loluch Opublikowano 17 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2003 Elo.pierwszy problem pojawia sie tylko na 2. biegu mniej wiecej w polowie obrotow.Wyczuwalny jest prog .silnik utrzymuje przez moment rowne obroty .Potem nastepuje nagly zryw i motur przyspiesza dalej.Wydaje mi sie ze problem lezy w skrzynce ale pewnoszci nie mam.Drugi problem to strzelanie w glowicy przy maksymalnej wyzszej predkosci ok.75km/h.Pierscionki do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 17 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2003 Czolem! A to WSK 125 czy 175?Te obroty to nigdy mi sie cos takiego jeszcze nie zdarzylo... Ja bym kladl na karb regulacji gaznika - nagly zryw - otwiera sie na maksa nagle przepustnica?Nie wiem, musialbym poogladac... A w dziedzinie regulacji jestem do bani :(Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loluch Opublikowano 17 Lipca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2003 Ten sprzet to wsk 125.Gaznik byl myty a jego ustawienia zmieniane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kac Opublikowano 23 Lipca 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2003 Cześć.Jeżeli dzwoni w głowicy to najprawdopodobniej masz "wybite zamki" na tłoku, więc do wymiany pierścienie i tłok. Jeżeli chodzi o pierwszy problem to przyczyny szukałbym jednak w zapłonie lub gaźniku. Ale swoją drogą dziwne, że tylko na dwójce masz coś takiego.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.