MOTOOOCROSS Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 witam mam problem z hondą crm 125 gdy wkrecam na wysokie obroty jedzie normalnie a gdy puszcze manetke bardzo wolno spadają obroty i nie ma wolnych obrotów prubowalem wyregulowac gaznik ale tonic nie daje caly czas tak samo sie zachowuje dodam ze linka i rolgaz jest ok :) :icon_razz: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 No to musi ciagnac lewe powietrze gdzies... Posprawdzaj wszystkie uszczelki i inne polaczenia :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Sprawdź sobie jeszcze kompresje, ja jak miałem zajechany tłoczek to tez tak było, żadna regulacja gaźnika nie pomagała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 witam mam problem z hondą crm 125 gdy wkrecam na wysokie obroty jedzie normalnie a gdy puszcze manetke bardzo wolno spadają obroty i nie ma wolnych obrotów prubowalem wyregulowac gaznik ale tonic nie daje caly czas tak samo sie zachowuje dodam ze linka i rolgaz jest ok :banghead: :biggrin: :clap: Pozwól, że zapytam :icon_mrgreen: ... prowadzisz jakiś ala serwis motocyklowy? Kilka razy w tygodniu zadajesz pytania dotyczące usterek, co i raz innego moto :icon_razz: , było już: wre 125, kx 250, dt 125, piaggio 125, kmx 125, wr 125, crm 125, cr 250- to tyle co pamietam :icon_razz: Co do pytania- wyglada na lewe powietrze, ale wróżek tu nie ma.elo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QooBooS Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Może to być i membrana przy gaźniku (jeżeli taką posiadasz). Ja mam podobnie tylko w mniejszym stopniu... To jest opinia mojego znajomego który zna sie na mechanice ale zaczekaj na potwierdzenie bardziej uprawnionych :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 zajzyj do zaplonu i zobacz czy nie jest tam wilgotno od paliwa i oleju jesli tak to wtedy masz walniety simering Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 juz naprawilem tą honde ,oring pod regulacją przepustnicy był do wymiany i ciągną lewe powietrze a co do pytania kolegi czy prowadze serwis to odpowidam ze nie do konca serwis tylko naprawiam moto od kumpli z mojej ekipy :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 mialem taka sytuacje w moim sprzecie tez 125 w 2T po kilku probach okazalo sie ze pekl mi kawalek tloka (wydmuchalo go przez wydech) i moto chodzilo na jednym pierscieniu! lepiej zajrzyj tam szybko!elo :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 mialem taka sytuacje w moim sprzecie tez 125 w 2T po kilku probach okazalo sie ze pekl mi kawalek tloka (wydmuchalo go przez wydech) i moto chodzilo na jednym pierscieniu! lepiej zajrzyj tam szybko!elo :P A ty lepiej przeczytaj temat zanim cos odpowiesz... Zerknij jeden post nad twoim ;) juz naprawilem tą honde ,oring pod regulacją przepustnicy był do wymiany i ciągną lewe powietrze POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 mam podobny problem w GS 500. Tez przegazuje to obroty spadaja powoli. Posprawdzam to pod katem lewego powietrza, bo o tym nie pomyslałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 w GS jak nie ma oringu pod kopulka od membrany tam powinien byc taki maly to wlasnie obroty spadaja wolno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 To jest to ze wąłsnie mam wzytsko uszczelnione tak jak powinno byc, nie brakuje nigdzie uszczelki bo wczoraj to sprawdziłem. Gaznik sprawdziłem juz cały własnie :/ Da sie z tym jezdzic ale jest to wk***. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 wez samostart i popryskaj na włączonym silniku na wolnych obrotach w miejscach siemeringów od wału , krucców,gaznika,i wszystkich polączen gdzie moze dostac sie lewe powietrze jak bedzie cos puszczalo to bedzie reagowal obrotami na samostartpozdro<>< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.