Jump to content

Posiadacze Harley'ów łączcie się!


buba6
 Share

Recommended Posts

WITAM PAŃSTWA,

chciałbym się przywitać (może trońkę późno, ale zawsze) w dziale HD.

stałem się szczęśliwym posiadaczem night traina ... :buttrock:

... i na wstępie muszę się przyznać, że legenda troszkę wyprzedziła moje oczekiwania co do amerykańskich motocykli. niestety jakość wykonania np. blach i powłok lakierniczych jest mocno słaba, a ponieważ jestem zmuszony do częściowego rozłożenia motocykla, i części leżą u mnie na falbanku mogę je obejrzeć dokładnie i porównać japońskich (przesiadłam się z vn-a 1.6). może dlatego, że jest to night (ale tego chciałem) i wszystko jest lakierowane w macie.

… ale muszę przyznać się do jeszcze jednego – żaden motocykl tak nie pracuje jak HD – i to mi wszystko rekompensuje :icon_mrgreen:

pozdrawiam

 

 

Link to comment
Share on other sites

niestety jakość wykonania np. blach i powłok lakierniczych jest mocno słaba,

 

Nie wiem co Ty chcesz od jakości lakieru :icon_rolleyes: Moim zdaniem jest sporo lepszy niż na japońcach - warstwa lakieru jest grubsza , szparunki ręcznie malowane a nie klejona folia. O jakości blach się nie wypowiem bo się nie znam wiem tylko, że H-D ma sporo grubszą blachę (niz np: VTX 1800).

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak te nowe HD ale moja Electra ma pancerne blachy. :biggrin: Pewnie dlatego waży prawie 400kg.

A po 25 latach pojawia się rdza - np. kilka kropek wielkości główki szpilki w okolicach tylnej, dolnej krawędzi przedniego błotnika więc lakier chyba spoko jest.

 

@ Boa - silniki Twin Cam też jednak potrafią dać dobry dźwięk, po odpowiednich przeróbkach. :biggrin:

http://pl.youtube.com/watch?v=LJXHuhySpcY

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Link to comment
Share on other sites

no Hary - pamiętasz te pikne czasy jak śmigaliśmy na VN'ach 800?

teraz znów w jednym dziale, he, he... :lalag:

jedno jest przeznaczenie dla starych rockersów.

PS

napisz coś o sprzęcie - tudzież wrzuć fotkę. który rok? skąd wyrwałeś, co przerabiasz, itp...

GRATY! :cool:

Witam Szafir serdecznie,

co do sprzęta - protoplasta vn800 - jedyny słuszny: softail ... model night train TC 96, 2007 po lekkim szlifie :buttrock:

 

 

Nie wiem co Ty chcesz od jakości lakieru :icon_rolleyes: Moim zdaniem jest sporo lepszy niż na japońcach - warstwa lakieru jest grubsza , szparunki ręcznie malowane a nie klejona folia. O jakości blach się nie wypowiem bo się nie znam wiem tylko, że H-D ma sporo grubszą blachę (niz np: VTX 1800).

piękny, czarny, matowy lakier ze zbionika oleju zostaje w ręku - słaby temat!

Edited by hary kapuchan
Link to comment
Share on other sites

@ Boa - silniki Twin Cam też jednak potrafią dać dobry dźwięk, po odpowiednich przeróbkach.

http://pl.youtube.com/watch?v=LJXHuhySpcY

 

było - wrzuciłem ten link jak ktoś mówił, że TC88 mu się nie podoba czy coś... film ok - szczególnie japońce fajne extrimy robią z HD, jest tego na YT.

 

Co do lakieru - gruby to może jest, jakośc też ok - ale dobór kolorów :lapad: . Moja dyńka jest, hmmm... -ceglasta? kolor czerwony - ale odcień brzydki, bez metalika. Po prostu czerwona farba... (i te fioletowe szparunki ... - na szczęście ich dni są policzone)

Link to comment
Share on other sites

Nom. Twój link. :biggrin: A japońcy mają ten przedziwny styl swoich maszyn. Tak samo jak nakedy japońskie z ape hangerami i oparciami. Mali ludzie na dużych motocyklach. :buttrock: A koloru Dyńki współczuję. :biggrin:

 

Moja Elka ma dziwny lakier bo gdy jest szary dzień to i moto jest szaro-bure a jak świeci słońce to od razu całkiem inny kolor jest. Mieni się ładnie i jasny jakiś taki. Magia. :biggrin:

 

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Link to comment
Share on other sites

Moja Elka ma dziwny lakier bo gdy jest szary dzień to i moto jest szaro-bure a jak świeci słońce to od razu całkiem inny kolor jest. Mieni się ładnie i jasny jakiś taki. Magia. :biggrin:

Prawdopodobnie lakier perłowy.

