Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 600 (ZZR600)


Gość Hunter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich! Jestem na forum po raz pierwszy i mam nadzieje ze ktos moze mi pomoc. Posiadam ZZR 600 '90 i wchodzi tylko do 10000 obr/min, w tym momencie wzkazowka na obrotomierzu staje i pomimo ze pod manetka mam niecale pol obrotu motocykl nie daje z siebie wiecej ( mimo ze teoretycznie moze do 16000!). Odpowiada to okolo 180 km/h na 6 biegu. Nie wiem gdzie szukac przyczyny, w kazdym razie jesli ktokolwiek spotkal sie z podobnym problemem prosze o pomoc. Dodam jeszcze ze motocykl pochodzi z Francji. Najchetniej prosze o kontakt na [email protected] ( z powodu ograniczen w dostepie do sieci) POZDRAWIAM WSZYSTKICH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cze. Może masz poprostu zdławioną wersję :( Np do 50 KM. Ja podobnie kiedyś miałem z XJ600N, miała mieć 50 KM, a szła ok. 140 i okazało się ,że miała tylko 34KM. Jak tylko zdławiony sprzet to za 200 -300 setki będzię oddławiony( Np. wymiana dyszy, kroćców ssących czy coś takiego) Czasami sprzęt kiepsko jedzie, bo łańcuch jest naciągnięty jak cholera - jak by był wałem kardana. Nara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

:D :D :( chyba raczej na pewno :D

ja też mam zzr 600 rocznik 90 i w brifie niemieckim najpierw było 75 koni a potem gościowie z salonu zrobili czary mary i jest 100! No i nie ma prawa nic się dławić i obrotomierz kręci się w każdą strnę jak ta lal - więc sprawdź chłopie czy w gaźnikach nie ma jakichś niespodzianek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Do lekkiego motocykla sportowo-turystycznego o małej pojemności nie ma sensu zakładać takich szerokich laczków, odczujesz to szczególnie na zakrętach kiedy będziesz potrzebował dużo więcej siły by się złożyć, a poza tym felga jest przewidziana na mniejszą oponę i mogą być kłopoty z wyważeniem i samą pracą opony, inaczej będą się rozkładać siły działające na oponę szczególnie w zakrętach. A jeśli chodzi o sam motocykl to jest bardzo przyjazny i niezawodny. Co najczęściej pada - ciężko powiedzieć, największym problemem zwłaszcza starszych roczników jest korozja układu wydechowego i elementów ramy. A silnik jak jest zadbany to długo pochodzi bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

hej ludzie. niech lepiej 165 z tyłu zostanie. przy szerszych można ją porysować :-) w mojej babci raczej nic nie pada. jedyny mankament to w moim egzemplarzu chęć do zmiany toru jazdy jak się składam na łukach. trochę mnie ściąga. zaznaczam że zygzak nie był walony i nie robi dwóch śladów. Amortyzator też jest dobry. Może to taka wada? na ZXR i FZR ciąłem łuki jak przyklejony a na moim tak troszkę buja. może amortyzatory przód albo cholera wie co. dwójka bez zarzutu. skrzynka cała też bez zarzutu. I w ogóle to świetny sprzęt. na turystykę i szaleństwo też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Z tą dziurą mocy przy 180'ciu / ok10tys.obr. to już słyszałem - przymierzam się właśnie do kupna, być moze właśnie zzr. Natknąłem się na egzemplarz z 1992roku i właściciel mówił o podobnym zjawisku, by pokonać tą dziurę musiał czekać na "przypływ mocy", ale potem szła dalej - serwis w Kawasaki zrobił mu to, trochę ponoć było kombinacji (dobór dyszy) i teraz ta dziura zniknęła, ciągnie bez problemów...

Jak przeczesałem opisy (m.in. Świat motocykli), to znalazłem, że roczniki do 93 włącznie posiadały właśnie ową dziurę w mocy, którą zlikwidowano w rocznikach od 1994.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
HEJ.Napiszcie mi cos o ZZR 600.Co najczesciej  :)  pada itp..Czy ktos z was jezdzil na 180 z tylu i jak wrazenia? 8O

 

Znajomemu walnęła korba i wylazła z tyłu rozwalając przy tym rozrusznik czy alternator sam już nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja mam zygzaka '92 - niestety jeszcze zbyt krótko zeby wiele poweidzieć. :? Na razie jest ok poza rozruchem ;) . Jak postoi parę dni w garażu to trzeba go długo kręcić. Czy to jest normalne :?:

 

pozdro M.B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem w którejś gazecie, że modele do 92-go tak miały... taka ich ponoć uroda. Mój jest nowszy, ale ma też taką dziwną przypadłość, że potrafi na zakręcie pobujać... Choć nie jestem do końca pewien, czy to uroada motocykla, czy naszych p*ch dróg... 8O

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Zygzaku wszystko OK! Jedyny problem to przełączanie na 3 i 4 bieg przy wyższych obrotach - trochę słychać!  

Polecam!!!!

 

Właśnie też się nad tym zastanawiam. Czasem głucho biegi stukają... Kiedyś gościnnie jeździłem na yamaszce kolegi, i też tak stukały. Ale podobno Yamahy tak mają... Dlaczego więc stuka w kawce? Zwłaszcza jak wrzucam 1 bieg...

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...