Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no ja mam szosowe barumy 4.00, ale raczej juz takich nie dostaniesz.

 

PS. Jakbym mial wybierac miedzy ruskimi a tymi czeskimi (jednakowa cena) - to bralbym te czeszki.

 

Kolega ma w M72 z koszem założone te oponki: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=418754554 . Sprawują się nie źle, wystarczają na cały sezon, a jak ktoś za dużo nie jeździ to i na dłużej. Dobrze spisują się w terenie a i na szosie nie ma uczucia jazdy po lodzie. No a cena pozwala na częste wymiany bez bulu w portfelu. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w sezonie robi chyba nie więcej niż 1000km. Na tyle wystarczy ta opona na tylnim kole. Te opony nadają się głównie na sprzedaż mocotykla, mi one nie przypadly do gustu. Fakt w terenie lepsze niż np. ruskie szosówki, ale już na błocie to się już dobrze nie trzymają. Jeżdżenie na tych oponach jest wręcz niebezpieczne, Mojemu koledze ta opona wystrzeliła podczas jazdy, strach pomyśleć co by było jakby jechał solówką...

 

Pozatym pisze na nich że to opony nie na asfalt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma w M72 z koszem założone te oponki: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=418754554 . Sprawują się nie źle, wystarczają na cały sezon, a jak ktoś za dużo nie jeździ to i na dłużej. Dobrze spisują się w terenie a i na szosie nie ma uczucia jazdy po lodzie. No a cena pozwala na częste wymiany bez bulu w portfelu.

 

te opony rzeczywiscie lubia strzelac :) trzeba je za wczasu wymieniac, nawet jezeli bieznik jeszcze jest. Pod tym "okazalym" bieznikiem sa one cienkie jak papier. Co do ceny - to po co przeplacac ... Trzeba sie udac tylko na pobliski stadion zuzlowy i mamy tego ile dusza zapragnie za free. Sam tak robilem jakis czas temu.

Polecam te opony na snieg :lalag:

Bron Boze nie zakladac do solowek :)

 

PS. Dosyc ladnie wygladaja na zapasie :cool:

Edytowane przez ural_zgora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebralem dzisiaj głowicę nową i panowie jestem pełen podziwu dla tego który ją wyprodukował .

Ciekawe jest w jaki sposób oni polecieli w kosmos naprawdę niewiem.

A teraz do rzeczy zawory sący i wydechowy bardzo różnią się przylgnią czy to tak ma być , czy rosjski majsterkowicz coś sknocił bo przylgnia zaworu ssącego nie jest równa lecz jakby miała dwie płaszczyzny

???????????????????????????????????

A jeszcze jedno czy ścinanie szprych w tylnym kole zdaża się często czy tylko u mnie??????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy roznia sie przylgnia? Chodzi ci o szerokosc, wysokosc, obwod, kat muisz to bardziej sprecyzowac bo to zbyt ogolne aby moc cos wiecej napisac :icon_mrgreen: Zawor ma na ogol 3 plaszczyzny z czego tylko jedna odpowiada za uszczelnienie komory. Frezujac a nastepnie docierajac gniazda najlepiej gdyby linia uszczelniajaca wypadala na srodku przylgni gniazda z zaworem....

:flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz do żeczy zawory sący i wydechowy bardzo różnią się przylgnią czy to tak ma być , czy rosjski majsterkowicz coś sknocił bo przylgnia zaworu ssącego nie jest równa lecz jakby miała dwie płaszczyzny

???????????????????????????????????

 

a to jest nowy zawor czy zuzyty ?

 

 

A jeszcze jedno czy ścinanie szprych w tylnym kole zdaża się często czy tylko u mnie??????????

 

zalezy co za sporty uprawiasz tym zaprzegiem ...

kombinowales cos z tymi szprychami ?

Edytowane przez ural_zgora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak zawór został wyjęty z nowej głowicy wydechu jest normalny a ssący ma w środku uskok w tym mniejcu gdzie przylega chyba poczekam na drugą głowicę i zobaczę .

