezja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam

Jak w temacie

Jak zdjąć siedzenie, dodam że siedzenie nie odskakuje po przekręceniu kluczyka w lewo.

Gdzie szukać usterki?

Spróbuj docisnąć siedzenie przekręcić kluczyk, spróbuj podnieść siedzenie cały czas trzymając kluczyk w lewo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze słyszałem że któryś rocznik XV1900 miał problem z przehartowanym trybem 3 biegu?

Kiedyś pod larsonem z kumplem pogadaliśmy i przyznał że właśnie wyskoczył z 3 tysiaków na naprawę.

Nie załamuj! Dopiero co kupiłem z roku 2006 i nic takiego nie słyszałam a i tak paręnaście stówek na serwisy, gumy itp. na wstępie mnie czeka... Powiedz coś więcej jakie objawy?

 

Szukam na forum informacji o oponach do ciężkich motocykli. Obecnie na aukcjach i sklepach są do kupienia, (niemal na każdej stronie z oponami) trzy modele:

1. Avon AV72 Cobra 190/60 R17

2. Bridgestone Exedra Max 190/60 R17 78 V Tył TL M/C

3. Dunlop D251 190/60 R17 78 H Tył TL M/C

Czytam opinie pod nimi i pierwsze dwie pozycje to ochy i achy. Dunlopy również na plus ale ponoć szybko się ścierają... nie wiem czy w ogóle wierzyć tym opiniom. Proszę więc o pomoc w doborze czegoś co nie zrujnuje portfela a i jakościowo nie będzie całkiem do d...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Klajt, niestety to prawda z tymi rocznikami. Bylo to maglowane w tym dlugasnym watku o naszych slicznotkach, roczniki 2006 i 2007 mialy 2 felery (nie wszystkie motocykle, oczywiscie, tylko czesc). Pierwszy: jedna z zebatek 3go biegu byla zle zaprojektowana i lubila sie popsuc. Naprawa kosztowna bo wiaze sie z rozebraniem calego silnika- choc sama zebatka nie jest specjalnie droga - to czas czyli koszt robocizny. Objaw- grzechotanie na 3 biegu, dla silnika jakos specjalnie grozne to nie jest, po prostu efekt akustyczny denerwuje; z tego co wiem, niektorzy kolesie jezdza i akceptuja ten dzwiek.

Drugi- Nakretka kola pasowego (ta zdawcza, na walku napedowym) nie posiada zabezpieczenia przeciw odkrecaniu (czy tez zabezpiecznie nie do konca dziala), efekt- lubi sie odkrecic i jak sie nic z tym w pore nie zrobi, to zsuniete kolo pasowe potrafi omielic walek zdawczy, naprawa- patrz wyzej. Trzeba sprawdzic dokrecenie tej nakretki i zastosowac patent zapobiegajacy jej odkreceniu.

Oba problemy moga wystapic w rocznikach 2006 i 2007.

Zubní plomba je velmi často chybně vyslovována jako „blomba“.Slovo se do češtiny dostalo přes německý výraz Plombe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam na forum informacji o oponach do ciężkich motocykli. Obecnie na aukcjach i sklepach są do kupienia, (niemal na każdej stronie z oponami) trzy modele:

1. Avon AV72 Cobra 190/60 R17

2. Bridgestone Exedra Max 190/60 R17 78 V Tył TL M/C

3. Dunlop D251 190/60 R17 78 H Tył TL M/C

Czytam opinie pod nimi i pierwsze dwie pozycje to ochy i achy. Dunlopy również na plus ale ponoć szybko się ścierają... nie wiem czy w ogóle wierzyć tym opiniom. Proszę więc o pomoc w doborze czegoś co nie zrujnuje portfela a i jakościowo nie będzie całkiem do d...

 

Polak zawsze musi kombinować ;) Producent motocykla przewidział do niego opony Dunlop D251. Zdzieram właśnie siódmy komplet (założone przy 142 kkm) i nie mam chęci ani czasu na myślenie, żeby zakładać jakieś inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

primo: mechaników najlepiej szukać w dziale warsztatów

secundo: nie od parady byłoby podać miasto, albo chociaż okolicę jeśli nie chcesz dostać odpowiedzi od hrubieszowa po police

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,niedawno kupiłem xv z 2006r.Czekam z utęsknieniem na ciepłe dni a póki co próbuję pozbyć się tych pomarańczowych pozycji(Moto z usa)-nie mogę zdjąć kloszy.Te z tyłu mają śrubkę od spodu a te przednie nie.Jak się dostać do żarówki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...