aciddrinker Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 (edytowane) jakiej lepkości olej najlepiej wlać? czy zalecany 15W? czy syntetyczny byłby lepszy? no i jak wymienić, bo serwisówki nie mam na louis.de znalazłem " Gabel pro Holm: 411 CCM SAE 15W" - czyli 441ccm wchodzi na stronę? Edytowane 31 Lipca 2006 przez aciddrinker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 To zależy jaką preferujesz jazde. Na nasze drogi to twardego bym nie polecał. Ja dmo mojej SF mieszałem Arala twardego i miękkiego w stosunku 1:1. Jestem zadowolony z rezultatu Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 15W to jest wlasnie sredni olej. Twarda to jest 30W. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Mam takie laickie pytanie. Czy olej silnikowy(motocyklowy) różni się bardzo od oleju który się wlewa do teleskopów(oczywiście zakładając tą samą lepkość np. 10W)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLOSUZUKI Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Widocznie różni skoro producent zaleca inny(nalej silnikowego,zobaczymy czy da rady) :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Chodzi o to zeby zmniejszyc sklonnosc oleju do pienienia sie. Stad inne oleje z innymi dodatkami. Kiedys uzywano silnikowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Do swojej Hondy wlałem ATF(olej do automatycznych skrzyń biegów). Tak zresztą zalecała do wymiany instrukcja serwisowa. Jest ok. Lagi japończyków to podobne lub takie same konstrukcje, produkowane przez jednego, dwóch producentów, więc to co lejesz do Hondy raczej innemmu nie zaszkodzi. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Do swojej Hondy wlałem ATF(olej do automatycznych skrzyń biegów). Tak zresztą zalecała do wymiany instrukcja serwisowa. Jest ok. Lagi japończyków to podobne lub takie same konstrukcje, produkowane przez jednego, dwóch producentów, więc to co lejesz do Hondy raczej innemmu nie zaszkodzi. Pozdrawiam! ATF laliśmy do takich motocykli ponad 30 lat temu a teraz jest duży wybór specjalnych płynów do amortyzatorów o różnej gęstości i tańszych niż dobry ATF. Olej silnikowy używany był w latach 50 tych ubiegłego wieku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Do swojej Hondy wlałem ATF(olej do automatycznych skrzyń biegów). A ja wlalem taki. Dedykowany wlasnie do lag: http://allegro.pl/item885675577_repsol_for...awieszenia.html Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 A ja wlalem taki. Dedykowany wlasnie do lag: http://allegro.pl/item885675577_repsol_for...awieszenia.html O kurde niezła cena jak za litr. Chyba go szybciutko zamówie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Motul kosztuje coś kole 4 dych, więc ten repsol drogi nie jest. Generalnie to się robi raz na ruski rok, więc te 3-4 dychy odżałować można. A jak serio Ci kasy szkoda to daj chociaż amortyzol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Motul kosztuje coś kole 4 dych, więc ten repsol drogi nie jest. Generalnie to się robi raz na ruski rok, więc te 3-4 dychy odżałować można. A jak serio Ci kasy szkoda to daj chociaż amortyzol. Jak już doradzasz Amortyzol to podaj jego gęstość i napisz jak się będą zachowywały teleskopy na tym cuś. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 15W ale traktuję to jako ostateczność - motocykl będzie na tym jeździł i większych problemów nie będzie - ale lepiej będzie się zachowywał na oleju choćby z motula czy repsola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Moje pytanie wynikało z czystej ciekawości. Przy tak niewielkich kwotach nie mam zamiaru eksperymentować. Zakupiłem już na alledrogo: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=915258121 Lepszej ceny nie znalazłem :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Dolicz do tego cenę wysyłki... A w sklepie na półce kupujesz za 35 zł kupujesz np. Castrola za 35 zł. Normalnie Super atrakcja kupować olej na allegro;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.