kuba_195 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Witammam takie pytanie, interesuje mnie po co w silnikach 2t stosuje się bardzo cieniutka sprężynką(pierścień) z cienkiego metalu węższą od pierścienia. wiem że zakłada się ją pod dolny pierścień, ale po co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 bardzo dobre pytanie tez sie pare razy zastanawialem nad tym i nic nie wymyslilem jeden uzytkownik mi powiedzial ze ta sperezynka jest po to aby nie uszkodzic pierscienia zakladajac go ale to troszke dal mi do myslenia i to byl bezsens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 ta sprzezynka sluzy do docisniecia pierscienia w tloku, w celu zwiekszenia efektywnosci spalania mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Tak w ogóle to już było o tym mówione na forum. Mateusz dobrze mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 (edytowane) moze nietyle chodzi ci o sprezynke tylko o blaszke. przede wszystkim chodzi tu o to, aby po odpaleniu zimny silnik mial wieksza kompresje- przy pokazji szybciej sie nagrzal i takie tam. pzdr:) Edytowane 14 Listopada 2006 przez magneto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Gdy silnik jest zimny blaszka jest rozgieta i dopycha pierscien do tulei.Gdy sie zaczyna nagrzewac tlok sie rozszerza pierscien bardziej dolega i a sprezynka sie kurczy i miejsce (jakie zapleniala wczesniej)bo byla rozszerzona zanika;]ytu chodzi o to ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 moze nietyle kurczy co pod wplywem temperatury po prostu odgina a wrecz splaczsza. zreszta mniejsza z tym, wiadomo o co chodzi:D pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 czy ta sprezynka jest w kazdym motorze ? w mojej dt tez jest ? bo bede robil remont silnika i nie chce czegos spieprz*c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 w wiekszosci japonczykow typu 50-80 cmm.w twojej dt tez jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 ja troche myślę i jak pod wpływem cieła metal może sie kurczyć?? albo jest coś nie tak ze mną albo z wami.nagrzewa sie rozszeża i koniec. a po drugie po co mi większe ciśnienie na zimnym silniku skoro na zimnym sie nie pałuje moto, i jeszcze jedno, przecież prostrze by było zrobienie bardziej sprężynującego pierścienia i koniec tematu. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Ja ci moge tylko odpowiedziec na jedno pytanie odnosnie tego zimnego silnika. Otoz zwiekszenie kompresji na zimnzm silniku ulatwia TYLKO jego odpalanie i chyba nic wiecej :buttrock: Co do metalu to on sie rozszerza a nie kurczy wiec tutaj masz racje :biggrin: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 moze nietyle kurczy co pod wplywem temperatury po prostu odgina a wrecz splaczsza. czytajcie dokladniej co pisze:) pierscien ten ma ksztalt mysle ze okolo 18-kąta i pod wplywem temperatury rogi jego ulegaja splaszczeniu przez co zmniejsza sie jego powierzchnia a przy okazji docisk pierscienia do cylindra. pierscien w DT mysle ze jest raczej napewno, nie ma go jedynie w tych bardziej "wyczynowych" i bardziej wyzylowanych, nie mam go napewno w ns1. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 to wydaje mi sie jakaś ściema szczerze mówiąc, dlatego że to jest ta blaszka taka delikatna, że ona nic nie daje, wg mnie, pzdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 gdy pierscien jest nowy to nie ma ona wiekszego zastosowania.gdy sie juz wytrze ma znaczenie.pierscien i tlok sie rozszerza a blaszka sie kurczy pod wpywem nacisku,zanim zaczelo sie wszystko rozszerzac byla ona rozciągnieta na boki i rozsowala pierscien.Proste??jak by to bylo glupie to by tego nikt tam niewkladal.po zatym w dt czy mtx są pierscienie trapezowe.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 wydaje sie cienka, a niech ma o 0,25mm- poierscien poszerza ci sie o 1 szlif:wink: pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.