Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów, jestem od dwóch tygodni posiadaczem XV-1900 Midnightstar-a 2013 rok przebieg 9 tys km.

Ostatnie 10 lat przejeździłem Hondą VTX 1800C ( 80 tys. km )

I pytanie podstawowe:

Czy to normalne, że Yamaha drży przy prędkościach powyżej 120 km/h ?? Honda bez znaczenia jaką prędkością się poruszałem nie drżała NIC, może trochę na kierownicę przenosiła, a tutaj tyłek i stopy czują wszystko. Mrowienie najbardziej stóp.

 

U mnie też nic nie drży przy żadnej prędkości :) może faktycnie opony do wyważenia :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam Panowie mam delikatny problemik ze swoim Moto xv1900 midnight star.na zimę wymontowałem akumulator ok 2 miesiące był wymontowany.dwa dni temu zamontowałem aby przepalić silnik.odpalił od strzała ale zapalił sie kod 35 i nie działa wskaźnik paliwa kontrolka check engine się pali cały czas. Może ktoś coś podpowie?Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo można jeżdzic na pasku napędu,zależy to od jego stanu czy ma swój limit kilometrów który trzeba przestrzegać?

 

Przy kupnie motocykla usłyszałem, że 60 tys.km. Mam ponad 154 tys.km i pasek oryginał (akumulator też - nigdy nie wyciągany na zimę).

 

Przy każdej wymianie tylnej opony pasek jest sprawdzany, czy nie wymaga wymiany. Teraz myślę o zmianie nie ze względu na zużycie, ale wiek - właśnie minęło 10 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich! Pojawił mi się dziwny dźwięk podczas jazdy dobiegający chyba z prawej strony silnika. Jak by piszczenie (podobny do piszczenie hamulców gdy nie bardzo odbijają klocki), ale nie cały czas nie zależy od prędkości jazdy (nie ma reguły), natomiast po wysprzęgleniu cisza. Możecie coś podpowiedzieć? Czy to może być kosz sprzęgłowy? Czy może coś innego się kończy? Aczkolwiek nic innego niepokojącego nie stwierdziłem. Przebieg jakieś 30000 tyś 2008 rocznik lokomotywy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. Podłączał ktoś może wskaźnik biegów do XV1900 firmy GPT GI1 PNP ? Nie wiem gdzie podłączyć żółty kabel od czujnika obrotów RPM. Kiedyś już to raz rozszyfrowałem ale zapomniałem......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki za tak liczny odzew. Po błędnej informacji uzyskanej od producenta tego wyświetlacza, musiałem sam rozszyfrować to podłączenie. Żółty kabel od wyświetlacza należy podłączyć do dwupinowej kostki,z kablem w dodatkowym bawełnianym oplocie , do której dochodzą dwa przewody: czarno-niebieski (z drugiej strony kostki tylko czarny ) oraz jasno szary. Do tego jasno szarego właśnie przyłączamy ten żółty, od czujnika obrotów RPM. Na oryginalnym schemacie instalacji jest to konektor nr 19.Czerwony przewód od wyświetlacza podłączamy do +12V instalacji. Może to być płaska kostka do podłączenia akcesoryjnych odbiorników (kolor brązowy przewodu w tej kostce).Wszystko to jest pod siedzeniem kierowcy.Jak coś to służę zdjęciami.

Edytowane przez kotok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tak liczny odzew. Po błędnej informacji uzyskanej od producenta tego wyświetlacza, musiałem sam rozszyfrować to podłączenie. Żółty kabel od wyświetlacza należy podłączyć do dwupinowej kostki,z kablem w dodatkowym bawełnianym oplocie , do której dochodzą dwa przewody: czarno-niebieski (z drugiej strony kostki tylko czarny ) oraz jasno szary. Do tego jasno szarego właśnie przyłączamy ten żółty, od czujnika obrotów RPM. Na oryginalnym schemacie instalacji jest to konektor nr 19.Czerwony przewód od wyświetlacza podłączamy do +12V instalacji. Może to być płaska kostka do podłączenia akcesoryjnych odbiorników (kolor brązowy przewodu w tej kostce).Wszystko to jest pod siedzeniem kierowcy.Jak coś to służę zdjęciami.

Będę wdzięczny jak wrzucisz zdjęcia wyświetlacza (jak go zamontowałeś i podłączyłeś) Opisz jak działa i gdzie go kupiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hej,

przesiadłem się z MS 1300 na XV 1900 r.2009, niestety w moim motku brakuje przycisku Select przy lewej manetce ..

w serwisie występuje to jako cała główka z przełącznikami za 2150zł... macie jakieś porady a może ktoś ma takie oś na zbyciu...

pozdro

Krzysztof 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.06.2019 o 11:28, Kriss73 napisał:

Hej,

przesiadłem się z MS 1300 na XV 1900 r.2009, niestety w moim motku brakuje przycisku Select przy lewej manetce ..

w serwisie występuje to jako cała główka z przełącznikami za 2150zł... macie jakieś porady a może ktoś ma takie oś na zbyciu...

pozdro

Krzysztof 

Widziałem na Olx czy też na Oto za 50zł......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...

Zdarzyło się Wam wymieniać świece,które okazały się wadliwe?Wymienialiśmy świece,olej,filtr oleju i powietrza kn i mam wrażenie że motocykl jest słabszy,wcześniej to na 3 biegu przyśpieszał dosłownie tak jak szybko odkręcało się manetkę a teraz to trzeba chwilę czekać aż się bujanie.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...