biynias Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Jakimś cudem przestawił się rozrząd, zawory wydechowe zeszły się z tłokiem ,łańcuszek jest ok.Czy to możliwe że czop wału korbowego obrucił się.Może ma ktoś serwisówke do tego motorku? bardzo potrzebuje ;) Albo chociaż niech mnie ktoś oświeci jak ustawić rozrząd.[email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 (edytowane) Nie wiem, jak to jest w 426, ale w 250 napęd rozrządu masz od zębatki na wale, konkretnie na lewej połówce wału, na czopie. Jest tam taka mała zębateczka, która stanowi całość z czopem i połówką wału. Ta zębatka lubi się zużywać. I jeśli góra jest OK, to może tam na dole przeskoczył łańcuszek rozrządu. Popatrz, czy w oleju nie masz opiłków metalu. A swoją droga to nie zrobiła Yamaha jak się nalezy, wymiennej tej zębatki, tylko trzeba od razy całą przeciwwagę zmieniać... Ehh, polityka zarabiania na serwisie.P. S. Sprawdziłem, 426 ma rozwiązane to tak jak 250, czyli jest szansa, że tam właśnie na dole jest kłopot. Edytowane 20 Listopada 2006 przez BartekJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 a moze ta zebatka jest wciskana prasa jak w KLR-ce ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Ja ci moge skana z serwisowki walnac jak rozrzad ustawic. Pisz na gg lub pw. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biynias Opublikowano 1 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 witamDzięki za rady ! Musze sprawdzic znaki na rozrządzie, mam serwisówke do YZ 450, niewiecie czy taksamo usyawia się w yz425? Czy są jakies istotne różnice konstrukcyjne silnika yz425/ yz450, czy chodzi tylko o pojemność? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 w 450 o ile dobrze pamietam jest jeszcze wlew oleju w silniku. No i napewno jakies inne drobne zmiany. Rozrzad w 426 o ile dobrze pamietam musi byc tak: -Tlok w GMP - I od lewej rowno z krawedzia glowicy takie znaki na kolach: kropka E I kropka kropka E I kropka Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biynias Opublikowano 5 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 w 450 o ile dobrze pamietam jest jeszcze wlew oleju w silniku. No i napewno jakies inne drobne zmiany. Rozrzad w 426 o ile dobrze pamietam musi byc tak: -Tlok w GMP - I od lewej rowno z krawedzia glowicy takie znaki na kolach: kropka E I kropka kropka E I kropka PozdroWygląda na to że zasada ustawiania jest teka sama jak w yz 450 (takie same znaki)mimo tego dybyś mógl mi wysłac tego skana na [email protected] byloby super!pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.