czaju3 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Witam mam problem gdyż wczoraj pojechalem sobie moim moto w teren, ale jest maly problem bo on ma 150km po szlifie cylindra. Szczerze mowiac rżnalem go na wysokich obrotach pzrez 2h :wink: Ale mechanik mi mowil ze nie tzreba go tak bardzo oszcedzac tylko dbac alby nie sie zagrzal. No wiec takl juz jak wyjezdzalem z lasu to pzrejezdzalem pzrez ogroman kaluze i wlasnie na srodku zgasl mi motor. Jak sprawdzilem to nawet bardzo goracy nie byl. Pchalem go 3km do domu :/ i pzrez garazem sprobowalem go jeszcze raz odpalic i odpalil bez problemu. przejechalem jeszcze kilka km i znowu stanal. PO odczekaniu 5 min znow bez problemu zapalil. No i teraz mam pytanie czy go przytarlem czy moze tylko jakos zalalem gaznik woda, bo wczesniej jezdzilem po duuzej woodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Jak by było cos nie tak z tłokiem to by nie nial mocy po zapaleniu.. Mi sie kiedys tak dzialo jak woda sie dostawała do magneta.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Miałem to samo w mojej Hondzie. Powodem było złe odpowietrzenie baku. Bak się nie odpowietrzał to i paliwo nie spływało do gaźnika. Odczekałem 5 minut paliwko powoli spłynęło odpaliłem, przejechałem kawałek i znów to samo :biggrin: pzdr :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 ja kiedys w simsonie miallem tak samo i okazalo sie ze zajezdzilem silnik gdy byl zimny to mial co nieco kompresji i jechal ale jak sie tylko zagrzal to zdychal 5 min i dalej jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Ja miałem podobnie, przyczyną była świeca. Wymień ja na nową, albo starą dobrze wyczyść i trzymaj na kuchence w ogniu około 10min, aż dostanie brązowawego koloru i wtedy będzie juz dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Objawem przytarcia jest nagła utrata mocy, brak obrotów jałowych. Często dzieje sie tak przy za mocnym "docieraniu". Miałem nie raz sytuację, że jadąc na pełnym gazie doszło do gwatownego zatrzymania silnika - koło staneło w miejscu - (cylinder z tuleją dopiero po szlifie). Z trudem można było ruszyć kopniakiem. Po odczekaniu 5 min wszystko wróciło do normy. Odnośnie problemu przedstawionego tutaj przypuszczam że doszło zapewne tylko do zalania instalacji ( fajka,cewka,przewody?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 ok to dzieki. Czyli przytarcie odpada, i zapowietrzenie baku tez. Wyczyszcze swiece i ja opale nad gazem... a jesli to nie to, to co robic?? jechac do mechanika czy tez moge jeszce cos sam sprawdzic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 nie jedz do zadnego mechanika wypal swiece lub zmien swiece przeczysc gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dargo Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 ok to dzieki. Czyli przytarcie odpada, i zapowietrzenie baku tez. Wyczyszcze swiece i ja opale nad gazem... a jesli to nie to, to co robic?? jechac do mechanika czy tez moge jeszce cos sam sprawdzic???Tak a jak nie świeca to moduł zapłonowy....Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Swoją drogą, to skąd Ty wygrzebałeś tego mechanika. Pierwsze słysze jak żyje żeby po remoncie pałować sprzęt tylko z poprawką na temperature. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaju3 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 cos tam wspominal zeby 200km spokojniej przejechac, ale.... gdzie ja te 200km wyjezdze???? Zeby 50-tka po lesie pojezdzicv to trzeba caly czas na wysokich obrotach jechac..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 dobra...panowie a na c sie powinno waszym zdaniem zwracać uwagena docieraniu jak nie na temperature? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 jesli ma nikasil to 100 - 200 km w zupelnosci wystarczy na docieranie. Sprawdz czy po zgasnieciu moto letko kopaja chodzi , jesli nie widzisz nic nienormalnego to wyzej bylo opisane gdzie szukac. Pewnie masz gdzies nieszczelnosc i woda sie dostala Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Jak silnik się zaciera to przed zgasnieciem słychac dzwonienie i gwizd tłoka. Jesli zdązysz wcisnąć sprzegło to jeszcze mozna uratowac przed mocnym zatarciem. Jesli silnik twardo stanie a po ostygnieciu są problemy z ruszeniem wału lub nie osiaga mocy to niestety rozbiórka.Gwałtowne zchłodzenie cylindra np w czasie wjechania w wode też moze spowodowac przyłapanie tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Jak silnik się zaciera to przed zgasnieciem słychac dzwonienie i gwizd tłoka. Jesli zdązysz wcisnąć sprzegło to jeszcze mozna uratowac przed mocnym zatarciem. Jesli silnik twardo stanie a po ostygnieciu są problemy z ruszeniem wału lub nie osiaga mocy to niestety rozbiórka.Gwałtowne zchłodzenie cylindra np w czasie wjechania w wode też moze spowodowac przyłapanie tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.