 

... i na wstępie muszę się przyznać, że legenda troszkę wyprzedziła moje oczekiwania co do amerykańskich motocykli. niestety jakość wykonania np. blach i powłok lakierniczych jest mocno słaba,

pozdrawiam

Road King czy Heritage sa optycznie mniejsze np od Wild Stara a cięższe, więc cos musi w nich wazyc. W moim HS blachy są pancerne.Może te nowe modele tak już mają. :icon_rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

U mnie w mieście moge sobie pooglądać Harleye z muzeum w Jaworzynie ,są też dwa Indiany .Niestety nie ma mojego ulubionego modelu Panhead,ale i tak się zaśliniłem ...piękne te Indiany.

 

Mnie też trochę rozczarował mój motorcycl, ale jeszcze dwa sznyty i będzie cacy... no i po glebie można przerabiać :bigrazz:

Link to comment
Share on other sites

witam serdecznie chcialem sie z wami przywitac to forum przegladam od niedawna ale i tu widze ze jest temat HD wiec chyba dobrze trafilem,jestem z wawki,ale obecnie mieszkam za kaluza duza :wink: ,i niedawna z pomoca znajomego stalem sie posiadaczem pieknego roadkinga evo z 93 r,marzenie jedno juz spelnione ,teraz tylko czekam do lutego i wiooooo do daytony na zlot przetestowac siebie i konika,a potem jak wypali do kaliforni na petelke mala :wink: i powrot do szarej rzeczywistosci czyli do polski,ale sie rospisalem :icon_biggrin: jeszcze raz was witam i pozdrawiam

Edited by roadking93
Link to comment
Share on other sites

generalnie przesiadka z Japoni na HD jest ciekawa... na początku widzisz WIELKIE różnice w wykończeniu (na + dla Jap'a) - później akceptujesz swojego "topora" - a po kilku przejażdżkach już wiesz że marki nie zmienisz...

 

 

No dokładnie. Trzeba się przestawić na toporną technikę. Jak pierwszy raz przejechałem się Elką to pomyślałem "ale fizol", najgorzej było rozkminić włączniki kierunków. Ale z każdym metrem czułem się coraz lepiej. A najlepsze w HD jest gdy podchodzisz do moto, przekręcasz stacyjkę i dotykając startera masz cichą nadzieję że w ogóle odpali. :biggrin: :buttrock: No i właściwosci trakcyjne Electry też dają sporą dawkę emocji.

:biggrin: A jazda to klasa, nawet na takim starym rumplu jak moja Elka. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Link to comment
Share on other sites

witam serdecznie chcialem sie z wami przywitac to forum przegladam od niedawna ale i tu widze ze jest temat HD wiec chyba dobrze trafilem,jestem z wawki,ale obecnie mieszkam za kaluza duza :wink: ,i niedawna z pomoca znajomego stalem sie posiadaczem pieknego roadkinga evo z 93 r,marzenie jedno juz spelnione ,teraz tylko czekam do lutego i wiooooo do daytony na zlot przetestowac siebie i konika,a potem jak wypali do kaliforni na petelke mala :wink: i powrot do szarej rzeczywistosci czyli do polski,ale sie rospisalem :icon_biggrin: jeszcze raz was witam i pozdrawiam

 

Przyjacielu,

musze Cie niestety bardzo rozczarowac - w 1993 nie bylo jeszcze Road Kinga

1993 rok byl ostatnim rokiem Electry Glide Sport FLHS na bazie ktorej w 1994 wypuszczono Road King FLHR

Mimo wszystko gratuluje i polecam wycieczke w Smoky Mountains

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...