Po prostu chcę założyć zawory od paradowskich dlatego muszę wysłać te aby dorobili wedlug wzoru

Co do szprych to chyba ścięło dlatego że były poluzowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiec zaległe z tego co pamiętam.

Gacek dostał już dawno temu wymiary sprężyn do emki ale chyba sądzi ze go okłamałem.

Dorabiane części do skrzyni uralowskiej mija się z celem bo jest to najtrwalszy podzespół motocykla.

Opony żużlowe spisują się świetnie ( używam tylko solówek) byle założyć do środka crosowe lub enduro grube drogie dętki. Nie miałem opon lepiej klejących sie do asfaltu, a zakłada się je jak rowerowe wiec wymiana nie nastręcza żadnych problemów nawet największej kaciale. Zawory fabryczne nawet renomowanych firm mają błędy wykonawcze i to niemal wszystkie nadają się do naprawy. Niemniej jednak ruskie nie zależnie od tego czy nowe, stare, starej produkcji czy wojskowej czy inne kity które ludzie jeszcze na ten temat powymyślają, należy wymienić na takie z cywilizowanego świata. Tak jak wypadałoby pisać " RZeczy" przez "Rz" ^^

 

Pozdrowienia i buziaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam nie ma byc zadnego uskoku - przylgnia to przylgnia. Jezeli wada nie jest duza i cos jeszcze z niego zostanie to wez to na slifierke do zaworow i pod odpowiednim katem popraw.

 

PS. Jak mozesz to cyknij fotke tego dziela.

 

Niewiem za boga jak tu zdjęcie wkleić po prostu przylgnia powinna być jak ten ukośnik /

coś podobnego a ta moja jest do połowy a potem druga płaszczyzna jakby ten ukośnik trochę zlamać w połowie

Sam niewiem zobaczę w drugiej nowej głowicy jak przyjdzie od tego oszusta z russian boxer imć pana

Kędziery Pawła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Dla czego większość enduro/cross’ów to single?

 

Czy np. cr/kx/rm/yz z lat 90 w idealnym stanie mają tą samą moc co te z XXIw???

 

(Przepraszam że pisze w tym temacie (weterany/klasyki) ale nie chce robić nowego tematu)

Edytowane przez marcin.j007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Dla czego większość enduro/cross’ów to single?

 

Czy np. cr/kx/rm/yz z lat 90 w idealnym stanie mają tą samą moc co te z XXIw???

 

(Przepraszam że pisze w tym temacie (weterany/klasyki) ale nie chce robić nowego tematu)

 

Od endurakow to jest inny dzial, tutaj przebywaja sami "weterynarze"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem za boga jak tu zdjęcie wkleić po prostu przylgnia powinna być jak ten ukośnik /

coś podobnego a ta moja jest do połowy a potem druga płaszczyzna jakby ten ukośnik trochę zlamać w połowie

Sam niewiem zobaczę w drugiej nowej głowicy jak przyjdzie od tego oszusta z russian boxer imć pana

Kędziery Pawła

 

Prosta sprawa zawor jest do dupy i mozna go sobie postawic na polce wraz z innymi ruskimi eksponatami :)

Wyslij zawor do paradowskich i zapomnisz o problemach, fakt kosztuje ale kazda jakosc poprostu musi kosztowac...

:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gacek dostał już dawno temu wymiary sprężyn do emki ale chyba sądzi ze go okłamałem.

Eee... Dostałęm :offtopic: ?? Z tego co pamietam to mówiłeś a raczj pisałęś coś o liczbie zwojów (16) i to wszystko. No chyba że niedoczytałem czegoś w co wątpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosta sprawa zawor jest do dupy i mozna go sobie postawic na polce wraz z innymi ruskimi eksponatami :banghead:

Wyslij zawor do paradowskich i zapomnisz o problemach, fakt kosztuje ale kazda jakosc poprostu musi kosztowac...

:icon_twisted:

 

Właśnie tak chcę to zrobić ale występowała obawa żeby u Paradowskich nie zrobili dokładnie według wysłanego wzoru bo kicha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...