Skocz do zawartości

KX 125 - zamulenie


KML
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przejżałem elektryke i wyczyściłem wszystkie połączenia, wymieniłem fajkę.

Niestety nic nie pomogło, więc rozebrałem silnik, okazało się że od strony okna wydechowego praktycznie nie ma pierścienia (tak się wytarł).

Zauważyłem że w cylindrze nie ma wykonanych faz na oknach (była wstawiana nowa tuleja), aby pierścień nie zawadzał o ich rant, puźniej okazało się że warsztat nie wykonał również honowania (ale to chyba mało prawdopodobne, chociaż sami tak stwierdzili) czyli cylinder działał na pierścień jak pilnik zdzierak.

Obecnie cylinder jest oddany na reklamacje, mają wstawić nową tuleje na swój koszt (oby już dopracowaną tak jak powinna być), tłok zbytnio nie ucierpiał, zeszła z niego 0,01 mm, no ale 10 h już ma więc nie wiem czy to wina cylindra.

Edytowane przez KML
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...