enduro_boy Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Witam! Przywiozłem sobie właśnie aprilie z niemiec i problem mam z nią taki jak w temacie. Rozrusznik ładnie kręci, swieca nowa, a iskry brak :buttrock: Pomóżcie co z tym fantem czynić mam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Cewka zapłonowa padła, albo aparat zapłonowy. Najpierw jednak podłącz inną świecę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Naładuj akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) Jeśli chodzi o prąd to podpiełem się pod samochód kablami. NIe wiem czy dobrze sprawdzałem ale przykładałem próbówke do dwóch kabli które idą do cewki i wyglądało by na to że w ogóle prąd do niej nie dochodzi. Jak wygląda aparat zapłonowy?? Edytowane 15 Marca 2007 przez enduro_boy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Jeśli chodzi o prąd to podpiełem się pod samochód kablami. NIe wiem czy dobrze sprawdzałem ale przykładałem próbówke do dwóch kabli które idą do cewki i wyglądało by na to że w ogóle prąd do niej nie dochodzi. Jak wygląda aparat zapłonowy?? sprawdz stan akumulatora oraz w jaki stanie jest świeca zapłonowa,przewód oraz fajke,a aparat zapłonowy to chodziło pewno o moduł zapłonowy.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) sprawdz stan akumulatora oraz w jaki stanie jest świeca zapłonowa,przewód oraz fajke,a aparat zapłonowy to chodziło pewno o moduł zapłonowy.Pozdr Nie chrzań, aparat zapłonowy to aparat. Pewnie masz w tej RS cewki i impulsator. Oby to nie było to Edytowane 15 Marca 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) Jeśli chodzi o prąd to podpiełem się pod samochód kablami.I przez takie coś mogłeś spalić moduł zapłonowy przez co niema iskry-ale nie musiałeś. Jeżeli to cewki to musisz kupić cewki zalonowe albo je ''przewinąć''. Ale może to być masa innych rzeczy takich jak wymienili wyżej koledzy. Edytowane 15 Marca 2007 przez Siwy_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Nie chrzań, aparat zapłonowy to aparat. Pewnie masz w tej RS cewki i impulsator. Oby to nie było tohehe ktos napisał zeby sprawdził aprarat zapłonowy czyli chodziło mu o magneto oraz moduł zapłonowy.osobiscie nie lubie chrzanu. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 15 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Może coś z tym impulsatorem jest nie tak skoro nie dochodzi prąd do cewki. Potrzebował bym tylko wiedzieć jak wygląda ten impulsator żebym mógł sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Jak się nie znasz, to oddaj do mechanika i lepiej sam nie grzeb, bo tylko możesz pogorszyć... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Raczej będe musiał zrobić to sam bo nie stać mnie na oddanie motoru do warsztatu. Potrzebuje tylko wskazówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Naprawde nikt nie jest już w stanie podpowiedzieć mi co mam działać z tym motorem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronos1 Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Jeżeli to Aprilia to w nich częsą awarią jest cewka,gdyż w niej jest zamontowany moduł czyli cewko modul 2 in1.Jeśli chcesz sprawdzić co poszło musisz mieć omomierz ,to taki miernik za jakieś 15 zeta.Najpierw mierzysz stojan czyli kable wychodzące z pod dekla które idą do cewki,no i kręcisz rozrusznikiem i sprawdzasz przewody omomierzem. :icon_twisted: Możesz podać meila to ci podeślę wartości z serwisówki jakie powinny być gdy jest wszystko ok. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 (edytowane) Najpierw wymień święcę, przewód WN, nasadkę, jeśli nie pomoże to wyklucz możliwość spowodowania usterki przez wyłącznik zapłonu i stacyjkę – przyjrzyj się schematowi i w zależność od systemu gaszenia silnika odłącz odpowiednie elementy instalacji, jeśli nie pomoże to proponowałbym sprawdzić wszystkie dostępne przewody układu zapłonowego, masowanie elementów itd. Kolejnym krokiem jest sprawdzenie czy nie są widoczne mechaniczne uszkodzenie el. ukł. Zapłonowego (uszkodzone cewki itd). Potem możesz bawić się w sprawdzenie np. czy dociera jakiś prąd do modułu itd, ale prościej jest podmienić elementy na takie, co do których jesteś pewien, że działają. Pozdrawiam Edytowane 15 Maja 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.