Jump to content

Posiadacze Harley'ów łączcie się!


buba6
 Share

Recommended Posts

Pompka... daj spokoj, zawias w Sporciaku to koszmar... gorszy nawet od tego montowanego w chinolach. Po prostu beznadzieja, przod dobija na byle dziurze, tyl usztywniony na maksa a i tak siada... nie da sie tego opisac slowami. Jestem na forum amerykanskim posiadaczy XL, i wszyscy narzekaja ze na dzien dobry trzeba to wywalic i wsadzic progresywny zawias. A zle prowadzenie przy wysokich predkosciach nie przypisuje ramie, tylko zawieszeniu. Zreszta zamierzam to zmienic, przy okazji zaloze amortyzator skretu :icon_question: .

Link to comment
Share on other sites

Guest Lefthandy

 

 

Lefthandy - żeby mieć więcej powera w moto trza trochę pogrzebać. Zacznij od filtra powietrza i dysz o oczywiście wydech bo te trzy elementy idą w parze. Możesz też trochę splanować głowicę ale to już większa zabawa i trzeba wiedzieć co i jak sprawdzić żeby klopsu nie narobić.

 

Ok. zaczynaj co z tym filtrem...

Link to comment
Share on other sites

Ok. zaczynaj co z tym filtrem...

 

 

Ok. A no trzeba załozyć filtr który nie ogranicza przepływu tak jak oryginalny. Każdy seryjny filtr ogranicza bo normy hałasu itp a przez gaźnik trochę hałasu wychodzi. Tak więc montujesz filterek np. K&N chociaż do chińczyków chyba nie robią to dobierz od moto na którym twój był wzorowany, Virago chyba co? A na próbę jak chcesz obaczyć czy będzie jakaś różnica to wyjmij filtr w ogóle i przejedź się kawałek. Powinieneś odczuć różnicę, nie tyle w prędkości ale w charakterystyce. U mnie przeważne bywało (Suzuki GN250 i GS500E) że moment obr. przenosił się niżej na obrotach i lepszy start był i odrobinkę lepsze przyspieszenie. Z kolei jesli dasz oddychać silnikowi przez sportowy filtr to silnik musi też mieć czym oddychać z drugiej strony czyli wydech. Większa dawka powietrza nie zawsze przejdzie przez seryjny wydech w określonej jednostce czasu więc niewiele to da. No i większa dawka powietrza dla silnika musi iść w parze z większą dawką paliwa czyli dysze bo seryjne mają określony przepływ dla seryjnego układu chociaż mogą współpracować w pewnym zakresie z luźnym filtrem. Stan mieszanki określisz po kolorze świec jeśli trochę pojeździsz na zmienionym układzie wlotowym/wydechowym. Niewielką korektę można dokonać podnosząc iglicę która to dawkuje ilość paliwa. Najlepsza jest hamownia do strojenia silników ale jak nie masz dostępu to mniej/więcej po kolorze świec dojdziesz do użytkowego poziomu.

Więcej powietrza + dysze = więcej mieszanki a to oznacza lepszy proces spalania i więcej mocy teoretycznie tylko że nie ma to jak wyjść z silnika poprzez seryjny wydech, może się nasilić zjawisko falowe które będzie cofało nadmiar spalin do cylindra lub nie wyciagnie wszystkich spalin z komory spalania a to wpłynie negatywnie na wydajność silnika i cała robota na nic.

 

W sumie to dział o HD ale już mi sie napsiało więc trudno. :icon_biggrin: OFF-TOP.

