Dziki_YZF Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Witam!Szukałem już w wielu miejscach ale nigdzie nie mogę znaleźć dobrego mechanika do mojej astry... Mieszkam we Wrocławiu i najlepiej żeby gość był z mojego miasta. Problem polega na tym, że silnik krztusi się czasami, na wolnych potrafi zgasnąć i nikt ku*wa nie wie co to może być i szukam kogoś kto nie będzie ze mnie zdzierał kasy bez sensu i wymieniał mi dobrych części na dobre. Z góry dzięki za namiary.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Co prawda jestem z Poznania, ale specjalizuję się w układach wtryskowych diesla. Opisz dokładnie objawy i typ silnika, a postaram się pomóc Ci przez forum. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 22 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Witam!Jest to astra 2 z silnikiem 2,0 DTL 82 KM i objaw jest taki że silnik krztusi się czasami. Tak jakby nie dostawał paliwa albo coś się zacinało. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Przepływomierz również i dalej lipa. Owe krztuszenie pojawia się i znika , a na komputerze nic nie wychodzi. Już powoli tracę siły do tego auta bo kupiłem je niedawno i po przejechaniu 300 km zaczęło się to dziać...dzieki za zainteresowaniepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek342 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Witam pracuje w oplu dla mnie jest to pompa wtryskowa pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 a może zawór EGR (jeśli jest w tym silniku) ? u mnie pomogła kuracja gumowym młotkiem ;) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Wydaje mi się że Astra 2,0 DTL ma sterowanie pompy elektroniczne. To owe krztuszenie bierze się z uszkodzonej elektroniki. A dzieje się tak przy redukcji biegów, czy jeździe na wysokim i biegu i delikatnym przyspieszaniu? Występują szarpania?? Tzn tak jakby dostawał mało paliwa?? Ale na moje z tego co opisałeś jest to pompa wtryskowa... Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Witam!Bieg i prędkość nie mają właśnie tu za dużo do gadania... potrafi się zakrztusić jadąc na niskich obrotach, na wysokich też się potrafi zdarzyć a i na luzie stojąc w korku potrafi zgasnąć...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Pogrzebałem na Forum Opla Omegi i w dziale rekomendacje warsztatów znalazłem takie cuś:"SERWIS - SILNIKI DIESLAadres dodany:2005-03-15poleca:misiek71 DIESEL-SERWIS ul. Zaułek Świdnicki 3 55-050 Sobótka (niedaleko Wrocławia) tel. (071)316 25 82 (071) 390 35 66mail: [email protected] woj. dolnośląskie opinia:Jeżeli chodzi o użytkowników samochodów z silnikiem dieslaz całą pewnością polecam.Robią pompy wtryskowe, diagnostykę, ja osobiście u nich robiłem pompę i wymieniałem rozrząd. Polecam !!!!!! " następny: "SERWIS - OPEL adres dodany:2005-04-12 poleca:Zbynio "Mechanik Krzyś"Głogówul. Obozowa 3 (za Kolegiatą)tel. kom. 603 56 62 80woj. dolnośląskie opinia:Wysokiej klasy specjalista od Opla i nie tylko. U niego nie ma "niemożliwe", a na Omegach zna się jak mało kto. Nie będę się rozpisywał. Krzyś do Omegi podchodzi z "zawiązanymi oczami"... Polecam w ciemno. Ani razu się nie zawiodłem na ich jakości usług. To sympatyczni i solidni ludzie." następny: "OPEL-SERWIS adres dodany:2006-02-21 poleca:Fomin AUTO ZONEWrocławul. Warsztatowa 5tel. 071 784 59 26 woj. dolnośląskie opinia:chłopaki byli pracownicy aso opla czysto w warsztacie, nie ma burdelu, miła obsługa, a przede wszystkim wiedzą co robią i robią to naprawdę dobrze POLECAM" Na ogół chłopaki na froum Omegi wiedzą co piszą więc może to faktycznie dobre warsztaty. