SizeeR Opublikowano 29 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2003 Witka...Jaka moze byc przyczyne, ze silnik pracuje normalnie tylko na ssaniu? Po jego wylaczeniu gada tylko sekunde albo dwie i nattchmiast gasnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 29 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2003 przeczyść dokładnie gaźnik i upewnij sie że nie łapie lewego powietrza- jeśli to nie pomoże to daj znać- cos sie wymysli :D - pozdrowionka Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 29 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2003 Czolem! A moze zasrana dysza wolnych obrotow?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 29 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2003 Ale tak się dzieje tylko gdy silnik jest zimny czy również, gdy już zagrzany? Jeśli na zimno gaśnie to norma, musisz mu troszkę gazem pomagać, albo zacząć jazdę by się szybko nagrzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 29 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2003 Dzieki za pmoc...Juz wszystko gra. Rozebralem i dokladnie przeczyscilem gaznik.Ustawilem tez poziom paliwa wedlug tego "dzyndzelka" w komorze plywakowej (chyba dobrze???)Robilem to tak...Trzymalem mocno docisnieta obudowe plywaka do reszty korpusu, podlaczalem wezyk i czekalem az naleci paliwa (az zamknie sie zworek iglicowy). Wtedy puszczalem komore plywakowa, i umiejscawialem ja w imadle,poziomowalem dokladnie poziomica i za pomoca suwmiarki dokonalem mierzenia poziomu paliwa. I tak metoda prob i bledow jest dokladnie tak jak powinno byc (chyba ten wypustek w komorze oznacza poziom tak?).A wy jak ustawiacie poziom paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 30 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2003 Czolem! Moj znajomy, ktory ma Etke 250 ustawial troche inaczej.Ma ksiazke o MZtkach i tam znalazl swoj typ gaznika z rysunkiem jak ma byc ustawiony plywak. Byly tam podane odleglosci w milimetrach od gornej krawedzi komory plywakowej. I suwmiarka odpowiednio doginajac ustalil taki skok plywaka, jaki podawala ksiazka. Po poskladaniu etka chodzila jak trzeba :D.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SizeeR Opublikowano 30 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2003 Heh... no ja tez tak wlasnie zawsze ustawialem. Ale ostatnio przeczytalem gdzies ze najlepiej zrobic to metoda prob i bledow, sam juz nie wiem. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 30 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2003 Robisz tak, by było gites. Zaworek iglicowy ma zamykać paliwo na postoju nawet przy otwartm kraniku, a podczas jazdy ma nie brakować paliwa. Odległość pływaków od górnej krawędzi komory pływaków to przy zamkniętym zaworze iglicowym 28mm, a przy otwartym (pływaki na dole) 35mm. Ja ustawiłem na oko bo nie miałem książki przy sobie i potem po zmierzeniu okazało się, że jest super! Lae ze mnie fuksiarz, nie? :-) Dane dla gaźnika 30N3-1 czyli takiego, jak w 251 albo 250 od 1987 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.