Edited by qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem najlepszy tunning dla 250tki to zamiana na 800, 1100 itd... Niestety smutne ale prawdziwe i nie ma w tym cienia zlosliwosci. Z malucha tez ferrari nie zrobisz choc bys mu tysiac zabiegow tunningowych zrobil. Co do zawiechy HD to ja mam mieszane odczucia. Wszystko zalezy jak sie tym jezdzi. Jak spokojnie to jest w miare ok ale jak sie popaluje, dojdzie do tego zmiana pasow, hamowanie i inne gwaltowniejsze manewry, to wtedy niestety wylaza braki. Jak to kumpel na codzien jezdzacy Walcem stwierdzil po przejazdzce Electra: zaskoczony pozytywnie kopem, klangiem itd. dopuki nie zaczal konkretnie hamowac i nie zaczelo mu sie to bujac i giac na wszystkie strony. A jazdy testowe na EWB nie nalezaly do spokojnych przynajmniej w naszym wykonaniu.:icon_biggrin:

Oczywiscie do normalnej jazdy w tempie wlasciwym HD to zawieszenie spokojnie wystarcza.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Link to comment
Share on other sites

Guest Lefthandy

Moim zdaniem najlepszy tunning dla 250tki to zamiana na 800, 1100 itd... Niestety smutne ale prawdziwe

 

Niestety mam tego świadomość. Za dwa lata nastąpi u mnie taki tuning. Na razie muszę się zadowolić jakimiś połowicznymi rozwiązaniami.

 

Qurim: przekopiowałem sobie twojego posta. Żeby nie zaśmiecać utworzę nowy wątek w tematach Chińskich:

"tuning chinola". Wpadnij tam bo mam parę pytań.

Link to comment
Share on other sites

Szpoko. Właśnie zapodałem mega-posta przy którym wyżłopałem 3 bro....spory post, trochę zakręcony ale mam nadzieję że pomocny. :lalag: pzdr.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

 

Heh. Szkoda silniczka na takie badziewie. Ale pomysł git. Ja bym wolał takie coś:

http://thekneeslider.com/archives/2006/11/...liberty-motors/

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Orientujesz sie może jak oni tutaj rejestruja składaki?Pzdr

 

 

Nie jestem pewien jaka kolejność z papierami i urzędami jest ale wiem że jest łatwiej niż w PL. :)

Musiałbyś dzwonić/pisać mail to DVLA, oni wyjaśnią. Podejrzewam że trzeba robić SVA Test (Single Vehicle Approval Test) który powinien pójść gładko jeśli moto nie jest składane na druty. Sprawdzą amatorskie spawy, stalowe kolce i ostre elementy, index prędkości i obciążenia opon, oświetlenie itd.

 

Rzuć jakiś adres email to Ci podeślę plik z historyjką nt. SVA Test, jak to wygląda, na co uważać itd.

pzdr.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Yamahy, Hondy, Kawasaki mają swoje tematy to i my będziemy mieli :bigrazz: Pojawia sie ostatnio duzo pytan o H-D wiec moze ten temat ulatwi je zbierac do kupy. Na poczatek proponuje niech kazdy sie pochwali co ma w swojej stajni. W moim przypadku jest to:

 

H-D 883 Sportster 2003 100th Aniversary Edition

 

http://www.bikepics.com/members/buba6/03xlh883/

 

H-D 883 Sportster 2003 100th Aniversary Edition, przerobiony na 1200 z wałkami Andrews H4 i troche innych zabawek

 

http://www.bikepics.com/members/buba6/03xl1200x/

Pozdrawiam miłośników H-D mój dziadek jeżdził na takim moto po wojnie ale po sprowadzeniu się na targówek ktoś niedobry ukradł mu go ja po nim odziedziczyłem tego bakcyla pierwszy był dniepr z koszem teraz honda vtx 1300 i do H-D też dojdę jeszcze trochę czasu i sprowadzę sobie jak dolar stanieje pozdro dla wszystkich

Link to comment
Share on other sites

Jak złodziej chce to i tak ukradnie. :biggrin: Można montować zabezpieczenia fizyczne, alarmy, pager`y czy nawet nadajniki GPS ale to daje pozorną ochronę tylko i spokojny sen. :biggrin: Jedyny sposób to laska dynamitu podłączona do alarmu...jak ktoś dotknie to zostanie ukarany na miejscu. :buttrock:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...