Skocz do zawartości

Kto lubi merecedesy?


Tomek Kulik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

poprzednio mielismy MERCEDESA 123 3.0 diesel i obsluga silniki polega na sprawdzeniu oleju bo bral go troche ale nawet w zimie potrafil odpalic i no co tu duzo gadac zadowoleni bylismy :biggrin: poszedl na zlom bo okazalo sie ze podluznice zaczely gnic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

klasyka motoryzacji jak dla mnie. marka wyznaczajaca do dzis trendy i normy. jest gwiazda i jest jazda.

 

osobiscie najbardziej mi sie podobaja starsze roczniki czyli cos typu w123 beczka no i jeszcze starsze czyli wszelkie sl typu w107 czy pagoda:) przepyszne, to i cena przepyszna.

 

no i silniki nie do zajechania. w123 dieselek kle kle kle kle kle praca silnika powoli i do przodu a kilometry leca. :icon_question:

 

pozdro :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć napaleńce.

Mam następujące pytanie. Zamierzam zmienić auto na coś co w końcu nie będzie sprawiało problemów i jak prawdziwy polak szukam kawioru w cenie szprotek. Dosć mocno spodobał mi się Mercedes W210 i widze że pojawiają sie ów modele w moich mozliwościach kredytowych ;) Ile tak naprawdę muszę szykować na takie auto z mniej więcej 96 roku, jakich wydatków w skali roku się spodziewać, jakie są plusy i minusy ów modelu i jaką opinie macie o silniku Diesla z tego auta. Dziex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć napaleńce.

Mam następujące pytanie. Zamierzam zmienić auto na coś co w końcu nie będzie sprawiało problemów i jak prawdziwy polak szukam kawioru w cenie szprotek. Dosć mocno spodobał mi się Mercedes W210 i widze że pojawiają sie ów modele w moich mozliwościach kredytowych ;) Ile tak naprawdę muszę szykować na takie auto z mniej więcej 96 roku, jakich wydatków w skali roku się spodziewać, jakie są plusy i minusy ów modelu i jaką opinie macie o silniku Diesla z tego auta. Dziex

 

Ogólnie ten model i z tego rocznika nie jest super pomysłem ze względu na korozję. Niestety, ale pierwsze okulary - jak Polonezy - gniją już na prospektach. Można spotkać progi jak w Maluchach, czyli betonowe. Ogólnie nie polecam, ale jak musisz. Co do dieseli, zależy czego oczekujesz. W starszych okularach montowali jeszcze niezawodny silnik 300 turbo chyba 177KM z W124. Potem przyszły 2,7 CDI. Te silniki są fajne, mają jeden minus - wymianę świec żarowych. Zapiekają się notorycznie i ukręcają przy wymianie, a że jest ich 6... Duża szansa, że coś się ukręci. A potem, jak trafisz na fachowca, wymieni bez ściągania "czapki", ale 99% warszatów zaraz powie, panie trza głowice do tego ściągać. Poza tą przypadłością to naprawdę niezłe silniki. No i oczywiście nie warto pchać się w zaniedbane auto, koszt regenerowanego wtrysku to coś koło 1000zł, a nówki z ASO 2x tyle, no i 6 cyl. Nie wspomnę już o grubszych robotach, wszak to Mercedes.

 

Możesz dużo poczytać na forum: www.w114-115.org.pl/forum

Edytowane przez Mor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) A potem, jak trafisz na fachowca, wymieni bez ściągania "czapki", ale 99% warszatów zaraz powie, panie trza głowice do tego ściągać. (...)

Bo trzeba ściągać. Per saldo mniej kłopotów będzie z wykręcaniem ukręconych świec na stole a nie na samochodzie. Dochodzi koszt uszczelki i ewentualnego planowania, lecz jest to mniej niż skutki dostania sie do komory spalania (a potem do cylindra) kawałka świecy.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć napaleńce.

Mam następujące pytanie. Zamierzam zmienić auto na coś co w końcu nie będzie sprawiało problemów i jak prawdziwy polak szukam kawioru w cenie szprotek.

 

No co ty ocipiales ??? :)

To na pewno nie Mercedesa szukasz tylko Toyoty Corolli.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo trzeba ściągać. Per saldo mniej kłopotów będzie z wykręcaniem ukręconych świec na stole a nie na samochodzie. Dochodzi koszt uszczelki i ewentualnego planowania, lecz jest to mniej niż skutki dostania sie do komory spalania (a potem do cylindra) kawałka świecy.

