vespucci Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Witam wszystkich. Jak w temacie mam parę pytań, mianowicie dowiedziałem się ze na egzaminie w WORDzie maja Suzuki GN250. Ja w szkole jazdy uczyłem się na poczciwej MZ. Pytanie moje dotyczy Suzuki bo wiem ze jest odpalana rozrusznikiem. Znalazłem coś takiego: http://www.gn-fahrer.de/framehome.html Czy każda GN250 ma taka samą kierownice, i co to jest ten czerwony przycisk na kierownicy po prawej stronie. Moze jest to temat z typu "jestem laikiem" ale ja naprawde jeszcze jestem laikiem :)Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odpowiedź. Link do zdjęcie: http://40051.dynamicboard.de/file.php?url=...0+von+Michael+T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agabusa Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 z prawej jest rozrusznik elektryczny, a czerwony wylacza motocykl, bez przekrecania klucza. To tak po babsku tlumaczac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio114 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 mam dla ciebie lepsze rozwiązanie wyku sobie godzinke w innej szkole na gn koszt 30 zł a opanujesz 8 na innej maszynie i bedziesz wiedział co do czego służy. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 tak jak mówi Agabusa :wink: Ja teraz właśnie na eLce śmigam GN250 i powiem tyle: jest łatwy do opanowania... ósemki kręcisz, w ogóle nie dotykając gazu ;) Co do odpalania: kluczyk na środek, czerwony guzik na RUN, przytrzymać guzik START i jazda :) Powodzenia, i wykup sobie godzinke żeby wczuć się w moto :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikosław Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 mam dla ciebie lepsze rozwiązanie wyku sobie godzinke w innej szkole na gn koszt 30 zł a opanujesz 8 na innej maszynie i bedziesz wiedział co do czego służy. :) Radzio dobrze radzi. Wykup godzinę na gn250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 mialem ten sam problem..na kursie mz150 odpalana "z kopa", a na egzamine gn250. Tyle dobrze ze egzaminator byl wporzadku i powiedzial: "nie jest powiedziane ze szkoleni bylismy na tym moto co na egzaminie wiec pokaze co i jak choc we wszystkich dziala to podobnie". Pod czerwonym przyciskiem jest przelacznik do odpalenie moto - wystarczy nacisnac i tyle. ( w mz zerwalem 2 razy linke gazy na kursie). W mz swiatla byly na stacyjce. raz w lewo zaplon, drugi raz w lewo - pozycyjne, trzeci raz w lewo - mijania, a na kierownicy byl przelacznik z mijania na dlugie. W GN swiatel nie ma na stacyjce. Sa dwa przelaczniki. Jeden po prawej stronie do wlaczenia swiatel (kolejno: off,pozycyjne,mijania) oraz drugi przelacznik do przelaczania miedzy mijania a dlugimi. Najwieksza lipe mialem z migaczem. W mz jak srecalem w lewo przelaczalem w lewo i tam zostawal przez co kontrolowalem kciukiem caly czas w jakiej pozycji jest przelacznik zeby nie zapomniec wyl migacza. W GN migacz odskakuje do pozycji centralnej i zeby go wylaczyc nalezy przelacznik przycisnac. Na szczescie nie zapomnialem sie ani razu, ale za to za bardziej bylem skupiony na migaczu niz na drodze. GN ma fajny bajer jak wyswietlacz biegow. U mnie bylo to przydatne bo nie dzialala kontrolka luzu, wiec po tym wyswietlaczu dochodzilem czy mam bieg wbity czy luz. Kierownica w Gn jest inna niz w MZ. MZ miala kierownice prosta, GN ma skierowana bardziej ku motocykliscie (jak w starych rowerach). Troche dziwnie sie tym jechalo biorac pod uwage ze to na egzaminie mialem pierwsza jazde GN. Manetka gazu chodzila maxymalnie lekko. Ja wybralem opcje zeby machnac osemke na jedynce i polsprzegle. Bez sprzegla strasznie sie wyrywala poza osemke. Przy wychodzeniu z osemki dodawalem gazu i rozpedem wchodzilem w kolejny luk, zeby nie bylo potrzeby na luku gazowac bo mozna bylo wyjechac poza linie. Ogolnie to po 20h jazd na mz, nie bralem zadnych dodatklowych na GN (w sumie nie bylo gdzie, ale i tak bym nie wzial), plac manewrowy zrobilem bez potkniecia, miasto tez wiec mysle ze nie powinienes miec problemow biorac pod uwage ze pierwszy raz na motocykl (wczesniej z 2 kolek byl tylko rower) wsiadlem dopiero na kursie. Co prawda na samym poczatku mialem maly problem z wyczuciem.. ba nie tylko ja - jeden klient na ruszaniu pod gore wyrwal na jednym kole (przejechal moze z 1,5metra, a przednie mial gdzies 50 cm w gorze) powodzenia na egzaminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parasol8 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Witam mam taki pytanie co trzeba zrobic zeby zdać egzamin na kat. A i na co zwraca uwage egzaminator (bede chciał zdawać w piotrkowie ) pytanie do Łodzkich motocyklistów jakom szkułke wybrać na kategorie A ?? Morzecie cos polecić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespucci Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Dzięki za wyczerpującoą odpiwedź. Mam zamiar wykupić z godzinkę w jakiejs szkole z GN 250 tylko jeszcze niewiem która szkoła jazdy w kielcach takie ma ;) mam nadzieje że się dowiem ;)Jeszcze raz wielkie dzięki i za "po babskiemu pisząc" i w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.