Jump to content
J/P

Serwis w Rzeszowie

Recommended Posts

Z racji przeprowadzki jakiś czas temu szukam jak w tytule, a tu każdy zachwala swoje.

Chce dać sprzęt do przeglądu, zrobić to co wymaga zrobienia i nie chcę być naciągnięty jak jeden z kumpli z VW garbatym.

W Krakowie wiem, gdzie jechać w ciemno, nie chce mi się lecieć tam z Rzeszowa, szczególnie że piloci tirów polująna jednoślady na A4 bez cienia litości ... (może do serwisu WP i bazookę zamontować :icon_mrgreen: )


"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej

na pewno nie idź do Banzai - bo cie kolesie skasują dobrze za nic i do tego wszystko sie odbedzi ehamsko z ich strony.

Mozna polecić kolesi z Paderewskiego - na przeciw Banzai po drugiej stronie obwodnicy.Popytaj o ceny , bo solidni raczej są.

 

 

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

He, byłem w Banzai, tak sobie połazić po sklepie, gość wciskał mi Nolana XL (noszę M), ale ciągnął go za sobą pewnie po asfalcie... Poza tym ogólny zlew.

Na Paderewskiego byłem, goście wyglądają na kumatych, troche sprzetu w warsztacie widziałem.

W Tyczynie w Intermoto mają tłok, dobrze świadczy? Mechanik jeździ taką samą Virówką jak moja, to może się deko zna.

OK, wszelkie opinie miło widziane, w tym roku mój sprzet wymaga poważniejszego przeglądu...


"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

nom w Intermotors tez spoko sa co do obsługi i do pogadania , ale serwisu nie znam. Co do Banzai to tam nie chce nawet moto zostawić nawet za darmo nie chce serwisu.

 

 

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm WMW Motocenter. Słyszałes moze o nim? Moja babcia robi tam przeglady swojego skuterka(Yamahy), dośc solidni mechanicy, ale nie zawsze są na miejscu. Głowną siedzibe maja w Jaśle chyba. Jak sie nie myle to jest to chyba autoryzowany servis Yamahy i Suzuki(nie jestem pewny).

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm WMW Motocenter. Słyszałes moze o nim? Moja babcia robi tam przeglady swojego skuterka(Yamahy), dośc solidni mechanicy, ale nie zawsze są na miejscu. Głowną siedzibe maja w Jaśle chyba. Jak sie nie myle to jest to chyba autoryzowany servis Yamahy i Suzuki(nie jestem pewny).

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Wyjeżdżając z Rzeszowa w "Bieszczady" zaraz za końcem granicy miasta przed Zwięczycą po prawej stronie w dawnym kościele (niebieski budynek) gość sprowadza motocykle. Nie wiem czy tam mają serwis ale mój znajomy oddawał tam lage do prostowania to chyba jakiś mają. Trzeba by podjechać i sie spytać.

 

Pozdro


Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He, byłem w Banzai, tak sobie połazić po sklepie, gość wciskał mi Nolana XL (noszę M), ale ciągnął go za sobą pewnie po asfalcie... Poza tym ogólny zlew.

Na Paderewskiego byłem, goście wyglądają na kumatych, troche sprzetu w warsztacie widziałem.

W Tyczynie w Intermoto mają tłok, dobrze świadczy? Mechanik jeździ taką samą Virówką jak moja, to może się deko zna.

OK, wszelkie opinie miło widziane, w tym roku mój sprzet wymaga poważniejszego przeglądu...

W Intermotors nie serwisowałem motocykla, ale bralem od nich części. Są na prawdę solidni i bardzo słowni, co się ostatnimi czasu rzadko zdarza. Intermotors bardzo dba o renomę i kaszany raczej nie odstawią.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taaak, kupowałem troche od nich, sa OK, mechanik podobno ma Virago, wiec pewnie cos kuma...


"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Przyznam się że nigdzie nie serwisowałem w rzeszowie, robili mi tylko wymianę oleju w willingerze. Nie słyszałem żeby ktoś miał do nich zastrzeżenia, kumpel tam robił i przykładali się chłopaki zawsze, teraz prywatnie dorabia :notworthy: . W intermotors pracuje drugi znajomy, też nie było nigdy do niego zastrzeżeń. Co do Banzai'a to jak zwykle obsługa :banghead: i ceny na wjazd walące z nóg. Jeżeli już wybierać to raczej z tych dwóch, albo najlepiej samemu zrobić.

 

Chyba że jesteś zainteresowany to moge Ci dać namiary na znajomego który mi robi jak coś potrzebuje grubszego, jest to solidny gość.

PZDR

Edited by Jenes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy mógłby Ktoś coś skrąbnąć na temat http://www.waclawmoto.ipr.pl/ ?

Prowadzą serwis i sprowadzają motocykle. Szczególnie ta druga strona ich działalności mnie interesuję (mają TDM-kę, którą biorę pod uwagę w kwestii zakupu).

Dzięki! :banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba że jesteś zainteresowany to moge Ci dać namiary na znajomego który mi robi jak coś potrzebuje grubszego, jest to solidny gość.

PZDR

 

Namiar by sie przydał, nie zależy mi żeby oszczędzić dwie dychy, ale żeby ktoś się do sprzętu zabrał solidnie, a nie jak do konia z batem... Jak ginekolog do kobiety.

 

Czy mógłby Ktoś coś skrąbnąć na temat http://www.waclawmoto.ipr.pl/ ?

Prowadzą serwis i sprowadzają motocykle. Szczególnie ta druga strona ich działalności mnie interesuję (mają TDM-kę, którą biorę pod uwagę w kwestii zakupu).

Dzięki! :biggrin:

 

Sam nie jestem przekonany, jacys tacy znudzeni zyciem, a na zapleczu boruja, piłują i kleją... W ogóle nie do dogadania, a sprzety ze stronki, reklamowane że prawie jak nowe, to po takich szlifach że przykro patrzeć (jak sie mniej więcej wie gdzie...)


"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Intermotors nie serwisowałem motocykla, ale bralem od nich części.

Jakie maja ceny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm

 

jeśli chodzi ci o naprawe silników - mechanikę ; przyjedź do Mielca

 

od rzeszowa masz 62 km w jedną stronę.

Tutaj mieszka taki mechanik, kóry ma zawsze kilkanaście motocykli na podwórku do zrobienia. Mówi ze ludzie przyjeżdżają do niego z całej polski. Naprawdę świetnie robi. W lecie to w kolejce cza czekać u niego tygodniami, tyle ma roboty. sam robi + mechanicy do pomocy. Polecam

 

Jakby co to adres moge skombinować , tel stacionarny też by sie chyba dało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...