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Dzięki stary!Właśnie mam zamiar się wybrać do tej sobótki dzisiaj bo dużo dobrego słyszałem o gościu. Jeszcze raz dzięki.pozdro Koleś z sobótki nie chce się podjąć tematu ale inny warsztat z tej listy chce spróbować. Mówią że to może być wina jakichś przelewów i tam łapie lewe powietrze przez co czasami się krztusi... W piątek rano jadę na wymianę tych przelewów. Ile mechaników tyle wersji usterki...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edison Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Siemanko ja jednak popieram zdanie przedmówców wydaje mi sie że to będzie pompa wtryskowa ponieważ nie jest to silny element tego modelu.Oby nie pozdrawiam. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 W tym modelu astry jest elektroniczna pompa wtryskowa, co oznacza, że nie ma linki gazu, tylko jest elektroniczny sterownik, który jest swoistym komputerem. Gdyby był on uszkodzony, auto nie chodziłoby w ogóle. Gdyby pompa była uszkodzona mechanicznie, samochodu również nie dałoby się uruchomić. Co do jakichś przelewów mechanikowi chodziło o wężyki przelewowe na wtryskiwaczach. których nieszczelność jest typową przypadłością tych silników. Ale wtedy miałbyś olbrzymie trudności z uruchomieniem auta rano lub po kilkugodzinnym postoju z powodu zapowietrzenia układu wtryskowego. Jeżeli auto odpala rano bez problemów, możesz sobie to podarować. Jeśli komputer nie wykazuje błędów,to albo spróbuj u innego diagnosty(nie każdy ma odpowiednio rozbudowany program-myślę, że najlepszy byłby autoryzowany serwis), albo wskazania wszystkich czujników są w normie. Myślę, że powinieneś też sprawdzić pracę immobilizera(powinno dać się go odłączyć), lub działanie alarmu(jeśli go posiadasz-najlepiej go też odłączyć), bo te dwa urządzenia potrafią właśnie w ten sposób zakłócić pracę elektroniki w aucie. Dlatego samą pompę wtryskową raczej bym wykluczył,bo błedy jej pracy na pewno wykazałby komputer. Ale oczywiście mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Miałem problemy z pompą (konkretnie jakieś solenoidy padły, dokładnie nie pamiętam) i silnik się dziwnie zachowywał np. dostawał odcięcia przy 3000 obr, nie odpalał na ciepło itd. Ale elektronika była ok i komp nie wywalał żadnych błędów. Ja jednak stawiałbym na coś innego, nie na pompę. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 sorki ze sie podepne chodzi mi o polo 1,9 D 96 rok. Furka chodziła swietnie, az do pierwszysch temperatur bliskich zeru i ponizej.Poprostu krece krece i nie odpala.Jak sie zrobi cieplej tak z 5 stopni to odpala odrazu.Wymieniłem świece zarowe, zminiłem filtr paliwa (mysałem ze sie wydzieliła parafina ) i dale nie odpala. Sa jeszcze dziwne objawy, a mianowicie podczas jazdy czuć pod gazem tak jakby nie dostawał paliwka na 0,5 sekundy i jedzie dalej (dlatego zminiłem filtr), to jest mało odczuwalne w samochodzie dla pasazerów , ale kierowca to na gazie czuje mocno.Podczas odpalenia gdy stoi to normalnie chodi i nie zgaśnie.A jak jest zimno i minuś to kręci kręci i nic.Podczas krecenia puszcza tylko czarnego dyma i tyle. Co byście obstawiali?? Pompa wtryskowa czy cisnienie , pierścienie.Słyszałem ze jak nie ma cisnienia 30 to na zimnym nie odpala, no ale tez te odczucia na gaze by raczej wskazywały na pompę???? poradźcie cos koledzy- coby mnie nie wyrześbiono na gruba kase.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 a akumulator ? mój też miał problemy z odpalaniem poniżej 5st. tylko że ja znalazłem sposób: najpierw kręciłem ok 2 sek, 1sek przerwy i znowu kręciłem i jakoś zaskakiwał. Ale i tak wymieniłem aku(330zł :D ) i jak ręką odjął :P Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 nie aku kreci do upadłego. nawet nie zapali jak podjedziesz aute na kalblach. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.