 

 

 

Dobre. Pojechałeś po bandzie. Nie trzeba ściągać i naciągać na to ludzi. Poza tym, po cholerę co wymiana świec ściągać czapkę, a przy 6 cyl. zawsze któraś się urywa. I nic się nie dostaje do cylindra, tylko trzeba wsio umiejętnie wykonać. Pomijam, że jak trafisz na partacza, to strach pomyśleć o ściąganiu/zakładaniu głowicy przez takowego typa.

 

 

 

Co do demontażu głowic, to jak przyjdzie demontować z V-ki 3.2 różne pierdółki do zdjęcia głowic, to się już poważny demontaż robi, a tak można w mierę przyjemnie naprawić, wystarczy posiadać odpowiedni sprzęt i wiedzę.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć napaleńce.

Mam następujące pytanie. Zamierzam zmienić auto na coś co w końcu nie będzie sprawiało problemów i jak prawdziwy polak szukam kawioru w cenie szprotek. Dosć mocno spodobał mi się Mercedes W210 i widze że pojawiają sie ów modele w moich mozliwościach kredytowych ;) Ile tak naprawdę muszę szykować na takie auto z mniej więcej 96 roku, jakich wydatków w skali roku się spodziewać, jakie są plusy i minusy ów modelu i jaką opinie macie o silniku Diesla z tego auta. Dziex

 

Ja latam okularem 300D i cos moge napisac na jego temat.

Rdzewiec rdzewieje - to fakt - chyba najwieksza wada - wkurza, ze merc a tak dupy dali (przeciez jako nowe to te auta konkretna kase kosztowaly - patrz nowe okulary).

Co do innych mankamentow:

wkurza troche elektronika - upierdliwe komunikaty kompa majace sie nijak do rzeczywistosci, przepalajace sie zaroweczki od podswietlania tablicy i to od czego dostaje powoli szalu - przepalajace sie postojowki, ktore nie sa jak w normalnych autach za 1pln tylko mniej wiecej 10 razy tyle. Tych to juz od groma wymienilem. Co jeszcze - wymiana oleju to 7 litrow wiec wychodzi troche drozej niz w autkach gdzie 4 wystarcza.

Z zalet - wytrzymale zawieszenie, wygodny, duzo miejsca , silnik jak przy autosanie - nie do zarypania. Pali na dotyk, pojedzie na kazdym syfie (choc osobiscie nie kombinuje), nie znam diesla co by tak sprawnie i szybko ogrzewanie dzialalo, idealny na trasy.

Wiadomo, ze auta z tych rocznikow beda wymagaly inwestycji ale to wszystko zalezy jak trafisz. Ja swoim natluklem juz 150000 i poza jakimis upierdliwymi duperelami auto jezdzi bezproblemowo.

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć napaleńce.

Mam następujące pytanie. Zamierzam zmienić auto na coś co w końcu nie będzie sprawiało problemów i jak prawdziwy polak szukam kawioru w cenie szprotek. Dosć mocno spodobał mi się Mercedes W210 i widze że pojawiają sie ów modele w moich mozliwościach kredytowych ;) Ile tak naprawdę muszę szykować na takie auto z mniej więcej 96 roku, jakich wydatków w skali roku się spodziewać, jakie są plusy i minusy ów modelu i jaką opinie macie o silniku Diesla z tego auta. Dziex

W-210 to prawie zupełnie nowy model w E-klasie po W-124, Niemcy praktycznie stworzyli ten model od przysłowiowego "0", co widać szczególnie w pierwszych latach produkcji czyli 1995-1997, wiele elementów niedopracowanych (elektronika, zawieszenie, "kultowa" już blacharka), co prawda to Mercedes, ale chyba jeden z gorszych modeli, nie namawiam nie polecam, ale twoja decyzja, znam kolesia który jeździ tym autem 2.9 D już sporo czasu i chwali - osobiście wolę starszy W-124, o klasie świadczy to, że ciągle trzyma cenę

o wygodzie jazdy nie wspominam, bo nie ma po co :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marzę o czterech kołach spod znaku gwiazdy, a konkretnie myślę o Klasie C (97-00) 250D Turbo Elegance w automacie, limuzyna. W związku z tym mam pytanko. Jak się sprawuje ten silnik i automatyczna skrzynia? A może lepiej zastanowić się nad wersją C220 CDI Elegance z tego rocznika, jeśli tak to dlaczego?

 

Jeśli kiedyś dam radę, to biorę pod uwagę również model z rocznika 00-04, także w automacie i diesel'u. Którą wersję byście polecili spośród C220 CDI Elegance i C270 CDI Elegance? Jakie są ich wady i zalety, jak wygląda ich awaryjność, spalanie i na co zwrócić szczególną uwagę?

Będę wdzięczny za pomoc i rozjaśnienie mi w głowie na temat tych modeli.

Z góry Wielkie Dzięki! :notworthy: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...