nsr-125 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) A więc pół roku temu kupilem sobie honde nsr z przebiegiem 10tyś km. Wedlug sprzedajacego moto jest calkowicie odblokowany na wydechu , gaźniku i nie posiada blokady na zapłonie do 6.5tyś obrotów ale jego predkosc v-max wynosi 130km/h na 6 biegu. Na piatce wkreca sie do 120-125 km/h przy 11tyś obrotów. Dlaczego v-max = tylko 130km a w zasadzie 120km/h bo do 130 musi sie troche 'rozbujac' ? I jescze jeden problem mianowicie gdy kupilem moto to powyzej 7-8tyś obrotów moto doznawał naprawde dobrego 'kopa' i na 2ce bylo czuc przyspieszenie a teraz powyzej 8tys nie odczuwam tak jak wczesniej. Oczywiscie moto nie katowalem , nie stawialem na gume ani innych wygłupów. Krecilem moto do zwykle do 10-11tys obrotów. Po zakupie przejechalem 3tyś km i nagle stracil na przyspieszeniu i nie 'rwie' tak mocno powyzej 8tys obrotow jak wczesniej ale jednoczesnie nie stracil na predkosci. na 5ce osiaga 120km/h przy 10.5-11k obrotów. Aha i czy zużyte klocki hamulcowe moga trzeć o tarcze ? prosilbym jescze o podanie osiagow 'normalnej' nsr 125. Tzn jakie osiagi ma powiedzmy na 5ce przy 10-10.5tys obrotow? I czy 6ym biegu kazda nsr robi sie taka mułowata? sory za taki dlugi post ale chcialem wszystko dokladnie opisac. Edytowane 17 Września 2006 przez nsr-125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Z tego co slyszalem to to jest blokada na module i moto wkreca sie tylko do 10,5 11 tys. Sprawdz tez kompresje. Ja ostatnio jezdzilem na nsr calkowicie odblokowanej i tam wskazowka obrotomierza wskakiwala doslownie na 12tys bez problema.Jezeli klocki tra o ttarcze i slychac wyrazne ocieranie to sa do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsr-125 Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 chyba mnie nie zrozumiales.... moto wkreca sie bez problemowo do 12tys wiec to napewno nie moduł.Chodzi mi glownie o strate na przyspieszeniu po 8tys obrotow no i troche tez o predkosc. Zawór wydechowy znajduje sie zaraz przy cylindrze czy gdzie ? i jak go trzeba wyregulowywac? bo gdzies wyczytalem ze to wlasnie on odpowiada za moc moto po 7-8tys obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 No dokladnie. Zawor wydechowy moze byc nie calkowicie otwarty i ci blokowac mocy troche wiec moto sie tak nie wkreca. Jest on na polaczeniu cylindra z wydechem. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Zgadzam się z Sokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsr-125 Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 aha ok.a jak sie ten zawor wydechowy reguluje ? za cylindrem czyli znajduje sie miedzy kolankiem z dyfuzorem a cylindrem tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) No dokladnie. Zawor wydechowy moze byc nie calkowicie otwarty i ci blokowac mocy troche wiec moto sie tak nie wkreca. Jest on na polaczeniu cylindra z wydechem. POZDROna bank to jest przyczyna :notworthy: równiez sie zgadzam. Edytowane 18 Września 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsr-125 Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 (edytowane) no ok ;]ale moze mi ktos powiedziec jak sie ten zawór reguluje :C ?aha i jesczcze moja nsrka ma takie osiagi: i nie wiem czy jest zablokowana... 1 do 40 km/h2 do 70 km/h3 do 90 km/h4 do 105 km/h5 do 120 km/hOczywiscie krece nsrke do 10.5tyś/rpm. I stad nasuwa mi sie pytanie czy jest zablokowana? widzialem ze inne nsrki leca na 5ym biegu 140.. Edytowane 19 Września 2006 przez nsr-125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 To otworz calkowicie i sprawdz ile ci poleci ale zeby jezdzic takim moto caly czas ile dala fabryka :/ POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 czeka cie niestety regulacja zaworu -kolega regulowal w RXie meczyl sie z tym jakies 3 tygodnie . Metoda prob i bledow . Milej zabawy... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsr-125 Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 no ok dzieki za wszystkie posty , tylko jak sie reguluje ten zawór ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.