SCAND Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Jakie są sprzęty wyjeżdzające z fabryki triumpha ?? Wytrzymałe, dynamiczne ... ??? Mam 2 linki http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=123399637 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M272651 z tego drugiego przyczytajcie sobie opis :cool: Piszcie co wiecie na ten temat :biggrin: z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
body Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Wizualnie mi sie nie podobaja Triumphy. Jest tylko jeden co mi sie podoba. Jest to naked i wystepuje w Magdzie M :) (Chyba jest to Triumph). Ale ze strony technicznej napewno sa to motocykle bardzo dobre. Drogie sa, ale podobno w stanach sa duzo tansze jak u nas. Niewiem w ilu procentach to jest prawda :] Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marelx Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 byl juz taki watekposzukaj w archiwum, byla ostra wymiana pogladów :)pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 jeździłęm na nowym Sprincie ST na jazdach próbnych w libertymotors w łodzi. Maszyna bezbłędna, piękny dźwięk 3 garów i wyraźnie odstaje od japońskiej masówki. Jednak cena... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Bylo watek o 600 TT lecz za wiele na temat tego motocykla sie nie dowiedzialem. Czy ktos ma jakiekolwiek informacje ? Jak wypada w konfrontacji z japonczykami ( f2,3,gsx600f,zzr,t-cat) . Jednym je przewyzsza - jest na wtrysku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SCAND Opublikowano 4 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Widać bardzo mało osób ma triumpha i mało osób jest w stanie sie na ten temat wypowiedzieć. A szkoda bo najlepsze iformacje o motorach są bezpośrednio od ich użytkowników :) poczekamy może ktoś się odezwie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 a sory, jest wogule jakiś salon Triumpha w Polsce ? Jakaś sieć dilerska ? Bo mi nic nie wiadomo, może opłaciło by się załozyć salon Triumpha w Polsce, bo coraz więcej osób się za nimi rozgląda. Noi gdzie go bedziesz serwisował, jakby co, jak z dostępnością części? Triumphy mi się bardzo podobają.. ale u nas jeszcze za bardzo egzotyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 o ile sie nie myle to intermotors jest dealerem triumpha, nawet na takim zadupiu jak rzeszów stało swego czasu kilka triumphów mi.n. daytona 600, speedtriple (prześliczny moto) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marelx Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 no widze ze duzy brak informacji na temat marki Triumph w Polsce :) importerem od okolo roku jest firma InterCars (Intermotors) tutaj wszystkie info www.intermotors.pl (są 4 salony) zero problemu z serwisem.www.triumph.net.pl http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=31976&hl= pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 f2,3,gsx600f,zzr,t-cat Kurcze!Niedawno już gdzieś pisałem, że TT 600 jest z półki F4.Jak pośród nich wypada też pisałem - słabo.Mówicie, że wiele się nie dowiedzieliście, a co chcecie wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 słyszałem o osiągniętym przebiegu T Trophy prawie 300 tys. km :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 nie mam przekonania do tych angielskich sprzetowpomiajajac ze z wielkiego triumpha zostala tylko nazwa ktora wykupila jakas firma i zaczela trzaskac motorygdybym mial wybierac miedzy tymi maszynami co podales to i tak wolalbym kupic jakas japonie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osito Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 jeździłęm na nowym Sprincie ST na jazdach próbnych w libertymotors w łodzi. Maszyna bezbłędna, piękny dźwięk 3 garów i wyraźnie odstaje od japońskiej masówki. Jednak cena... Zazdroszczę przejażdżki, też się musze umówić. Nowy ST to przepiękna maszyna, ponadto w kręgu moich zainteresowań bo w klasie VFRki. I tu kwestia ceny: ST to 47900 PLN, VFRka po obniżce 49900 - ja wiem, że to niemało, ale sprzęty tej klasy tyle po prostu tyle kosztują i to nie bez powodu :) Czytałem trochę testów w prasie zagranicznej i rozmawiałem z kumplem który z VFR V-Tec przesiadł się na ST - i, podobnie jak dziennikarze, jest bardzo zadowolony. Sprzęt ma charakter, jeździ konkretnie w każdych warunkach drogowych, jest wygodny i ma jedną jedyną rzecz której brakuje VFRce - dodatkowe 250 ccm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 glodne kawalki o japonskiej masowce kojarza mi sie zle...co to za pierniczenie ...lepszy jest sprzet w ktorego projekt i materialy wlozono duzo czasu i pracy a co za tym idzie trzeba tych maszyn sprzedac duzo zeby na tym zarobic co innego jak firma produkuje nie tak duzo motorow i odrazu z tego pisza ze te motory maja dusze itd ? co za teksty ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 (edytowane) Stan jest zupelnie odwrotnie.Triumph to powazna firma, choc nie tak wielka jak japonska czworka i robi bardzo dobre motocykle, rozne od japonczykow przede wszystkim tym ze oparte sa na silnikach 3 i 2 cylindrowych, a nie poprzecznej czworce.To im wlasnie daje ten inny "charakter" w porownaniu z japonia i jak gdyby trzyma w tradycyjnej linii starego Triumpha, ktory robil tez przede wszystkim twiny i 3 cylindrowce. Elementy zawieszenia i hamulcow sa na wyzszym poziomie niz sredno japonskie, motocykle swietnie sie prowadza ( moze nie pierwsza generacja, ktora byla troche "top heavy" ) i sa dosc niezawodne, moze oczko mniej niz japonia.I to tyle - po prostu jakas alternatywa dla ludzi chcacych byc troche innymi, ale nie ciagnacy w strone chopperowo / cruiserowa.Od strony formalnej fma Janka Bloora jest dokladnym przedluzeniem oryginalnego Triumpha i do tego jest to kapital czysto brytyjski bez obcych inwestorow. Adam M. Edytowane 5 Września 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.