Dziki_YZF Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Witam!Mam problem z moim autem i powoli pomysły mi się kończą... Jest to astra 2 z silnikiem diesla 2,0 DTL. Problem polega na tym że silnik czasami nie równo chodzi, szarpie a na wlych czasami nawet gaśnie. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza i profilaktycznie olej z filtrem bo kupiłem ją kilka dni temu. Co może być przyczyną nierównej pracy silnika? Po podpięciu pod komputer nie znalazł żadnego blędu silnika, natomiast znalazł awarie czujnika prędkości w przednim kole i uszkodzoną taśmę przy kierownicy, czy to może mieć wpływ na prawcę silnika? proszę o radę bo powoli zaczyna mnie to szarpanie doprowadzać do szału...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 moze jakies lipne paliwo ?moze lewe powietrze ?moze jakieś przebicia na przewodach ? tak tylko gdybam .... nie denerwuj sie :icon_mrgreen: bo złosc pieknosci szkodzi :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 http://www.opelklub.pl/ Pzdr, MarioWściekła Astra II 1,7 DTI kombi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 zalałem na statoilu i niby od tego czasu się zaczęło... ale mając pół baku dolałem diesla v power na schelu i dalej kondon, do tego wlałem jeszcze jakieś gówno na stacji co niby wodę wytrąca z paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 (edytowane) Mi sie zdaje ze po prostu któryś wtryskiwacz leje, i nie chodzi na jednym garze ;) Kumpel tak miał w Toledo, dokładnie te same objawy, silnik skakał jakoś dziwnie chodził. A podłączony komputer nic nie wykazał no bo co niby miał wykazać?? Że wtryskiwacz nie rozpyla paliwa tylko sika?Pozdro P.S. A jak nie to spuść całe paliwo z baku i zalej jakiegoś w 100% pewnego, bo jak jakiś syf był w paliwie to ciągle w nim jest nawet jeśli dolałeś lepszego... Edytowane 1 Grudnia 2006 przez Lukasz89 Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Najczęstsze problemy z tymi silnikami, to pekajace, nieszczelne wezyki przelewowe wtryskow i podkladki uszczelniajace przelewy we wtryskach. Pozatym czesto awaryjna pompa wtryskowa... Koszt naprawy takiej pompy to od 800-2500 zl... czujnik predkosci i tasma nie ma zadnego wplywu na prace silnika. Podjedz na konkretna diagnoze do jakiegos dobrego warsztatu, samo odczytanie usterek nie wystarczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 ale silnik normalnie chodzi idealnie tylko czasami sie jakby krztusil, wiec juz sam niewiem, bo jakby wtryskiwacze to non stop by skakal a on chodzi ok i nagle j*b i raz sie zakrztusi i to jest zagadka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 ogólnie jak widze te silniki to... :buttrock: Możliwe ,że pompa sie konczy... Sorry,ze to mowie, ale jak znam zycie to Ci ta asterka jeszcze da popalic... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Mnie taki efekt kojarzy się albo z zaworem recyrkulacji spalin albo z przepływomierzem powietrza, ale powinno wyrzucić błąd na kompie. Spokojnie, Opla trzeba się nauczyć... :) Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel5 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 (edytowane) Witam!Mam problem z moim autem i powoli pomysły mi się kończą... Jest to astra 2 z silnikiem diesla 2,0 DTL. Problem polega na tym że silnik czasami nie równo chodzi, szarpie a na wlych czasami nawet gaśnie. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza i profilaktycznie olej z filtrem bo kupiłem ją kilka dni temu. Co może być przyczyną nierównej pracy silnika? Po podpięciu pod komputer nie znalazł żadnego blędu silnika, natomiast znalazł awarie czujnika prędkości w przednim kole i uszkodzoną taśmę przy kierownicy, czy to może mieć wpływ na prawcę silnika? proszę o radę bo powoli zaczyna mnie to szarpanie doprowadzać do szału...pozdro sprzedaj puszke i kup motor :) Edytowane 1 Grudnia 2006 przez Fidel5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Mnie taki efekt kojarzy się albo z zaworem recyrkulacji spalin albo z przepływomierzem powietrza, ale powinno wyrzucić błąd na kompie. Spokojnie, Opla trzeba się nauczyć... :) Małe pytanko...kiedy zmieniałeś paseczek klinowy?:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 (edytowane) zalałem na statoilu i niby od tego czasu się zaczęło... ale mając pół baku dolałem diesla v power na schelu i dalej kondon, do tego wlałem jeszcze jakieś gówno na stacji co niby wodę wytrąca z paliwaJa do mojego peugeota 309 1.9D z 87 roku leje wszystko co przypomina rope i on na wszyskim jezdzi. jadalny olej z supermarketu biedronka to dla niego latem chleb powszedni ostatnio mialem gazoline i dawal rade nic mu nie szkodzi a jezdze nim sporo okolo 3000 tys miesiecznie i tak juz dwa lata. i raz mial zmieniany filtr oleju. i nic FRANCJA górą. A jeszcze bym zapomnial na liczniku jest juz 490.000 sprzedaj puszke i kup motor :icon_biggrin:ALBO PEUGEOTA 1.9 D Edytowane 2 Grudnia 2006 przez ED manetka (KURCZAK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 2 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 nie kupuje sie aut na litere F czyli fiatów, fordów i francuzów :icon_biggrin: a paska klinowego nie zmieniałem jeszcze, auto kupiłem tydzień temu.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^lunatyk^ Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 a jezdze nim sporo okolo 3000 tys miesiecznie kur*a ! jak to przeczytać ? trzy tysiące tysięcy ? :icon_razz: :biggrin: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Jeszcze jest inna opcja. Zalać paliwem pewnym na 100%, wpaść na autostradę, dać mu popalić. Jak to tylko lekki syf, to go wyrzuci. Jak początki awarii, to wreszcie padnie, co ma paść. Gdyby to benzyniak był, spawdziłbyś świece, a tak... Nie wiem, jak się to zwie fachowo - żarnik może się kończy (tylko się nie śmiejcie, mówię ze słyszenia). Ale nie, odpada, pomyłka, przecież silnik odpala. Powrót do wtryskiwaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.