ZWYROLL69 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 bo moja kreci 10tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 NO MOJA NSK-KA MIAŁA TROCHE WIECEJ OKOŁO 12 TYS MOZE MASZ BLOKADE NA MODULE ALBO ZLE USTAWIONY GAZNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 moja seryjna RS 50 na 6 biegu kreci 12 a na luzie moze i wiecej :crossy: a kumpla 125 odblokowana kreci 13 na luzie a na 6 jeszcze nie sprawdzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) na biegach powinna kręcic tyle ile ma obrotów na skali obrotomierzajesli ledwo dochodzi do zakresu czerwonego pola to albo jest zblokowana albo tłoczek jest do wymiany, ewentualnie inna awaria(gaznik, swieca...) ps. nie kręci się silnika na luzie na maxymalne obroty! a już tym bardziej nie przeciąga sie ponad skale na obrotomierzu! Edytowane 13 Grudnia 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 (edytowane) robak tak jak pisales nie powinno sie tego robic najbardziej to zaszkodzi w 4T w 2T nie slyszalem zeby to szkodzilo albo masz zle wyregulowany gaznik, zla swieca, dupowatej jakosci paliwo wiele jest przyczyn narazie zacznij od regulacji gaznika wiec twoja rs powinna bez problemu dochodzic do 12tys nawet i wiecej moja dt kreci 12tys na biegu 11,5tys Edytowane 13 Grudnia 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 :notworthy: Witam zgadzam sie z przedmowcami powinna miec ok 12 tys, a twoja skoro kreci sie nizej to jeszcze nie masz jej calkowicie odblokowanej :bigrazz: POZDRO franek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emiel3 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 myślę tak jak inni jest zablokowana albo gaznik...moja kreci 12 bez problema :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Witam,Z tego co wiem RS 125(rotax 123) nie ma blokady na module... Kolega ma RS 125 jednak z uszkodzonym zaworem. Miał także jeszcze tę dławiącą rurkę w dyfuzorze.. Kręciła się na biegu do 8-9 tys. Po jej wyjeciu do 12 tys rpm.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 robak tak jak pisales nie powinno sie tego robic najbardziej to zaszkodzi w 4T w 2T nie slyszalem zeby to szkodzilo albo masz zle wyregulowany gaznik, zla swieca, dupowatej jakosci paliwo wiele jest przyczyn narazie zacznij od regulacji gaznika wiec twoja rs powinna bez problemu dochodzic do 12tys nawet i wiecej moja dt kreci 12tys na biegu 11,5tysW jaki sposób takie kręcenie silnika na luzie szkodzi dla 4T?? Pytam z ciekawości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 moj a apka krecila 10,5 na 6 biegu co odpowiadalo 160l,\h pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 W jaki sposób takie kręcenie silnika na luzie szkodzi dla 4T?? Pytam z ciekawości. silnik jest bez obciazenia, panewki moga sie zatrzec i jesli to sie stanie to juz lepiej zmienic silnik bo taniej wyniesie nowy silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 silnik 4T mozna krecić na luzie ale bezprzesadysilnika 2t niewolno krecic bez obciazenia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 (edytowane) W jaki sposób obciążenie chroni panewki przed zatarciem w 4T?? silnik 4T mozna krecić na luzie ale bezprzesadysilnika 2t niewolno krecic bez obciazenia!!To jak w końcu jest bo na górze pisze odwrotnie. Edytowane 18 Grudnia 2006 przez Bajo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Mi sie wydaje, że każdy silnik można kręcić na luzie ale z wyczuciem i nie na fulla to będzie ok :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jce Man Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 Po wina Ci się wkręcać na maxymalne obroty , może zawór wydechowy Ci się nie do końca otwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.